• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 12:35

Detail zákazky Z202017502

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 12:35

Základné údaje

Z202017502

OF-218215

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4893961

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52119599

BOLUS s r.o.

Dolná 7, Selce, 97611, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre stravovanie

platový riad,miska, tanier, alobal, pohár, špajdle, špáradlá, lyžica, vidlička, nôž, obrúsky, fólia

  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222120-1 - Šálky na jedno použitie
  • 44174000-0 - Fólia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Potreby pre stravovanie
Funkcia
Jednorázové potreby pre stravovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) Miska na polievku (PP)  0,5 l, 1 bal =100ks, biela bal 50
2) Tanier plytký 22 cm  (PP) , 1 bal = 100 ks, farba : biela bal 50
3) Alobal 30 cm x 10m, na prípravu jedál ks 40
4) Plastový pohár 200 ml, 1 bal = 100 ks, farba biela bal 40
5) Plastový pohár 300 ml, 1 bal = 100 ks, farba biela bal 40
8) Plastová Lyžica, 1 bal = 100 ks farba: biela bal 40
dĺžka cm 17
9) Plastová vidlička, 1 bal = 100 ks farba: biela bal 40
dĺžka cm 17
10) Plastový nôž, 1 bal = 100 ks farba: biela bal 40
dĺžka cm 17
11) Potravinová fólia 45 cm x 300 m ks 40
12) Papierové obrúsky biele, 1 bal = 100 ks bal 50
rozmer cm 30x30
Papierové obrúsky biele v roly,1 bal = 50 útržkov bal 50
Papierová tácka so zaoblenými bokmi, farba biela, 13x20 cm, 1 bal : 250 ks bal 40
Papierový pohár ,,coffe to go"- 330 ml, 1 bal: 50 ks bal 10
Papierový pohár ,,coffe to go"- 280 ml, 1 bal: 50 ks bal 10
Papierový pohár ,,coffe to go"- 200 ml, 1 bal: 50 ks bal 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Hygienicky balené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 14:00
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
doprava Doprava na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

03.08.2020 11:45 — 12.08.2020 10:20

1,00 ks

1 123,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2020 11:41

30.07.2020 11:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2020 12:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 535
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2020 09:56 - Vstupná ponuka 1 123,00 € Cena s DPH
30.07.2020 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 122,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS