30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31435076
GASTRO-HAAL, s.r.o.
Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK
Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení
Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení
Služba
1. Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení, vrátane dodávky a montáže originálnych náhradných dielov
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis a úkony spojené s pozáručnýmí opravami veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných náhradných dielov (nové, nepoužité a nie repasované náhradné diely) |
Objednávateľ požaduje vykonať servis a úkony spojené s pozáručnýmí opravami veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže náhradných dielov nasledovných veľkokuchynských strojov a zariadení: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kotol elektrický KE-150 | ks | 1 | ||
Kotol plynový KG-150 | ks | 2 | ||
Konvektomat DA10 model IC2, r.v.2004 | ks | 2 | ||
Pec cukrárenská PCE 93, r.v.2003 | ks | 1 | ||
Stroj univerzálny RE 22 | ks | 2 | ||
Ohrievací pult elektrický VOP III | ks | 2 | ||
Panvica smažiaca PE970 | ks | 1 | ||
Kotol plynový Gastro HAAL, KG250, KG300 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis závad a predpokladaných úkonov | |
Položka č.1 Kotol elektrický KE-150 | Kotol prepúšťa paru zo spodnej časti kotla. |
Položka č.2 Kotol plynový KG-150 | Problém so zapaľovaním. |
Položka č.3 Konvektomat DA10 model IC2, r.v.2004 | Odvápnenie zariadenia, prečistenie odvápňovača (nová náplň). |
Položka č.4 Pec cukrárenská PCE 93, r.v.2003 | Výmena topného telesa, výmena termostatu. Zariadenie nehreje. |
Položka č.5 Stroj univerzálny RE 22 | Pravidelná údržba, výmena oleja, pretesnenie. |
Položka č.6 Ohrievací pult elektrický VOP III | Výmena topných telies, odvápnenie a pravidelná údržba. |
Položka č.7 Panvica smažiaca PE970 | Nenahrieva sa. |
Kotol plynový Gastro HAAL, KG250, KG300 | Pravidelná údržba. |
Názov |
Objednávateľ požaduje aby v cene boli zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s plnením služby, vrátane dopravných nákladoch, servisných hodín, cien náhradných dielov, cestovných nákladov, recyklačných poplatkov, a podobne. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis veľkokuchynských strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného zisťovania. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele: |
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy, údržby, servisu a služieb s tým spojených |
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb |
- účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný preložiť objednávateľovi najneskôr do 5 dní od obdržania objednávky, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy položkovite. |
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, aby zhotoviteľ mal povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť strojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu vozidla. |
Nové, nepoužité diely musia byť navrhnuté priamo pre daný typ stroja alebo zariadenia, musia byť vyrobené z vhodného materiálu, v potrebnej rozmerovej presnosti a dodržaním správneho technologického postupu. Na náhradné diely poskytne zhotoviteľ záruku 24 mesiacov odo dňa montáže. |
Objednávateľ požaduje zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa na náklady dodávateľa zahrnutých v cene predmetu zákazky. |
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia. |
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby, |
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť zhotoviteľovi vykonanie opráv a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu opráv, a to v ktorejkoľvek fáze. |
V prípade, ak opravu strojového zariadenia bude možné vykonať výhradne len v sídle zhotoviteľa, konečná celková cena za opravu strojového zariadenia vrátane demontáže strojového zariadenia, ceny náhradných dielov a použitého spotrebného materiálu, inštalácie a odskúšania opraveného strojového zariadenia a vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky bude zahrnutá v celkovej cene zákazky. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený rozpis prác a materiálových nákladov. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
02.09.2020 07:00 — 30.09.2020 14:00
1,00 Položky opisného formulára
2 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2020 14:56
30.07.2020 15:10
30.07.2020 15:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2020 09:11 - Vstupná ponuka | 2 250,00 | € | Cena bez DPH |
28.07.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: