30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Zariadenie pre manipuláciu s materiálom
Vysokozdvižný vozík
Tovar, Služba
1. Vysokozdvižný vozík
|
|
---|---|
Funkcia |
Mechanický vysokozdvižný vozík |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť | kg | 1000 | ||
Maximálna výška zdvihu | mm | 2500 | ||
Konstrukčná výška | mm | 1820 | ||
Minimálna výška vidlíc | mm | 85 | ||
Vonkajšia šírka vidlíc | mm | 550 | ||
Vnútorná rozteč vidlíc | mm | 230 | ||
Dĺžka vidlíc | mm | 1150 | ||
Celková šírka | mm | 720 | ||
Výška rámu pri max.vysunutí | mm | 3044 | ||
Polomer otáčania | mm | 1380 | ||
Celková dĺžka | mm | 1600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zdvih je možné ovládať ručne ojom či pohodlne pomocou nožného pedálu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
03.08.2020 10:58 — 14.08.2020 10:58
1,00 ks
714,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.07.2020 12:21
29.07.2020 15:00
29.07.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2020 13:14 - Vstupná ponuka | 714,00 | € | Cena bez DPH |
27.07.2020 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 713,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: