• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 15:50

Detail zákazky Z202017557

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 15:50

Základné údaje

Z202017557

OF-218312

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4893981

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PC

PC

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC
Funkcia
počítač potrebný pre výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. PC ks 1
1. PC - procesor CPU PassMark 9211
1. PC - RAM GB 8
1. PC - SSD GB 512
1. PC - grafická karta GPU PassMark G3D 1551
2. Monitor ks 1
2. Monitor - uhlopriečka displeja " 23,8
2. Monitor - maximálne rozlíšenie px 1920 × 1080
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. PC min 8GB RAM, min. SSD 512 GB, DVD+RW, HDMI a DisplayPort, min. 4x USB 3,2, min 4x USB 2,0, Mini Tower, myš a klávesnica, Windows 10 Pro, (3r NBD), Referenčný produkt: Dell OptiPlex 3070 MT (3070-5469)
1. PC - RAM min. 8 GB
1. PC - SSD min 512 GB
1. PC - CPU min.CPU Mark 9211 (PassMark) na www.cpubenchmark.net
1. PC - grafická karta min. GPU PassMark 1551 na www.videocardbenchmark.net
1. PC – veľkosť skrine Mini Tower
1. PC - porty (typy) Optická mechanika DVD+RW, LAN (RJ-45), 4x USB 3.1, 4x USB 2.0, HDMI, DisplayPort, USB klávesnica a myš, kombinovaný zvukový konektor
1. PC - operačný systém MS Windows 10 Pro 64-bit
1. PC - záruka min. 3 roky Next Business Day (NBD)
2. Monitor IPS, LCD monitor Full HD 1920×1080, displej IPS, odozva 5ms, farebná hĺbka 8bit, jas 250cd/m2, kontrast 1000:1, DisplayPort, HDMI 1.4, VGA, slúchadlový výstup, nastaviteľná výška, pivot, repro, VESA,
2. Monitor - záruka min. 3 roky
2. Monitor -referenčný produkt Referenčný produkt: 24; BenQ BL2480T (9H.LHFLA.TBE)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom obstarávania je len tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, nevystavovaný a nepredvádzaný, v originálnom balení od výrobcu.
HW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez rozšírenia alebo úpravy dodávateľom.
SW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez úpravy dodávateľom.
Príslušenstvo (vrátane SW) a periférie musia byť plne kompatibilné s tovarom, ku ktorému sú obstarávané.
Ekvivalentný tovar k uvedeným referenčným modelom musí mať rovnaké alebo lepšie charakteristiky.
Dodávateľ predloží kompletnú a podrobnú špecifikáciu tovaru, vrátane jeho komponent, na odsúhlasenie objednávateľovi vopred. Táto špecifikácia musí byť aj súčasťou sprievodnej dokumentácie dodávky.
Akékoľvek zmeny, zásahy alebo modifikácie musia byť vopred odsúhlasené objednávateľom.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené (e-mailom kontaktnej osobeobjednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnostizmluvy) dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámidodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:• preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré súuvedené v tejto zmluve,• v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčnéhoproduktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkámobjednávateľa, alebo• nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré súuvedené v tejto zmluve
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, nezrovnalostí v dodávke alebo nekompletnej zásielky, neprevziať alebo vrátiť zásielku.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a podmienok jej plnenia je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely - pri závade podliehajúcej záruke) alebo výmena tovaru počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia závady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

trieda Andreja Hlinku , Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

03.08.2020 08:00 — 07.08.2020 08:00

2,00 ks

838,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.07.2020 14:01

30.07.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2020 11:17 - Vstupná ponuka 838,00 € Cena bez DPH
30.07.2020 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka 837,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS