• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2020 11:15

Detail zákazky Z202017903

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2020 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2020 11:15

Základné údaje

Z202017903

OF-218425

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4900002

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Gáza zložky

gáza, longety, ošetrovanie rán, obväz, krytie

  • 33141114-2 - Zdravotnícka gáza
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Gáza zložky
Funkcia
Ošetrovanie akútnych a chronických rán.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Gáza hydrofilná, nesterilná, zložky (1 bal. = 100 m) bal 1 1161
1. šírka cm 90 100
1. dĺžka m 100
1. balík m 100
2. Gáza skladaná hydrofilná (longety 7x25 cm) (1 bal. 50 ks) bal 1 532
2. šírka cm 7
2. dĺžka cm 25
2. počet vrstiev gázy ks 4
2. jeden balík ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. veľkosť balenia maximálne 3 ks v jednom balení
2. gramáž 20 g/m2
hustota nití 17-20 nití /cm2
bavlna 100 %
počet vrstiev 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku k zmluve a objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Uvedené množstvá sú orientačné, kupujúci nie je viazaný predpokladaným  množstvom tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy e-mailom doručí objednávateľovi  katalógové listy  tovaru, z ktorých sa budú dať overiť vlastnosti tovaru.
Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu v lehote do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky kupujúceho.
Dodávateľ je povinný  doručiť objednávateľovi na vlastné náklady vzorku predmetu zákazky na overenie technickej špecifikácie  predmetu zákazky, a to do 5 pracovných dní.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázataľne oznámil.
Tovar musí byť  dodaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hodine. Objednávanie tovaru telefonicky, príp. e-mailom.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom  príslušného dodacieho listu.
Ak dodávateľ v priebehu plnenia zmluvy dodá objednávateľovi tovar inej kvality ako bola predložená vzorka, a tento nebude zodpovedať požadovaným parametrom, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky vlastnosti uvedené v špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je originálny, bez závad v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list , neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Pokiaľ objednávateľ zistí  rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Žiadna zmluvná strana nie je oprávnená postúpiť tretej osobe pohľadávku, ktorá jej na základe tejto zmluvy vznikla, bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany. Konanie v rozpore s touto zmluvou podľa predchádzajúcej vety je absolútne neplatným právnym krokom.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

18 002,36

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.07.2020 08:50

04.08.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.08.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 280
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2020 11:45 - Vstupná ponuka 18 002,36 € Cena bez DPH
04.08.2020 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 18 002,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS