• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2020 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2020 11:25

Detail zákazky Z202017635

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2020 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2020 11:25

Základné údaje

Z202017635

OF-158823

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4897977

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36478326

Tlačiareň svidnícka, s.r.o.

Ul. čat. Nebiljaka 121/18, Svidník, 08901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá

Tlačivá

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačivá
Funkcia
Rôzne druhy tlačív pre zabezpečenie prevádzky zdravotníckeho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dekurz A4; kód 4166 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 30000
Dovolenka A6, novinový papier 100 list.; kód 4012 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 100
Hlásenie počtu chorých A5 100 list; kód 4344 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 150
Poukaz na zdrav.pomôcku, sypaný biely A5 50-list; kód 225 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 100
Teplotná tabuľka A4 list; kód 4249 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Výdajka - prevodka - A5 blok, 100-list., samoprepis; kód 007 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 50
Výmenný list - poukaz A6 100 list; kód 4202 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 200
Zdravotný záznam - bočná klopa; kód 212 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 1000
Žiadanka na vypranie-opravu 297x105; kód 4632 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 50
Príkaz na dopravu osoby zo zdravotných dôvodov - A6 blok, 100-list.; kód 4412 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 200
Lekárska správa - nález, A5 list; kód 4200 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 5000
Žiadanka o bakteriologické vyšetrenie - 210x100 mm list; kód 4215 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Evidenčný lístok dispenzarizovaných - A6 karta; kód 354 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 1000
Žiadanka na opravu - príkaz na prácu - A5 blok, 50-list; kód 346 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 100
Lekárska prepúšťacia správa, formát A4; kód 4243 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 5000
Denník rádiodiagnostického oddelenia - A4 blok, 50-list.; kód 404 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 10
Pôrodopis - A4 dvojlist; kód 427 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Lekársky predpis - A6 blok, 100-list., 80g biely papier, sypaný; kód 229 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 500
Operačná vložka chirurgická do záznamu o zdraví a chorobe, formát A4; kód 4338 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Objednávka liekov - A5 blok, 4x25-list., samoprepis, číslovaný; kód 339 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 200
Objednávka A5 samoprepis, kód 150 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 200
Kniha došlých faktúr A4-30 listov; kód 117 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 20
Dekurz pre šestonedelie - A4 list, kód 4430 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Vložka gynekologického vyšetrenia do chorobopisu - A4 list; kód 425 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Dekurz pre pôrodnú sálu, formát A4; kód 4429 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Dekurz pre neonatologické pracoviská, formát A4; kód 4431 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Zdravotný záznam pre pracoviská vnútorného lekárstva, formát A4; kód 4497 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Zdravotný záznam pre chirurgické pracoviská, formát A4; kód 4498 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Zdravotný záznam pre pôrodnícke pracoviská, formát A4; kód 4499 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Zdravotný záznam pre neonatologické pracoviská, formát A4; kód 4500 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Zdravotný záznam pre pediatrické pracoviská, formát A4; kód 4488 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Zdravotný záznam pre JIS a AIM 840x297mm; kód 245 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Žiadanka o virologické vyšetrenie - 210x100 mm list; kód 349 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Teplotný lístok pre detské oddelenia - A3 list; kód 453 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Predpis stravy pre oddelenie - 2/3 A4 blok, 100-list.; kód 4644 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Priepustka, formát A7 - 100 listov; kód 039 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 80
Pôrodná kniha A4 kniha 100 list.; kód 426 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 3
Chorobopis - A4 dvojlist; kód 4334 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 15000
Rozpis služieb evidencie odpracovaných hodín a absencie - A4 list; kód 368 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 1000
Dodatočné hlásenie zmien v počte diét - A5 blok, 100-list; kód 4345 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent blok 100
Predpis stravy pre celé zdravotnícke zariadenie - A3 dvojlist; kód 645 IGAZ tlačivá alebo ekvivalent ks 2000
Vlastné tlačivo jednostranné - A4, 70 g biely papier ks 50000
Vlastné tlačivo obojstranné - A4, 70 g biely papier ks 30000
Vlastné tlačivo jednostranné - A5, 70 g biely papier ks 10000
Vlastné tlačivo obojstranné - A5, 70 g biely papier ks 10000
Vlastné tlačivo jednostranné - A4, samoprepis ks 10000
Vlastné tlačivo jednostranné - A5, samoprepis ks 5000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie tovaru bude realizované podľa aktuálnej potreby na základe objednávky cca 1x mesačne
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v hlavnom sklade objednávateľa.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo k zničeniu a zabezpečiť jeho ochranu až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Termín dodania: do 3 pracovných dní od obdržania objednávky.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny údajov, týkajúcich sa tovaru (napr. katalógový kód, zmena názvu tovaru a pod.)
Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Trvanie zmluvy: Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 1 roka.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostat. Zmluvných špecifikácií.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

4 648,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2020 08:10

03.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 158
 65
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2020 08:33 - Vstupná ponuka 4 631,00 € Cena s DPH
29.07.2020 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 4 630,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS