• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2020 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2020 10:22
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2020 12:05

Detail zákazky Z202017774

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2020 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2020 10:22
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2020 12:05

Základné údaje

Z202017774

OF-218351

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4904930

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50344978

Aquastar, s.r.o.

Dolná Lehota 544, Oravský Podzámok, 02741, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sanitárna technika (sprchovacia hlavica)

Sprcha, sprchovacia hlavica, hlavica na sprchovanie

  • 44411000-4 - Sanitárne výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sanitárna technika
Funkcia
Nákup sprchovacích hlavíc
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sprchovacia hlavica Sapho SK308 alebo ekvivalent ks 18
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Tovar dodať len v pracovných dňoch  v čase  od 08:00 hod do 15:00 hod.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa , vrátane dopravy na miesto určenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list.
Záručná doba na tovar minimálne 2 roky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri dodávke tovaru tovar skontrolovať a v prípade akéhokoľvek poškodenia tovar neprevziať.
Súčasťou dodávky musí byť kompletná dokumentácia poskytovaná výrobcom (návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, certifikáty v zmysle platnej slovenskej a európskej legislatívy)
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.08.2020 10:21 — 14.08.2020 10:21

1,00 celý predmet zákazky

213,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2020 10:23

06.08.2020 10:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.08.2020 10:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 303
 52
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2020 10:44 - Vstupná ponuka 213,48 € Cena s DPH
29.07.2020 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka 213,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS