30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Balená posypová soľ
Posypová soľ
Tovar
1. Posypová soľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Novo vyrobená, doteraz nepoužívaná, posypová soľ na zaisteniu dostatočnej protišmykovosti a odstráneniu námrazy, snehu a poľadovice z chodníkov a ciest v zimnom období v rozsahu jednotlivých položiek predmetu kúpnej zmluvy a v množstvách uvedených v tejto kúpnej zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balenie, vrece | kg | 50 | ||
Rozmrazovacia účinnosť (Č1) | °C | -15 | ||
Obsah Chloridu sodného NaCl | % | 81 | ||
Zrnitosť | mm | 5,6 | ||
Doba účinnosti 1 posypu | hod. | 10 | ||
Obsah Chloridu vápenatého CaCl2 | % | 8 | ||
Bod tuhnutia zmesi (15g/100g vody) | °C | -15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Záruka na dodávaný tovar | 24 mesiacov |
Názov |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Priemyselná posypová soľ musí spĺňať kritériá Technického predpisu 9/2010-Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácíí SR-TP 09/2010 (používanie posypových materiálov na báze chloridu sodného na pozemných komunikáciách) a musí byť v súlade s technickou normou STN 58 0111. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie stanovených požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu pri dodaní. Požaduje sa dodanie celého predmetu kúpnej zmluvy jednorázovo. |
Pred dodaním tovaru kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 9,00 hod. do 14,00 hod. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH). |
Požaduje sa, aby pre účely dodania tovaru podľa tejto kúpnej zmluvy, dopravy, vyloženia a odovzdania tovaru v mieste plnenia kúpnej zmluvy a pre účel povolenia vjazdu vozidla a osoby/osôb do priestorov miesta dodania predávajúci oznámil objednávateľovi najneskôr tri pracovné dni pred dodaním tovaru nasledovné údaje: EČV a typ každého vozidla, ktorým bude realizované dodanie tovaru, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu všetkých osôb zabezpečujúcich dodanie tovaru a vstupujúcich do priestorov dodania tovaru (miesto vykládky). |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
26.08.2020 09:00 — 30.09.2020 11:00
12,00 Balenie
150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2020 08:12
21.08.2020 08:00
21.08.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2020 19:37 - Vstupná ponuka | 150,00 | € | Cena s DPH |
20.08.2020 23:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 148,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: