• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 16:05

Detail zákazky Z202017755

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2020 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2020 16:05

Základné údaje

Z202017755

OF-218227

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4902466

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36049999

AQUA trade Slovakia s.r.o

Jesenského 55, Zvolen, 96101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu

Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu, sanitácia dispenzorov, oprava a údržba dispenzorov na vodu, komplexná revitalizácia pripojovacích zariadení na vodu

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu
Funkcia
Vykonanie komplexnej revitalizácie 5 ks dispenzorov na vodu - SO-702 pozostávajúcej z vizuálnej kontroly, hygienickej sanitácie, testu funkčnosti a výmeny filtrov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dávkovač pripojovací na vodu (dispenzor) SO-702 ks 5
 2. Oprava 1 ks výpustu na studenú vodu, 1 ks vývodu na studenú vodu a 1 ks medzinádobového tesnenia
Funkcia
Oprava (výmena) výpustu na studenú vodu, vývodu na studenú vodu a medzinádobového tesnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava - Výpust na studenú vodu ks 1
Oprava - Vývod na studenú vodu ks 1
Oprava - medzinádobové tesnenie ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena jednej normohodiny vrátane použitého materiálu (jednotková cena).
Komplexná revitalizácia zariadenia zahŕňa maximálne 4 normohodiny. V cene 1 normohodiny sú zahrnuté náklady na hygienickú sanitáciu, servis a údržbu vrátane výmeny filtra, testu funkčnosti t.j. všetky náklady poskytovateľa súvisiace s poskytnutím služby, vrátane dopravy a vrátane výmeny 1 ks nádoby na teplú vodu.
Poskytnutie služby potvrdia oprávnené osoby zmluvných strán podpismi v zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia. Dodávateľom vyhotovený a predložený zápis o odovzdaní a prevzatí zariadenia musí obsahovať: - označenie miesta plnenia objednávateľa, - identifikáciu zariadenia, jeho evidenčné (výrobné) číslo, - rozpis vykonaných prác, - číslo akceptovanej objednávky, na základe ktorej bola služba poskytnutá, - dátum a čas začatia a ukončenia prác, - dátum prevzatia zariadenia, - podpisy oprávnených osôb zmluvných strán.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou/dohodou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry.
Dodávateľ vykoná predmetnú službu podľa zmluvy a v lehote určenej v tejto dohode/zmluve.
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa minimálne 2 dni pred plánovanou realizáciou služby o čase a dátume vykonania služby.
Služba smie byť vykonaná len v pracovných dňoch do 14.00 hod.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

07.08.2020 08:00 — 21.08.2020 12:00

5,00 ks

604,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2020 09:11

05.08.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 258
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2020 10:50 - Vstupná ponuka 604,00 € Cena s DPH
03.08.2020 15:32 - Najvýhodnejšia ponuka 603,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS