• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2020 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2020 10:38
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2020 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2020 11:30

Detail zákazky Z202018067

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2020 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2020 10:38
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2020 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2020 11:30

Základné údaje

Z202018067

OF-218627

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4904986

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31589952

TRADENET s.r.o.

Mladých Budovateľov 6107/27, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok do poľných podmienok

Nábytok, stôl, poľný stôl, cateringový stôl

  • 39121200-8 - Stoly
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl skladací
Funkcia
Skladací, stabilný stôl do poľných podmienok. Konštrukcia z oceľových trubiek s antikoróznym náterom. Doska stola zo 100%-ného vysokopevnostného HDPE materiálu, ktorý sa nedá ľahko poškriabať alebo zlomiť, hrúbka pracovnej dosky 25-40 mm, povrch bez výraznej štruktúry.Doska stola v spodnej časti profilovaná pre vytvorenie priestoru pre podnožie v zloženom stave s držaním nôh v zloženom stave. Doska musí umožňovať polenie pre jednoduchší transport v zloženom stave v prípade, že bude väčšia ako 1300x800 cm. Farba dosky stola tmavo sivá alebo zelená. Záruka 5 rokov. Viď príloha č.1/ ekvivalent.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výška mm 700 750
Počet kusov ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer dosky (mm) 1200-1850x700-800
Rozmer v zloženom stave max 1300x800 mm
Skladacia doska stola v prípade dosky väčšej ako 1300x800 mm
Hmotnosť do 15 kg
Nosnosť stola 200 kg
Antikorózny áno
Do poľných podmienok áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Pri fakturácií požadujeme uviesť jednotkové ceny za materiál.
Splatnosť faktúry je 30 dní od dodania jej doručenia
Tovar doručiť medzi 08:00 až 14:00 hod na adresu doručenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

10.08.2020 10:38 — 12.08.2020 10:38

12,00 ks

635,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.07.2020 10:50

06.08.2020 10:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.08.2020 10:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2020 09:05 - Vstupná ponuka 635,00 € Cena bez DPH
06.08.2020 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 633,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS