• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2020 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2020 14:10

Detail zákazky Z202017588

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2020 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2020 14:10

Základné údaje

Z202017588

OF-218232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4895646

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45344396

PBGAS, s. r. o.

K cintorínu 668, Žilina, 01004, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny

Oxid uhličitý, propán-bután, dusík, acetylén, kyslík

  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické plyny na laboratórne využitie vrátane prenájmu fliaš
Funkcia
Technické plyny na laboratórne využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet tlakových nádob na prenájom + ventil fľaša/ rok 13
Oxid uhličitý technický 2.5, tlaková fľaša 8 l  (2ks) kg 12
Propán - bután, tlaková fľaša 10 kg  (1ks) kg 10
Dusík stlačený 4.0 (GA 224), tlaková fľaša 20 l  (1ks) m3 4
Oxid uhličitý zvárací 2.2 alebo 2.5, tlaková fľaša 20 l  (3ks) kg 45
Acetylén čistý, tlaková fľaša 40 l  (3ks) kg 18
Kyslík 2.5, tlaková fľaša 40 l  (3ks) m3 19,29
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miestom dodania sú jednotlivé strediská - Martin, Žilina.
Vysúťažená cena je konečná a Dodávateľ si nemôže vyúčtovávať žiadne ďalšie úkony. V prípade, že tak Dodávateľ urobí tieto budú fakturované v nulovej hodnote.
Cena za 1 ks flaše s plynom musí zahŕňať:
- náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením flaše na miesto určené Objednávateľom,
- odvoz prázdnej flaše po spotrebovaní plynu,
- poplatok za ADR, prenájom, mýtny poplatok, recyklačný poplatok, ekologický poplatok a iné.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien na jednotlivé položky. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane prenájmu a nákladov na prepravu na miesto plnenia - Martin, Žilina.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Vyžaduje sa 30 dňová lehota splatnosti faktúry odo dňa doručenia Objednávateľovi. Nájomné je splatné jednorazovo po realizácii prvej dodávky plynov s vystavením faktúry na prenájom 13 ks tlakových fliaš na obdobie 1 roka od dátumu dodania tovaru.
Zmluva bude uzavretá na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Na predmet zákazky Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Čas dodania: v pracovných dňoch od 7:00 do 13:00 h.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia (karta bezpečnostných údajov, technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov obchodných značiek nacenených výrobkov) do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa aby všetky prenajaté tlakové fľaše mali platné revízie počas celej doby trvania prenájmu a musia spĺňať ustanovenia Zákona č.254/2011 Z.z.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

06.08.2020 08:00 — 31.08.2020 13:00

1,00 podľa špecifikácie

1 402,69

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2020 16:00

31.07.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 80
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2020 11:01 - Vstupná ponuka 1 401,60 € Cena s DPH
31.07.2020 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka 1 395,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS