• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 12:50

Detail zákazky Z202018242

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 12:50

Základné údaje

Z202018242

OF-218716

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4906666

Objednávateľ

00316962

Mesto Turany

Osloboditeľov 83/91, Turany, 03853, SVK

Dodávateľ

72593083

Daniel Skřivánek

Pod Kaštany 107, Most, 43401, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

MULTICAR M26 Long, 4x4

Multifunkčné komunálne vozidlo,trojstranný sklápač,posypové vozidlo na údržbu komunikácií,jazdené vozidlo

  • 34130000-7 - Motorové vozidlá na prepravu tovaru
  • 34134000-5 - Plošinové a vyklápacie nákladné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. MULTICAR M26 Long 4x4
Funkcia
preprava sypkých materiálov,posyp komunikácií-zimná údržba, odhŕňanie snehu z chodníkov,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MULTICAR M26 Long, 4x4 ks 1
km km 99500
kategória N1 3 500
motor EURO 3 2,8TDi
sklápacia hydraulika l/min. dvojokruhová
ťažné zariadenie A50 kg 3500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazdené vozidlo minimálne r. 2006
technický preukaz a servisná knižka
výstražné svetlo žlté
možnosť namontovania sypača a čelnej snehovej radlice
redukčná prevodovka
dvojsedadlová kabína
predný a zadný pracovný svetlomet
čelný rýchloupínací nosič radlice
uzávierka zadného diferenciálu
rozmer korby: 2600 x 1500 mm
servoriadenie
sklápacia hydraulika pre vlek
sklápacia hydraulika pomocou elektrohydrauliky
hydraulika pre ovládanie radlice pomocou elektrohydrauliky
elektro príprava pre sypač Sno-way
prídavná batéria
čelný rýchloupínací systém SWV350
zadná náprava - dvojmontáž
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane vybavenia a predloženia vývozných dokumentov v prípade, že Dodávateľ je z iného členského štátu EÚ.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Osloboditeľov 83/91, Turany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

14.08.2020 00:00 — 28.08.2020 00:00

1,00 ks

27 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2020 08:22

07.08.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2020 11:27 - Vstupná ponuka 27 491,20 € Cena s DPH
07.08.2020 11:27 - Najvýhodnejšia ponuka 27 491,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS