• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 13:55

Detail zákazky Z202017950

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 13:55

Základné údaje

Z202017950

OF-218498

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4902503

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kohút trojcestný

špeciálny zdravotnícky materiál, infúzna liečba

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kohút trojcestný
Funkcia
Na spájanie infúznej linky, na podávanie bolusov a infúzii cez bezihlový vstup, na infúznu liečbu a monitorovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kohút trojcestný ks 6520
Prevádzkový tlak bar 2 3
Ventil otočný o stupne 360
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Luer lock konektory 2 Luer lock konektory s krytmi a 1 voľne otočný Luer lock konektor na pripojenie na infúznu hadičku
materiál bez obsahu latexu, bez obsahu DEHP, bez obsahu PVC
odolnosť materiálu lipido rezistentný a alkohol rezistentný
materiál tela kohúta transparentný na vizualizáciu prietoku
farba otočného ventilu vymeniteľné farebné čapičky pre lepšiu identifikáciu
balenie sterilné, jednotlivo balené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku k zmluve a objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Uvedené množstvá sú orientačné, kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy e-mailom doručí objednávateľovi rozpočet a katalógové listy tovaru, z ktorých sa budú dať overiť vlastnosti tovaru.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia čiastkovej objednávky je do 5 dní.
Tovar musí byť dodaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hodine. Objednávanie tovaru telefonicky, príp. e-mailom.
Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi na vlastné náklady vzorku predmetu zákazky na overenie technickej špecifikácie predmetu zákazky, a to do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázataľne oznámil.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky vlastnosti uvedené v špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je originálny, bez závad v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list , neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Žiadna zmluvná strana nie je oprávnená postúpiť tretej osobe pohľadávku, ktorá jej na základe tejto zmluvy vznikla, bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany. Konanie v rozpore s touto zmluvou podľa predchádzajúcej vety je absolútne neplatným právnym krokom.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

1 017,12

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.07.2020 11:55

05.08.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 30
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2020 08:43 - Vstupná ponuka 1 017,12 € Cena bez DPH
05.08.2020 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 1 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS