• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 09:55

Detail zákazky Z202017926

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 09:55

Základné údaje

Z202017926

OF-218007

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4920571

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

47108703

Alena Šugereková

Forbasy 53, Forbasy, 06501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antialergické paplóny a vankúše

paplón, vankúš

  • 39512400-8 - Páperové periny/paplóny
  • 39516110-6 - Vankúše
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antialergické paplóny a vankúše
Funkcia
Celoročné využitie, vhodné pre alergikov a astmatikov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Antialergický paplón (vnútro): rozmer 140 x 200 cm, farba biela. Materiálové zloženie: bavlna-PES, duté vlákno. Materiálové zloženie (povrch):  Perkal-Polyester/bavlna 65%/35%. Materiál výplň: 100% duté konjugované sinalizované vlákno 1100 g.  Výplň s antimikrobiálnou vrstvou, odolnosť voči mikroorganizmom. Prešitie-karo-steping, dvojité. Pranie pri teplote 65 stup.C. Antibakteriálna vrstva, stálofarebnosť pri praní. Každý kus musí mať všité symboly údržby. Textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve. ks 800
2. Antialergický vankúš (vnútro). Rozmer 70 x 90 cm, farba biela. Materiálové zloženie: bavlna-PES, duté vlákno. Materiálové zloženie (povrch):  Perkal-Polyester/bavlna 65%/35%. Materiál výplň: 100% duté konjugované sinalizované vlákno 1100 g. Výplň s antimikrobiálnou vrstvou, odolnosť voči mikroorganizmom. Prešitie-karo-steping, dvojité. Pranie pri teplote 65 stup.C. Antibakteriálna vrstva, stálofarebnosť pri praní. Každý kus musí mať všité symboly údržby. Textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve. ks 800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja kúpy sú antialergické papolóny a vankúše, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nepouživaný, nepoškodený.
Objednávateľ požaduje dodať nový, predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach (elektronických objednávkach).
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu tvoreného celkovou zmluvnou cenou , podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody  1 x čiastková výzva (elektronická objednávka) kvartálne.  Miesto plnenia v Bratislave.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike ( protokoly, vyhlásenia o zhode ..)
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za MJ v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH)  a cena celkom bez DPH, s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí dodávateľovi schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Záruka 24 mesiacov.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy ( elektronickej objednávky) na plnenie od Objednávateľa - do 10 pracovných dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 5 pracovných dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky predmetu zmluvy.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

13 599,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.07.2020 10:21

19.08.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 78
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2020 13:37 - Vstupná ponuka 13 599,00 € Cena bez DPH
17.08.2020 19:56 - Najvýhodnejšia ponuka 13 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS