30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31324797
DEKRA Slovensko s.r.o.
Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK
Emisné a technické kontroly MV
technická kontrola vozidiel a prívesov ADR
Služba
1. TK na vozidlách ADR typu N3G ADR a cisternových prívesoch O4 ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pravidelnej technickej kontroly ADR pre vozidlá ADR a cisternové prívesy ADR. |
Technická kontrola ADR sa vykoná v stacionárnom pracovisku technickej kontroly. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technická kontrola ADR vozidla kategórie N3G ADR + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 5 | ||
Technická kontrola ADR cisternového prívesu kategórie O4 ADR+ kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 2 |
Názov |
Objednávateľ vyžaduje, aby stanica TK sa nachádzala do 40 km od obce Zemianske Kostoľany. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný jednotkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol ADR pre vozidlá kategórie N3G a O4 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie). |
Objednávateľ požaduje vykonanie technickej kontroly v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Konkrétne termíny vykonania TK ADR budú upresňované priebežne počas platnosti zmluvy. |
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od objednávateľa - do 3 dní. |
Dodávateľ doručí faktúru do 7 prac. dní od plnenia čiastkovej objednávky. |
Celková cena obsahuje vykonanie kontrol, pridelenie kontrolnej známky a vystavenie protokolov. |
Protokol o kontrole musí obsahovať odovzdanie kontrolnej známky, osvedčenie a protokol o priebehu a výsledku kontroly. |
Dodávateľ vystaví faktúru za služby vykonané na základe čiastkovej objednávky objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Trenčiansky, Slovenská republika
03.08.2020 08:00 — 30.11.2020 13:00
1,00 súbor jednotiek
968,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2020 08:00
31.07.2020 08:15
31.07.2020 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2020 21:50 - Vstupná ponuka | 950,01 | € | Cena s DPH |
28.07.2020 21:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 950,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: