• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 14:35
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 16:15

Detail zákazky Z202017571

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 14:35
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 16:15

Základné údaje

Z202017571

OF-218047

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4893997

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie nebezpečných odpadov

Zneškodnenie nebezpečných odpadov, likvidácia, odber, odvoz

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodnenie nebezpečných odpadov
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie / zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO, nádrží, skladov, kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO.
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO sú uvedené nižšie:
* 15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami
* 18 01 06 chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 kg 400
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 18 01 06 kg 4655,09
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Váženie Dodávateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu.
Nakládka Nakládku zabezpečí dodávateľ vysatím resp. premiestnením nebezpečného odpadu do svojich zberných nádob, resp. vozidla vlastnými silami a prostriedkami.
Počet/frekvencia jednorázová služba na 2 odberných miestach
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný položkový rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kg príslušného druhu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za príslušný druh odpadu.
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky.
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h len v pracovných dňoch.
Povinnou prílohou faktúry bude  v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu  a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Miesto odberu odpadu: Rožňava, Zemianske Kostoľany
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúry zasielať na adresu, ktorú upresní Objednávateľ resp. Kontaktná osoba.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

07.09.2020 07:30 — 25.09.2020 14:00

1,00 Položky opisného formulára

35 385,63

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.07.2020 14:35

30.07.2020 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2020 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 222
 42
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2020 14:49 - Vstupná ponuka 35 381,93 € Cena bez DPH
30.07.2020 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 35 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS