• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 10:50

Detail zákazky Z202017493

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2020 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 10:50

Základné údaje

Z202017493

OF-217528

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4893941

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diáre a kalendáre na rok 2021

Diár týždenný A5, diár denný A5, diár vreckový, stolový kalendár

  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diár 2021 týždenný A5
Funkcia
Zvyšovanie publicity objednávateľa prostredníctvom potlače loga na objednávanom tovare.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diár 2021 týždenný A5 ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Týždenný diár Tarbes 2021 alebo ekvivalent 25 ks - modrá farba + 25 ks - červená farba
razba loga na predných doskách diára
rozmery diára 15 × 21 cm
týždenné kalendárium SK/CZ
 2. Diár 2021 denný A5
Funkcia
Zvyšovanie publicity objednávateľa prostredníctvom potlače loga na objednávanom tovare.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diár 2021 denný A5 ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Denný diár Tarbes 2021 alebo ekvivalent 10 ks - modrá farba + 10 ks - červená farba
razba loga na predných doskách diára
rozmery diára 15 × 21 cm
denné kalendárium SK/CZ
 3. Diár vreckový 2021
Funkcia
Zvyšovanie publicity objednávateľa prostredníctvom potlače loga na objednávanom tovare.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diár vreckový 2021 ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vreckový diár FOREST 2021 alebo ekvivalent 20 ks - hnedá farba
razba loga na predných doskách diára
rozmery diára 9 x 15 cm
týždenné kalendárium SK/CZ
 4. Plánovací stolový kalendár 2021
Funkcia
Zvyšovanie publicity objednávateľa prostredníctvom potlače loga na objednávanom tovare.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plánovací stolový kalendár 2021 ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plánovací kalendár GREEN COLLECTION 2021 alebo ekvivalent 20 ks
razba loga logo 2x, plnofarebné na spodný stojanček OBOJSTRANNE
rozmery kalendára 29,5x13,5 cm
kalendárium slovenské týždenné stĺpcové
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou.
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní  od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
Dodávateľ zašle  kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy fotografie (alebo katalóg v elektronickej podobe) konkrétnych produktov, ktoré budú potlačené a podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien v EUR: jednotková cena bez DPH v EUR, celková cena bez DPH v EUR, celková cena s DPH v EUR, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky zašle objednávateľ raznicu s logom a zároveň jednotlivé logá e-mailom, potrebné k potlači. Dodávateľ predloží objednávateľovi finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom prostredníctvom e-mailu.
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list). Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania.
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný,  kompletný, v požadovanom množstve, funkčný.
Ekvivalenty sú prípustné.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať.
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie.
Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.08.2020 08:00 — 31.08.2020 14:00

110,00 ks

877,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2020 09:53

30.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 17
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2020 11:06 - Vstupná ponuka 877,00 € Cena s DPH
30.07.2020 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 830,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS