• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 12:50

Detail zákazky Z202018065

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 12:50

Základné údaje

Z202018065

OF-218615

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4902535

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

36596086

KATIS s.r.o.

Magnezitárska 5, Košice, 04013, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na kontajnery a zberné nádoby

diely, náhradné diely, kontajnery

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je nákup a dodanie náhradných dielov na 1100 l HDPE kontajnery, na 120 l HDPE zberné nádoby, na 240 l HDPE zberné nádoby na zber komunálneho odpadu a separovaný zber vo farebných prevedeniach čierna, modrá, žltá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Čap veka 1100 l kontajnera ESE, SULO, poz. č. 32 ks 1000
2. Manžeta gumová veka 1100 l kontajnera ESE, poz. č. 41 ks 100
3. Držiak pružiny 1100 l kontajnera ESE Ľ+P, poz. č. 3 ks 100
4. Pružina 1100 l  kontajnera ESE ľavá, poz. č. 16 ks 50
5. Pružina 1100 l kontajnera ESE pravá, poz. č. 4 ks 50
6. Vyprázdňovací čap 1100 l kontajnera ESE, Ľ+P, poz. č. 7 ks 40
7. Rúrka vyprázdňovacieho čapu 1100 l kontajnera ESE, poz. č. 6 ks 40
8. Rúčka 1100 l kontajnera ESE, poz. č. 8 ks 50
9. Veko 1100 l kontajnera ESE - čierne, poz. č. 33 ks 50
10. Veko 1100 l kontajnera ESE - modré, poz. č. 33 ks 50
11. Veko 1100 l kontajnera ESE - žlté, poz. č. 33 ks 50
12. Oska na 120 l zbernú nádobu ks 100
13. Oska na 240 l zbernú nádobu ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
2.. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách ako jednotkové ceny položiek v € bez DPH, suma celkom bez DPH a suma celkom s DPH a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu.
4. Ponuka musí zohľadňovať̌ všetky náklady na dodanie tovarov a služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
5. Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra za dodanie tovaru bude vystavená na základe objednávky, ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi elektronicky. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list s potvrdením o prevzatí tovaru. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
6. Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je do 30 dní od doručenia elektronickej objednávky dodávateľovi.
7. Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
8. Objednávateľ akceptuje dodanie ekvivalentných tovarov. Za ekvivalent sa považuje dodanie tovarov s rovnakými, resp. vyššími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej, alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
9. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

10.08.2020 10:34 — 18.09.2020 10:35

1,00 celok

12 780,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.07.2020 10:37

05.08.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2020 11:27 - Vstupná ponuka 12 780,00 € Cena bez DPH
31.07.2020 11:27 - Najvýhodnejšia ponuka 12 780,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS