36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Kancelársky stôl, Kancelárska stolička, Kontajner 4-zásuvkový s kolieskami, Skriňa šatníková , Skriňa dvojdverová policová, Skriňa otvorená policová, Vešiak na kabáty.
kancelársky stôl a stolička, kontajner, skrine, vešiak
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky stôl
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie zariadenia kancelárii pre činnosti zamestnancov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky stôl (viď. ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 8 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozmery (DxVxŠ) | min. 1600x680x800 mm |
| farba | buk |
| hrúbka pracovnej dosky | min. 19 mm |
| rovný, tvar dosky stola | obdĺžnik |
| materiál stolovej dosky | laminát |
| rámová konštrukcia- 4 pevné nohy | materiál oceľ |
| rektifikácia pre vyrovnanie nerovnosti podlahy | áno |
|
2. Kancelárska stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie zariadenia kancelárii pre činnosti zamestnancov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička (viď. ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 8 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Šírka | min. 61 cm |
| Hĺbka | min. 50 cm |
| Výška | min. 110 - max. 120 cm |
| Hĺbka sedadla | min. 50 cm |
| Výška sedadla | min. 45 - max. 58 cm |
| Nosnosť | 120 kg |
| Materiál | látka/kov |
| Opierka rúk | áno |
| Kolieska | áno |
| Farba | čierna |
|
3. Kontajner 4- zásuvkový s kolieskami
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie zariadenia kancelárii pre činnosti zamestnancov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kontajner 4- zásuvkový s kolieskami (viď. ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 8 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Pojazdný | na 4 otočných kolieskach |
| 4 zásuvky | uzamykateľné centrálny zámkom |
| Kovové úchytky | áno |
| Farba | buk |
| Materiál | laminát |
| Rozmery (VxŠxH) | min. 600x420x600 mm |
|
4. Skriňa šatníková
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie zariadenia kancelárii pre činnosti zamestnancov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Skriňa šatníková (viď. ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ skrine | vysoká, šatníková, s 1 policou a výsuvnou tyčou |
| Typ dverí | krídlové |
| Počet políc | 1 |
| Šírka | 80 cm |
| Hĺbka | min. 40 cm - max. 42 cm |
| Výška | min. 180 cm - max. 185 cm |
| Farba | buk |
|
5. Skriňa dvojdverová policová
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie zariadenia kancelárii pre činnosti zamestnancov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Skriňa dvojdverová policová (viď. ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ skrine | policová |
| Typ dverí | krídlové |
| Počet políc | 4 |
| Šírka | 80 cm |
| Hĺbka | min. 40 cm - max. 42 cm |
| Výška | min. 180 cm - max. 185 cm |
| Farba | buk |
|
6. Skriňa otvorená policová
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Skriňa otvorená policová (viď. ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ skrine | policová otvorená |
| Typ dverí | bez dverí |
| Počet políc | 4 |
| Šírka | 80 cm |
| Hĺbka | min. 40 cm - max. 45 cm |
| Výška | min. 178 cm - max. 185 cm |
| Farba | buk |
|
7. Vešiak na kabáty
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie zariadenia kancelárii pre činnosti zamestnancov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vešiak na kabáty (viď. ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vešiak na kabáty | stojanový |
| Materiál | kov |
| Počet háčikov | min. 15 háčikov |
| Držiak na dáždniky | 1 |
| Výška cca | 175 cm |
| Priemer | cca 35 cm |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
| Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä balenie, dopravu na miesto plnenia, montáž a usadenie do priestoru na mieste plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
| Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
| Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
| Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. |
| Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
| Tovar bude dodaný na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
| V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
| Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
| Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
| Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
| Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach. |
| Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Rastislavova 332, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
03.08.2020 08:00 — 17.08.2020 16:00
39,00 ks
6 144,21
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2020 15:31
31.07.2020 10:00
31.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.07.2020 16:14 - Vstupná ponuka | 6 144,21 | € | Cena s DPH |
| 31.07.2020 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 760,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: