• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2020 14:30
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2020 13:50

Detail zákazky Z202017703

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2020 14:30
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2020 13:50

Základné údaje

Z202017703

OF-196838

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4898003

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46118896

VLan s.r.o.

Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

alkoholtester a náhradné náustky pre alkohol testery CA 10 FS

alkoholtester a náustky pre alkohol testery CA 10 FS

  • 38431000-5 - Detekčné prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. alkoholtester a náhradné náustky
Funkcia
Alkoholtester je určený na orientačné stanovenie obsahu alkoholu v krvi na základe dychovej skúšky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1- alkoholtester digitálny CA 10fs alebo ekvivalent ks 3
2- náustky pre alkoholtester CA 10 FS balenie 31
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1- senzor elektrochemický
1- čas prípravy 10-20s
1- presnosť +/-10 %
1- čas reakcie 4 až 6 sekúnd
1- upozornenie vizuálny aj zvukový signál
2- plast transparentný
2- balenie hromadne 50ks v sáčku, jednotlivo balené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorým sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného označenia, funkčnej a technickej špecifikácie vzťahujúcej sa ku konkrétnemu dodávanému tovaru
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy a ani na adresy miest plnenia, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ministerstvo obrany SR, Agentúra spravy majetku, Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

06.08.2020 08:00 — 07.08.2020 13:00

1,00 jeden celok

450,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2020 14:30

03.08.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2020 10:48 - Vstupná ponuka 450,00 € Cena s DPH
29.07.2020 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 448,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS