• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 10:55

Detail zákazky Z202017181

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 10:55

Základné údaje

Z202017181

OF-217504

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4889700

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, revízia

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontroly prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontroly (revízie) prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj hasiaci snehový ručný KOVOSLUŽBA S5Kte ks 41
Prístroj hasiaci snehový ručný KODRETA CO2S5 ks 1
Prístroj hasiaci snehový ručný VÍTKOVICE CO2 5/MP ks 3
Prístroj hasiaci práškový ručný KOVOSLUŽBA 6Pktk ks 64
Prístroj hasiaci práškový 6 kg KOVOSLUŽBA 6Pktk ks 13
Prístroj hasiaci vodný ručný KODRETA V9Ti ks 8
Prístroj hasiaci vodný ručný KOVOSLUŽBA 9VKT ks 20
Prístroj hasiaci práškový 1 kg KODRETA P1Te ks 8
Prístroj hasiaci práškový 1 kg VÍTKOVICE P1Fp/ETS ks 5
Prístroj hasiaci práškový 1 kg ČERVINKA P1Če ks 19
Prístroj hasiaci práškový 2 kg KODRETA P2Te ks 9
Prístroj hasiaci práškový 2 kg ČERVINKA P2Če ks 3
Prístroj hasiaci práškový 2 kg BETA CORPORI P2BETAL ks 10
Prístroj hasiaci halónový ESTO Cheb T4Fe ks 47
Prístroj hasiaci halónový ESTO Cheb T2Fe ks 13
Prístroj hasiaci halónovýTEPOSTOP CA2Le ks 11
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ponuka musí byť spracovaná vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých HP.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa  predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov a kópiu certifikátu odbornej spôsobilosti na servis, údržbu a revízie protipožiarnych systémov a hasiacich prístrojov s obsahom kontrolovanej látky.
Požaduje sa vykonať kontrolu a protokoly o kontrole na 12, respektíve 24 mesiacov v závislosti od výrobcu a dátumu zakúpenia.
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP a ich doručenie pred fakturáciou.
Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Realizácia predmetu zákazky je maximálne do 30 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa vykonanie kontrol hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od. 07:00 do 13:00 hod.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole, respektíve o vyradení. Objednávateľ neposkytuje preddavok. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok k zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

31.07.2020 07:00 — 31.08.2020 13:00

1,00 súbor jednotiek

1 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2020 13:57

28.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 14
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.07.2020 07:22 - Vstupná ponuka 999,98 € Cena s DPH
27.07.2020 18:48 - Najvýhodnejšia ponuka 468,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS