36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Kancelársky nábytok
nábytok, kancelársky nábytok, skrinka, stolička, rokovacia stolička, sedacia súprava
Tovar, Služba
1. Skrinka otvorená policová so soklom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nábytok na bežné zariadenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skrinka otvorená policová so soklom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery | 1140 x 800 x 400 mm (V x Š x H) |
bočnice a dno | hĺbka 380 mm – bočnice prechádzajú do soklu |
police | hĺbka 360 mm, ustúpené oproti bočnici o 16 mm; 2 police voľne vložené; medzery (svetlosť) medzi policami (zhora): 280 mm, 348 mm, 340 mm |
sokel | ustúpený o 15 mm oproti bočnici; výška sokla 100 mm |
farba skrinky | buk - ako na obrázku v prílohe č. 1 |
materiál | korpus vrátane políc z laminovanej drevotriesky hrúbky 18 mm, opatrené ABS hranou; zadná stena korpusu: HDF (sololit) biely |
ďalšie vlastnosti | skrinka opatrená nábytkovými klzákmi, farba buk, výška do 5 mm |
- | Požadujeme nábytok v presnom tvarovom i farebnom vyhotovení podľa obrázku v prílohe č. 1 a podľa špecifikácie jednotlivých položiek, nakoľko ide o doplnenie k existujúcemu nábytku. |
2. Skrinka vysoká otvorená policová so soklom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nábytok na bežné zariadenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skrinka vysoká otvorená policová so soklom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery | 2000 x 400 x 400 mm (V x Š x H) |
bočnice a dno | hĺbka 380 mm – bočnice prechádzajú do soklu |
police | hĺbka 360 mm, ustúpené oproti bočnici o 16 mm; 3 police voľné, 1 polica pevná (druhá zhora); medzery (svetlosť) medzi policami (zhora): 411 mm, 411 mm, 330 mm, 320 mm, 320 mm |
sokel | ustúpený o 15 mm oproti bočnici; výška sokla 100 mm |
farba skrinky | buk |
materiál | korpus vrátane políc z laminovanej drevotriesky hrúbky 18mm, opatrené ABS hranou; zadná stena HDF (sololit) biely |
ďalšie vlastnosti | skrinka opatrená nábytkovými klzákmi, farba buk, výška do 5 mm a úchytmi na ukotvenie do steny |
- | Požadujeme nábytok podľa špecifikácie jednotlivých položiek a v presnom farebnom vyhotovení – buk - podľa obrázku v prílohe č. 1, nakoľko ide o doplnenie k existujúcemu nábytku. |
- | Tvarové vyhotovenie je uvedené v nákrese v prílohe č. 2. |
3. Rokovacie stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Nábytok na zariadenie zasadacej miestnosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rokovacie stoličky | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nosnosť | 120 - 130 kg |
výška sedadla | 42 – 48 cm |
výška operadla | 50 - 57 cm |
výška opierky rúk od zeme | do 70 cm |
konštrukcia | chrómovaná oceľová pérová podnož (ako na ilustračnom obrázku v prílohe č. 3) |
sedadlo | čalúnené, odolnosť voči predratiu: min. 90 000 cyklov, farba: čierna, tmavomodrá alebo tmavošedá |
operadlo | prioritne sieťovina, príp. čalúnené, farba: čierna, svetlošedá alebo tmavošedá |
- | rozdielna farebná kombinácia sedadla a operadla |
ďalšie vlastnosti | vrchná časť opierok rúk: čierny plast |
- | Stoličky budú umiestnené na koberci. |
4. Sedacia súprava 3+2+1
|
|
---|---|
Funkcia |
Nábytok na bežné zariadenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sedacia súprava 3+2+1 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
trojsedák | šírka (bez opierok rúk): 170 – 200 cm; max. šírka 230 cm vrátane opierok rúk |
dvojsedák | šírka (bez opierok rúk): 110 – 140 cm; max. šírka 170 cm vrátane opierok rúk |
kreslo | šírka (bez opierok rúk): 50 – 80 cm; max. šírka 110 cm vrátane opierok rúk |
výška | trojsedáku / dvojsedáku a kresla do 90 cm |
materiál | materiál sedacej časti: vlnovcová pružina + HR PUR pena |
- | poťahový materiál korpusu, sedáku a chrbtovej opierky: čalúnený, odolnosť voči predratiu: min. 90 000 cyklov, farba: svetlošedá, béžová alebo svetlo olivovo-zelená |
ďalšie vlastnosti | nerozkladacia |
- | opierky rúk nízke |
- | s pevnou chrbtovou opierkou bez vankúšov |
- | drevené nohy |
- | ilustračný obrázok v prílohe č. 4 |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Celková cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia na 7. poschodie budovy objednávateľa, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru a ostatných nákladov súvisiacich s plnením na požadovanom mieste dodania). |
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy. |
Dodávateľ zašle objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy emailom položkový rozpočet v EUR (jednotková cena bez DPH v EUR, jednotková cena s DPH v EUR, celková cena bez DPH v EUR, celková cena s DPH v EUR, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta), platný počas doby trvania tejto zmluvy vrátane prospektov (vyobrazenie, katalóg tovaru alebo vzorky materiálu) podľa dohody s objednávateľom. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení emailom objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia a podpísaním preberacieho protokolu alebo dodacieho listu. |
Tovar bude dodaný v pracovných dňoch od 9.00 do 14.00 hod. Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať najmenej tri dni vopred objednávateľa, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar nový, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, nepoškodený, doposiaľ nepoužitý a riadne zabalený, v opačnom prípade ho neprevezme, nepodpíše preberací protokol a nezaplatí cenu objednaného tovaru. Tovar musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Dodávateľovi je umožnené dodať predmet zákazky aj po častiach. Každá dodávka bude podložená podpísaným preberacím protokolom. Faktúra môže byť vystavená až po prevzatí kompletného predmetu zákazky. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry oprávnenej osobe. |
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre názov a kód projektu v ITMS2014+. Názov a kód projektu v ITMS2014+ objednávateľ oznámi dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania zo strany príslušného oprávneného orgánu. Zmluva sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tel. č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií. |
Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia reklamácie objednávateľa, emailom reklamáciu vyhodnotiť. |
Pri reklamácii v prípade zistenia vád má objednávateľ právo na výmenu alebo opravu tovaru do 30 kalendárnych dní. V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru znáša dodávateľ. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť prípadný výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu predmetu zmluvy, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V tom prípade je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť, čo bude mať za následok udelenie neuspokojivej referencie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.09.2020 09:00 — 30.09.2020 13:00
23,00 ks
5 917,54
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2020 14:08
04.08.2020 10:00
04.08.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.07.2020 14:51 - Vstupná ponuka | 5 760,00 | € | Cena s DPH |
04.08.2020 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 340,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: