• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2020 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2020 09:50

Detail zákazky Z202017232

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2020 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2020 09:50

Základné údaje

Z202017232

OF-218039

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4895587

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

50185039

Davide s.r.o.

Prievozská 18, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Epoxidové podlahy a náradie

stavebný materiál, výrobky príbuzné stavebným materiálom

  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 44140000-3 - Výrobky príbuzné stavebným materiálom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 14811300-2 - Brúsne kotúče

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebný materiál a náradie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tekutá lepenka – hydroizolácia á 25 kg ks 1
Hĺbková penetrácia á 15 lt ks 1
Kremičitý piesok frakcie 0,3 – 0,8 mm á 25 kg ks 1
Epoxidová nivelačná podlaha á 20 kg ks 2
Dvojzložkový vodoodolný epoxidový lak vodou riedit. á 10 lt. ks 3
Silikón šedý vodoodolný ks 8
Flexi kleber á 25 kg ks 2
Špárovacia hmota šedá vodoodolná á 5 kg ks 1
Samonivelačná hmota rýchloschnúca do vlhkého prostredia cementová, á 25 kg ks 2
Kotúč rezný φ 125 mm na dlažbu ks 2
Kotúč brúsny φ 125 mm na betón ks 2
Valec fasádny 25 cm ks 1
Valec fasádny 15 cm ks 1
Valec nivelačný ježko 25 cm ks 1
Valec nivelačný ježko 15 cm ks 1
Držiak na valec 25 cm ks 1
Držiak na valec 15 cm ks 1
Páska pogumovaná vodoodolná, 50 bm ks 1
Návleky na obuv s hrotmi (na epoxid. podlahu) pár 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť jednotkovú cenu bez DPH aj s DPH na každú položku samostatne
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku Ekvivalentného výrobku len v prípade ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické, úžitkové vlastnosti.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy zaslať katalóg tovaru / prospekty, resp. zoznam výrobkov a zoznam a vzorky ekvivalentov, ktoré chce dodať.
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako má požadovaný výrobok/tovar v rovnakej alebo lepšej kvalite podľa techn. špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu
Obstarávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov.
V prípade dodania ekvivalentu si objednávateľ vyhradzuje právo dať daný ekvivalent na chemický rozbor výrobku, v prípade nedodržania požadovaných hodnôt u dodaného tovaru bude dodávateľ povinný zaplatiť rozbor a poskytnúť požadovaný tovar.
Ak dodávateľ dodá tovar, ktorý nespĺňa technické špecifikácie objednávateľa, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.08.2020 08:00 — 07.08.2020 14:00

1,00 celok

480,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.07.2020 08:31

31.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2020 17:16 - Vstupná ponuka 480,00 € Cena s DPH
29.07.2020 17:16 - Najvýhodnejšia ponuka 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS