• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2020 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2020 15:05

Detail zákazky Z202017170

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2020 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2020 15:05

Základné údaje

Z202017170

OF-217563

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4891549

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly a opravy prenosných hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, revízia

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontroly prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontroly (revízie) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj hasiaci práškovy 6 kg ČERVINKA ks 17
Prístroj hasiaci práškovy 6 kg KODRETA ks 41
Prístroj hasiaci práškovy 6 kg PYROKONTROL ks 2
Prístroj hasiaci snehový CO2 KODRETA ks 33
Prístroj hasiaci vodný 9L KODRETA ks 15
Prístroj hasiaci práškovy 6 kg PYRONOVA ks 1
Prístroj hasiaci práškovy 6 kg HASPO ks 1
Prístroj hasiaci snehový CO2 ČERVINKA ks 5
Prístroj hasiaci vodný 6 kg KODRETA ks 1
Prístroj hasiaci práškový 2 kg ČERVINKA ks 3
Prístroj hasiaci práškový 1 kg ČERVINKA ks 7
Prístroj hasiaci práškový  2 kg PYROKONTROL ks 1
Prístroj hasiaci práškový 2 kg GEFIL SA ks 1
 2. Oprava prenosných hasiacích pristrojov
Funkcia
Oprava prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj hasiaci práškovy 6 kg KODRETA ks 3
Prístroj hasiaci vodný 9L KODRETA ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ponuka musí byť spracovaná vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých HP.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa  predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov a kópiu certifikátu odbornej spôsobilosti na servis, údržbu a revízie protipožiarnych systémov a hasiacich prístrojov s obsahom kontrolovanej látky.
Požaduje sa vykonať kontrolu a protokoly o kontrole na 12, respektíve 24 mesiacov v závislosti od výrobcu a dátumu zakúpenia.
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP a ich doručenie pred fakturáciou.
Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Realizácia predmetu zákazky je maximálne do 30 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa vykonanie kontrol hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od. 07:00 do 15:00 hod.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole, respektíve o vyradení. Objednávateľ neposkytuje preddavok. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok k zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

03.08.2020 12:36 — 14.08.2020 12:36

128,00 ks

606,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2020 12:37

29.07.2020 12:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2020 12:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 568
 103
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2020 12:49 - Vstupná ponuka 606,00 € Cena s DPH
24.07.2020 07:34 - Najvýhodnejšia ponuka 605,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS