• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 16:28
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 12:15

Detail zákazky Z202017994

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 16:28
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 12:15

Základné údaje

Z202017994

OF-218489

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4902517

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

36785512

SOFTIP, a. s.

Krasovského 14, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie licencií platformy Microsoft Office 365 Enterprise plán E3 o 40 ks

Softvér, server, Microsoft, Office 365, licencia

  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 72512000-7 - Správa dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 64216110-7 - Služby elektronickej výmeny údajov
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 72511000-0 - Softvérové služby na správu sietí
  • 72510000-3 - Služby súvisiace so správou počítačov
  • 72611000-6 - Technické počítačové podporné služby
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48700000-5 - Obslužné programy softvérových balíkov
  • 48710000-8 - Softvérový balík na zálohovanie a obnovu
  • 48780000-9 - Softvérový balík na riadenie systémov, archivácie a obsahu
  • 48811000-6 - Systémy elektronickej pošty
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Microsoft Office 365 ENT E3
Funkcia
Rozšírenie licencií platformy Microsoft Office 365 Enterprise plán E3 o 40 ks na 9 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 365 ENT E3 ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Licencie musia byť nové, nepoužívané, zakúpené cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft
Licenciami dodávateľ automaticky rozšíri konto objednávateľa o požadovaný počet licencií
Úspešný uchádzač (dodávateľ) je povinný dodať predmet plnenia do 7 pracovní dní od účinnosti zmluvy, t. j. do uvedeného času preukáže predĺženie licencií v stanovenom počte a uvedenie nový dátum ich platnosti
Ponuka musí zohľadňovať̌ náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Verejny obstarávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby
Dodávateľ (Úspešný uchádzač) je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 2 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú - 9 mesiacov
Verejný obstarávateľ požaduje inštaláciu v mieste plnenia, ktorým je sidlo verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch v čase od 8:00 – 16:00 h
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní
Verejný obstarávateľ si môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny s DPH, túto pokutu si verejný obstarávateľ môže uplatniť aj v prípade ak verejný obstarávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom verejný obstarávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, (...)
(...) 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej verejný obstarávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, 4. uplatní si zmluvnú pokutu v zmysle tejto zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.08.2020 12:00

40,00 ks

8 510,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2020 16:28

05.08.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 605
 9
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2020 10:29 - Vstupná ponuka 8 508,00 € Cena s DPH
05.08.2020 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 6 864,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS