• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2020 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 11:10

Detail zákazky Z202017839

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2020 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 11:10

Základné údaje

Z202017839

OF-218421

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4902478

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17311454

KEKO TRADING spol. s r.o.

Pasienková 2E, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie kuchynských zariadení

vybavenie kuchynských zariadení, gastronádoba, obracačka, naberačka, termoska, tácka, kontajner plastový, gastro

  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 39221150-3 - Termosky
  • 39221180-2 - Kuchárske potreby
  • 39221220-5 - Riad
  • 39311000-5 - Ľahké zariadenia hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vybavenie kuchynských zariadení
Funkcia
Vybavenie veľkokuchynských zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
gastronádoba smaltovaná (hlboká), rozmer cca 325x530 mm, objem cca 9 l ks 12
gastronádoba smaltovaná (plytká), rozmer cca 325x530 mm, objem cca 5 l ks 12
gastronádoba dierovaná (hlboká), rozmer cca 325x530 mm, materiál: AISI 304 - 18/10 ks 3
gastronádoba dierovaná (plytká), rozmer cca 325x530 mm, materiál: AISI 304 - 18/10 ks 3
kliešte na zákusky nerezové, dĺžka cca 20 cm ks 10
kliešte na špagety nerezové, dĺžka cca 19 cm ks 10
obracačka perforovaná nerezová, rozmer prac. časti : cca 12 x 15 cm, dĺžka rúčky : cca 38 cm ks 10
naberačka nerezová, objem : cca 0,11 l, dĺžka rúčky : cca 27 cm ks 20
termoska nerezová s vekom, objem 1,5 l ks 40
gastro tácka plastová, rozmer cca 30 x 18 cm, farba: čierna, hnedá, sivá alebo biela ks 800
transportný vozík gastro nerezový, s protišmykovými bodmi na transportnej ploche, pogumované kolesá, nosnosť: min. 150 kg, rozmery: cca 740x480x870 mm ks 2
kontajner plastový 120 l ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vybavenie vhodné na prípravu stravy vo veľkokuchynských zariadenia na každodenné použitie musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 15:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba dodaného tovaru musí byť min. 2 roky od dátumu dodania tovaru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.08.2020 07:00 — 18.09.2020 15:00

1,00 celý predmet zákazky

5 182,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2020 14:22

05.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 35
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2020 14:37 - Vstupná ponuka 5 182,00 € Cena s DPH
04.08.2020 17:31 - Najvýhodnejšia ponuka 5 150,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS