• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2020 12:20

Detail zákazky Z202017921

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2020 12:20

Základné údaje

Z202017921

OF-218338

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4900016

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonerové náplne - SODB 2021

tonerové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonerové náplne
Funkcia
Predmetom zákazky je kúpa originálnych (nie repasovaných, nie alternatívnych) tonerov  vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení kancelárskej a výpočtovej techniky.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady (napr. kuriérskou službou) na adresu objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady odber a ekologickú likvidáciu použitých prázdnych tonerových náplní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Kyocera TK-1170 ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tonery musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja - tlačiarne. Ochranné známky na každej  tonerovej náplni.
Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, t.j. značky Kyocera.. Dodržanie značky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ môže dodať  tonery obsiahnuté v balíčkoch (pack) aj jednotlivo, prípadne môže tonery uvedené jednotlivo dodať ako balíčky (pack) s tým, že celkový počet tonerov musí zostať zachovaný.
Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, tj. Kyocera.
Objednávateľ používa renovované aj alternatívne tonery do tlačiarní, ktoré nie sú v záruke a tam, kde je spokojný s kvalitou. S renovovanými a alternatívnymi tonermi má objednávateľ veľmi zlé skúsenosti, poškodzujú tlačiarne a nemajú rovnaký farebný odtieň ako originály. Do nákladov pri riešení takýchto problémov (keď aj dodávateľom je bez okolkov uznaná reklamácia a opraví tlačiareň) treba zarátať aj potrebnú komunikáciu, balenie zariadenia a to, že zariadenie nie je k dispozícii na účel, na ktoré bolo obstarané. Pri každom nákupe objednávateľ veľmi dôsledne zvažuje finančnú hodnotu zákazky
a mix nových originálnych tonerov a repasovaných považuje práve z tohto dôvodu za správny.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

18.08.2020 12:00

6,00 ks

450,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2020 10:07

04.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 35
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2020 20:25 - Vstupná ponuka 450,00 € Cena s DPH
04.08.2020 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 449,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS