• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2020 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2020 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2020 09:05

Detail zákazky Z202017637

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2020 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2020 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2020 09:05

Základné údaje

Z202017637

OF-218141

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4895650

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31324797

DEKRA Slovensko s.r.o.

Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Emisné a technické kontroly MV

technická kontrola vozidiel a prívesov ADR

  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. TK na vozidlách ADR typu N3G ADR a cisternových prívesoch O4 ADR
Funkcia
Vykonanie pravidelnej technickej kontroly ADR pre vozidlá ADR a cisternové prívesy ADR.
Technická kontrola ADR sa vykoná v stacionárnom pracovisku technickej kontroly.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Technická kontrola ADR vozidla kategórie N3G ADR + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 5
Technická kontrola ADR cisternového prívesu kategórie O4 ADR+ kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ vyžaduje, aby stanica TK sa nachádzala do 40 km od obce Zemianske Kostoľany.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný jednotkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol ADR pre vozidlá kategórie N3G a O4 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Objednávateľ požaduje vykonanie technickej kontroly v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Konkrétne termíny vykonania TK ADR budú upresňované priebežne počas platnosti zmluvy.
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od objednávateľa - do 3 dní.
Dodávateľ doručí faktúru do 7 prac. dní od plnenia čiastkovej objednávky.
Celková cena obsahuje vykonanie kontrol, pridelenie kontrolnej známky a vystavenie protokolov.
Protokol o kontrole musí obsahovať odovzdanie kontrolnej známky, osvedčenie a protokol o priebehu a výsledku kontroly.
Dodávateľ vystaví faktúru za služby vykonané na základe čiastkovej objednávky objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

03.08.2020 08:00 — 30.11.2020 13:00

1,00 súbor jednotiek

968,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2020 08:00

31.07.2020 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2020 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2020 21:50 - Vstupná ponuka 950,01 € Cena s DPH
28.07.2020 21:50 - Najvýhodnejšia ponuka 950,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS