31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
35699434
Antalis, a.s.
Mlynské Nivy 73, Bratislava, 82105, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier, xerografický papier, A3, A4, A5, papier do tlačiarní, papier na fotokopírovanie
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, formát A4, rozmery: 210x297 mm, belosť min. 161 CIE, balík á 500 ks | bal | 8000 | ||
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, formát A5, rozmery: 210x148,5mm, belosť min. 161 CIE, balík á 500 ks, | bal | 500 | ||
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, rozmery: 105x297mm, belosť min. 161 CIE, balík á 500 ks | bal | 500 | ||
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2 formát A3, rozmery: 297x420mm, belosť min. 161 CIE, balík á 500 ks | bal | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hmotnosť / Gramáž | 80g/m2 |
Farba | biela |
nie recyklovaný |
Názov |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
• Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
• Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto dvoch skutočností nastane skôr. |
• Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované vlastnosti tak ako sú uvedené v technickej špecifikácii tejto zmluvy. |
• Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených tovarov, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia tejto zmluvy. |
• Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: - do centrálneho skladu nachádzajúceho sa v objekte objednávateľa v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 07:30 hod do 14:00 hod. |
- odovzdanie tovaru zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa účinnosti zmluvy), |
- s dodacím listom/faktúrou, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, aj s DPH. Dodací list musí byť opatrený podpisom objednávateľa preukazujúcim dodanie a prevzatie tovaru. V prípade, že faktúra nebude súčasťou dodacieho listu, dodávateľ ju bezodkladne zašle objednávateľovi elektronicky, aj poštou. |
• Objednávka musí obsahovať: (i) určenie druhu alebo druhov požadovaného tovaru v súlade s touto zmluvou, (ii) určenie počtu tovaru, (iii) určenie časového limitu na dodávku objednaného tovaru s rešpektovaním minimálnej dodacej doby podľa týchto zmluvných podmienok, (iv) podpis objednávateľa a dátum, (v) ďalšie náležitosti podľa dohody zmluvných strán. Objednávateľ v samostatných objednávkach bude špecifikovať druh a množstvo tovaru. |
• Dodávateľ sa zaväzuje:- dodať tovar objednávateľovi na základe písomných samostatných objednávok. Objednávky budú realizované elektronicky – emailom.- v prípade, že nie je v možnostiach dodávateľa tovar objednávateľovi dodať z dôvodu že sa uvedený tovar nenachádza na sklade dodávateľa, dodávateľ bezodkladne o tom písomne objednávateľa po doručení objednávky informuje aj s informáciou o termíne dodatočného dodania požadovaného tovaru. Objednávateľ je v takom prípade oprávnený objednávku zmeniť. |
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy. |
• V prípade, ak sa dodávateľ omešká s potvrdením objednávky o viac ako 1 hodinu, zaväzuje sa objednávateľovi uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 30 Eur za každú hodinu omeškania. Nárok objednávateľa na náhradu škody týmto nie je dotknutý. Objednávateľovi vzniká nárok na zmluvnú pokutu za každé takéto porušenie zo strany dodávateľa. |
• Splatnosť zmluvnej pokuty vzniká dňom jej uplatnenia objednávateľom. |
• Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak (i) sa dodávateľ s dodaním tovaru omešká o viac ako 3 dni, (ii) dodaný tovar nespĺňa podmienky, tak ako sú upravené v tejto zmluve. |
• Ak dodávateľ mešká so splnením termínov vybavenia oprávnených reklamácií, môže objednávateľ účtovať dodávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z celkovej zmluvnej ceny vadného predmetu zmluvy. |
• Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti, množstve a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto zmluve a v jednotlivých objednávkach a rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. Objednávateľ si v takto prípade vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu nedodržania množstva a kvality dodaného tovaru. |
• Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v dĺžke zodpovedajúcej dĺžke záruky poskytnutej výrobcom tovaru, ktorá nesmie byt kratšia ako 12 mesiacov. |
• Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Objednávateľ neposkytne preddavky za tovar. |
• Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva. |
• Splatnosť faktúr bude 60 dní. |
• Túto zmluvu je možné taktiež ukončiť (i) dohodu zmluvných strán, (ii) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začne plynúť deň nasledujúci po dni, kedy bola výpoveď druhej zmluvnej strane doručená. |
• Dodávateľ sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. |
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
Názov | Upresnenie |
Frekvencia dodávok | 1 x za 60 dní |
Dodacia lehota | do 10 dní od doručenia objednávky |
ul.gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
10.08.2020 14:07 — 10.08.2021 14:08
1,00 balík
23 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2020 12:09
04.08.2020 10:00
04.08.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.07.2020 12:28 - Vstupná ponuka | 23 100,00 | € | Cena bez DPH |
03.08.2020 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 081,25 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: