31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
47108703
Alena Šugereková
Forbasy 53, Forbasy, 06501, SVK
Antialergické paplóny a vankúše
paplón, vankúš
Tovar, Služba
1. Antialergické paplóny a vankúše
|
|
---|---|
Funkcia |
Celoročné využitie, vhodné pre alergikov a astmatikov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Antialergický paplón (vnútro): rozmer 140 x 200 cm, farba biela. Materiálové zloženie: bavlna-PES, duté vlákno. Materiálové zloženie (povrch): Perkal-Polyester/bavlna 65%/35%. Materiál výplň: 100% duté konjugované sinalizované vlákno 1100 g. Výplň s antimikrobiálnou vrstvou, odolnosť voči mikroorganizmom. Prešitie-karo-steping, dvojité. Pranie pri teplote 65 stup.C. Antibakteriálna vrstva, stálofarebnosť pri praní. Každý kus musí mať všité symboly údržby. Textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve. | ks | 800 | ||
2. Antialergický vankúš (vnútro). Rozmer 70 x 90 cm, farba biela. Materiálové zloženie: bavlna-PES, duté vlákno. Materiálové zloženie (povrch): Perkal-Polyester/bavlna 65%/35%. Materiál výplň: 100% duté konjugované sinalizované vlákno 1100 g. Výplň s antimikrobiálnou vrstvou, odolnosť voči mikroorganizmom. Prešitie-karo-steping, dvojité. Pranie pri teplote 65 stup.C. Antibakteriálna vrstva, stálofarebnosť pri praní. Každý kus musí mať všité symboly údržby. Textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve. | ks | 800 |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja kúpy sú antialergické papolóny a vankúše, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nepouživaný, nepoškodený. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom. |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach (elektronických objednávkach). |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu tvoreného celkovou zmluvnou cenou , podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody 1 x čiastková výzva (elektronická objednávka) kvartálne. Miesto plnenia v Bratislave. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike ( protokoly, vyhlásenia o zhode ..) |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za MJ v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH) a cena celkom bez DPH, s DPH. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí dodávateľovi schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Záruka 24 mesiacov. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy ( elektronickej objednávky) na plnenie od Objednávateľa - do 10 pracovných dní. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 5 pracovných dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky predmetu zmluvy. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
13 599,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2020 10:21
19.08.2020 08:45
19.08.2020 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.07.2020 13:37 - Vstupná ponuka | 13 599,00 | € | Cena bez DPH |
17.08.2020 19:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: