• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2020 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 09:50

Detail zákazky Z202017241

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2020 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 09:50

Základné údaje

Z202017241

OF-217919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4893861

Objednávateľ

00596264

Centrum sociálnych služieb - Jesienka

Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

46964690

Meditech SK, s.r.o.

Okružná 152/50, Čadca, 02204, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kreslo pre kardiakov 2ks

Kardiacké kreslo

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kreslo pre kardiakov    2ks
Funkcia
Kardiacké kreslo slúži ako pomôcka pre urýchlenie mobility pacienta.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zástavbové rozmery kresla pre kardiakov v sede mm 700 x 800
Zástavbové rozmery kresla pre kardiakov v ľahu mm 700 x 1700
Pojazdné prevedenie kresla s brzdenými kolieskami ø mm 75
Kardiacké kreslo - nosnosť kg 150
Hmotnosť kg 35 65
Trojdielna pracovná plocha  uvedenej šírky, potiahnutá koženkou a rozdelená na operadlo, sedák a nohy mm 500
Sedák s miernym záklonom má výšku mm 550
Počet kresiel pre kardiakov ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kardiacké kreslo - sedadlo, operadlo, podnožník čalúnené koženkou
Chrbtový a nožný segment nastaviteľný manuálne synchrónnym mechanizmom plynovou pružinou áno
Mäkké čalúnenie áno
Masívne podrúčky áno
Operadlo má na konci mäkkú opierku hlavy - ušiak áno
Sklon operadla a nôh možno jednoducho zmeniť pomocou plynovej pružiny-môže  ovládať aj pacient áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH - do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného typu, nebude možné dôjsť k plneniu.
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky.
Požaduje sa predložiť špecifikáciu každej položky a certifikáty alebo vyhlásenie o zhode do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
Požaduje sa predložiť  návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, potrebné certifikáty v zmysle platnej legislatívy, preberací protokol, dodací a záručný list k predmetu plnenia.
Dodávateľ dodá spolu s tovarom faktúru, dodací list. Splatnosť faktúry 60 dní.
Predmet plnenia bude dodaný v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný.
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 2 pracovných dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia.
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OEPET zmluva nadobudne účinnosť najneskôr v deň zápisu dodávateľa do tohoto registra.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.
Objednávateľ požaduje zaškolenie personálu v mieste dodania tovaru
Záruka sa požaduje minimálne 24 mesiacov
Servis objednávateľ požaduje záručný aj pozáručný
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Zástavbové rozmery kresla pre kardiakov v ľahu mm 700 x 1700
Navrhnutá hodnota Zástavbové rozmery kresla pre kardiakov v ľahu mm 700 x 1500

1700mm je nezmysel, pri danom rozmere podstavy 700x800 je nemysliteľne tak vysoké operadlo. Kardio kreslo v rozloženom stave aj s podnožkou môže dosahovať maximálne + - 1500 mm podla výrobcu. Tento parameter a ešte aj presný poukazuje na vopred dohodnutého uchádzača, ktorý by tento rozmer nemohol splniť. ! Plynová pružina dokáže synchrónne vyniesť podnožku do vodorovnej polohy so sedadlom pričom uhol naklopenia operadla nikdy nemôže dosiahnuť 180 stupňov do vodorovnej polohy.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Sedák s miernym záklonom má výšku mm 550
Navrhnutá hodnota Sedák s miernym záklonom do hĺbky kresla má výšku. Rozmer uvedený (meraný) vpredu. mm 470 500

Sedadlo s výškou od podlahy 550mm ako uvádzate by zodpovedalo že klient má cca 210cm na výšku. Štandardná výška napr. stoličky je od 430-470mm. Uvedený parameter je v lepšom prípade preklep alebo znovu poukazuje na zavádzajúce informácie alebo nedostatočné informácie uvádzané obstarávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

04.08.2020 08:18 — 11.09.2020 08:18

2,00 ks

1 780,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.07.2020 08:23

30.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 506
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.07.2020 12:33 - Vstupná ponuka 1 779,60 € Cena s DPH
24.07.2020 12:33 - Najvýhodnejšia ponuka 1 779,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS