• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 09:50

Detail zákazky Z202017946

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 09:50

Základné údaje

Z202017946

OF-218245

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4906650

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31340962

ROFA SLOVENSKO, spol s r.o.

Vlčie hrdlo, P.O.Box 16, Bratislava, 82003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba presných zariadení

Základný servis,profylaktická kontrola, oprava a údržba laboratórnych prístrojov

  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 50410000-2 - Opravy a údržba meracích, skúšobných a kontrolných prístrojov
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základný servis,profylaktická kontrola, oprava a údržba laboratórnych prístrojov
Funkcia
Základný servis,profylaktická kontrola, oprava a údržba laboratórnych prístrojov , oprava elektrických častí, výmena opotrebovaných dielov
Objednávateľ požaduje odstránenie závad zistených pri základnom servise,profylaktickej kontrole vykonávať  opravu, údržbu a servis  vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatický viskozimeter - nízke teploty HVU 482 ks 1
Súprava na meranie penivosti SETA 14020 ks 1
Automatický prístroj Pensky-Martens - vzplanutie z.k. MP 329/330 ks 1
Prístroj na testovanie filtrovateľnosti MC 840 ks 1
Prístroj na stanovenie bodu tuhnutia a zákalu MP 852 ks 1
Automatický prístroj Cleveland - vzplanutie o.k. SC 355 ks 1
Automatický prístroj na meranie kryštalizácie leteckého paliva SC 860 ks 1
Destilačná jednotka MP 626 ks 1
Ultrakryomat duplex s čerpadlom RUL-80 ks 1
Titrátor- zariadenie na meranie kyslosti a ČK DL- 50 ks 1
Sušiareň laboratórna Carbolite PF-120 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 3 práce naviac Overenie prístroja,nastavenie,meranie s CRM štandardom
Položka č. 5 práce naviac Kontrola optických a elektrických častí, kontrola pripojenia chladiaceho systému
Položka č. 6 práce naviac Overenie prístroja,nastavenie,meranie s CRM štandardom
Položka č. 7 práce naviac Kontrola elektrických častí, kontrola chladiaceho systému a kontrola pripojenia dusíka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH)  za normohodinu práce.
Cena hodinovej sadzby (normohodina)  musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky okrem  cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou laboratórnych prístrojov.
Prípadný odvoz laboratórneho prístroja v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa bude vykonaný na základe  písomnej dohody oboch zmluvných strán.
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe objednávok. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie laboratórneho prístroja, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia, miesto poskytnutia služby na základe rozpisu dodávateľa za vykonanú službu, prípadne dodávku náhradného dielu podľa jednotlivých prístrojov.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo údržby do 5 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v  termínoch,odsúhlasených objednávateľom.
Preberanie a odovzdávanie laboratórnych prístrojov medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia laboratórneho prístroja do opravy  a dátum prevzatia opraveného laboratórneho prístroja
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež názov opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku v zmysle zákona
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi zárukuv zmysle zákona
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby  a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu  alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a pozáručný servis laboratórnych prístrojov uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

13.08.2020 10:00 — 30.11.2020 13:00

1,00 súbor položiek

9 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2020 11:24

07.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 500
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2020 11:42 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena s DPH
03.08.2020 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 9 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS