• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2020 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 09:25

Detail zákazky Z202017293

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2020 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 09:25

Základné údaje

Z202017293

OF-217943

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4893881

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

34152199

Bidfood Slovakia s. r. o.

Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové obaly pre produkty street food

Jednorazové obaly, obalový materiál

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 37823000-3 - Nepremastiteľný papier a iné papierové položky
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové obaly, obalový materiál
Funkcia
1. Papierové eco vrecko s okienkom z priehľadnej fólie (BOPP fólia s perforáciou) v strede s bočným záhybom. Rozmer 35+5 (záhyby) x 10 cm. Farba: kraft hnedá. Množstvo: 3000ks (ilustračný obr. č.1)
2. Papierové eco vrecko s okienkom z priehľadnej fólie (BOPP fólia s perforáciou) v strede s bočným záhybom. Rozmer 15+6 (záhyby)x 29 cm. Farba: kraft hnedá. Množstvo: 3000ks (ilustračný obr. č.1)
3. Papier na ohrev panini a sendvičov v kontaktnom grile GN 1 / 2 biely,. Množstvo: 2000ks (ilustračný obr. č.2)
4. ECO sáčky typu Vegware na teplé a studené pečivo. Rozmer: 216x216mm. Farba: hnedá. Množstvo: 3000 ks (ilustračný obr. č.3)
5. ECO krabička na sendviče typu Vegware s okienkom. Rozmer: 123x72x123 mm vxšxh Množstvo: 3000ks (ilustračný obr. č.4)
6. Pergamenový papier na balenie hamburgerov. Rozmer: 270x420mm. Vzor novinová potlač. Množstvo: 3000ks (ilustračný obr. č.5)
7. Papierová miska na šaláty ECO s viečkom z PET objem 750 ml. Farba: hnedá. Množstvo: 1000 ks (ilustračný obr. č.6)
8. Papierová miska na šaláty ECO s viečkom z PET objem 1000ml. Farba: hnedá. Množstvo: 1000 ks (ilustračný obr. č.6)
9. Drevené bambusové špárátka na hamburger s očkom, dĺžka 90mm, Množstvo: 5000 ks
10.  Papierová miska - lodička z eco papiera pre horúce jedlo, odolná proti premasteniu a pretečeniu, rozmer: 230x180x57 mm dxšxv. Farba: hnedá. Množstvo: 1000ks (ilustračný obr. č.8)
11. Sáčok na hamburger nepremastiteľný s potlačou noviny. Rozmer: 16 x 17 cm, vzor novinová potlač. Množstvo: 3000ks (ilustračný obr. č.9)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy– t.j. predloží informácie o ponúknutých tovaroch, ich značku, veľkosť, balenie, prípadne iné informácie, na základe ktorých preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. Úspešný uchádzač predloží na požiadanie verejnému obstarávateľovi vzorku ponúknutého tovaru.
Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody podrobnú cenovú ponuku, v ktorej uvedie cenu za mernú jednotku bez DPH a s DPH, cenu za balenie bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Doba trvania Rámcovej dohody je 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit, na ktorý je uzatvorená Rámcová dohoda.
Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe súhrnnej faktúry, ktorú úspešný uchádzač vyhotoví po každom dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi. Na faktúru úspešný uchádzač uvedie číslo rámcovej dohody z EKS, ako aj číslo rámcovej objednávky, ktorú na základe uzatvorenej rámcovej dohody vystaví verejný obstarávateľ, ako aj druh tovaru, jeho výrobcu a mernú jednotku v zmysle bodov 2. a 3;
V prípade, že úspešný uchádzač bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek verejného obstarávateľ, fakturácia tovaru bude vždy samostatná v súlade s konkrétnou uzatvorenou rámcovou dohodou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej rámcovej dohody.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia rámcovej dohody, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto;
V cene sú zahrnuté náklady spojené s výmenou reklamovaného tovaru počas záručnej lehoty.
Úspešný uchádzač je povinný dodávať predmet rámcovej dohody na základe emailovej čiastkovej výzvy verejného obstarávateľa. Túto objednávku je úspešný uchádzač povinný potvrdiť e-mailom, kde uvedie druh a množstvo objednaného tovaru.
Dodávka požadovaného tovaru sa uskutoční od 7:30 hod do 14:30 hod do 48 hodín od prijatia čiastkovej výzvy, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. Tovar za verejného obstarávateľa preberá pracovník skladu.
Verejný obstarávateľ je oprávnený odmietnuť dodávku predmetu rámcovej dohody v prípade, ak táto bola dodaná po lehote na dodanie tovaru určenej rámcovou dohodou, resp. objednávkou, alebo ak má viditeľné vady (najmä poškodené obaly), alebo ak nebolo dodržané objednané množstvo a druhu tovaru alebo vlastnosti v zmysle bodu 2. a 3. V takom prípade, sa bude postupovať akoby tovar ani nebol dodaný a verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej     dohody. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľomb) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke,c) ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný,d) neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke;
e) omeškanie verejného obstarávateľa s úhradou faktúry o viac ako 15 dní, f) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), g) omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru o viac ako 2 pracovné dni h) nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača.
Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 kompletný predmet zákazky

2 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.07.2020 12:23

30.07.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 579
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2020 20:23 - Vstupná ponuka 2 300,00 € Cena bez DPH
30.07.2020 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 299,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS