• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2020 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2020 12:45

Detail zákazky Z202017638

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2020 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2020 12:45

Základné údaje

Z202017638

OF-164473

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4897975

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36369209

KZLM-TILIA, spol. s r.o.

Garbiarska 2032, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky

Osobné ochranné pracovné pomôcky

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné pomôcky
Funkcia
Pracovné ochranné oblečenie, rukavice, zimná bunda
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pánske montérkové nohavice ks 70
2. Pánska montérková blúza ks 50
3. Ochranné rukavice pár 50
4. Zimná bunda ANZAC 3v1 (sivo-čierna/červenočierna) ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Pánske nohavice s náprsenkou, zdvojené kolená, predné vakové vrecká, náprsné vrecko na zips, bočné vrecko na meter a na mobil, pás v zadnej časti do gumy. Materiál : Keper 100% bavlna 260 g/m2, Farba sivá s červenými doplnkami, Veľkosť 46-68
2.1 Blúza pánska, odopínacie rukávy do manžety, kryté zapínanie, vrecko na mobil, pás na gumu. Materiál : Keper 100% bavlna 260 g/m2; Farba sivá s červenými doplnkami; Veľkosť 46-68
3.1 Celokožené rukavice bez podšívky zo štiepanej bravčovej kože a s pruženkou na zápästí. Materiál : bravčová koža; Veľkosť 9 a 10,5
4.1 Zimná bunda ANZAC 3v1 (sivo-čierna) Zimná bunda s odopínateľnou fleece vložkou (možnosť nosiť samostatne), vodný stĺpec 2000mm, paropriepustnosť 3000 g/m2/24h, odvetrávanie v podpazuší, kapucňa v golieri.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 1 roka.
Žiadame predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vzorku 1 ks z každej položky predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Tabuľka veľkostí podľa EN 340. Zoznam veľkostí zo zákazky bude predložený po uzavretí zmluvy spolu s objednávkou.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Žiadame predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 1 dňa od uzavretia zmluvy.
Dodanie tovaru bude realizované podľa aktuálnej potreby na základe objednávky v časovom horizonte cca 1x štvrťročne.
Termín dodania tovaru zo zákazky : do 7 dní od obdržania objednávky.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných Zmluv. špecifikácií
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % Ceny Plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

1 961,99

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2020 08:10

03.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 415
 69
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2020 11:47 - Vstupná ponuka 1 960,00 € Cena s DPH
03.08.2020 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 944,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS