• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 14:50

Detail zákazky Z202017168

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 14:50

Základné údaje

Z202017168

OF-217922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4893853

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook s príslušenstvom, stolový počítač a monitor, fotoaparát, projektor a prenosné plátno

notebook, počítač, monitor, fotoaparát, projektor, plátno

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 38651600-9 - Digitálne fotoaparáty
  • 32321200-1 - Audiovizuálne zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook s príslušenstvom
Funkcia
Zabezpečenie činnosti zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook s príslušenstvom ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
procesor min.  3559 bodov Benchmark (https://www.cpubenchmark.net)
monitor 17,3"
operačná pamäť min. 4GB
klávesnica slovenské rozloženie klávesnice s numerickou klávesnicou
rozhrania LAN, 3xUSB, wifi, webkamera, HDMI, výstup na slúchadlá
pevný disk SSD, min. 256 GB
operačný systém Windows 10 Pro 64 bit, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný
záruka On-Site
Príslušenstvo: myš (8 ks) USB, optická, dvojtlačítková
Príslušenstvo: taška (puzdro)  (8 ks) pre NT s uhlopriečkou 17,3"
 2. Notebook s príslušenstvom
Funkcia
Zabezpečenie činnosti zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook s príslušenstvom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel core i7-10510U (1,8 - 4,9GHz) min. 4994 benchmark (www.cpubenchmark.net)
Monitor Uhlopriečka 15,6“ FHD, 16:9, matný WVA LED LCD
Klávesnica s numerickou klávesnicou, podsvietená
Operačný systém Windows 10Pro 64 bit, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný
Pevný disk min. 512 SSD
Operačná pamäť min. 16GB DDR4
Rozhrania wifi, BT, USB2, USB 3.1 typ C, LAN, HDMI, audio vstup/výstup, čítačka pamäťových kariet, webkamera, bez DVD
Grafická karta nVidia GeForce MX250 2GB DDR5
TouchPad vyžaduje sa
Záruka 3 roky, On-Site NBD
Príslušenstvo: Myš USB, optická, dvojtlačítková
Príslušenstvo: Taška (puzdro) pre NT s uhlopriečkou 15,6
 3. Stolový počítač a monitor
Funkcia
Zabezpečenie činnosti zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový počítač - Typ Tower ks 8
Klávesnica ks 8
Myš ks 8
Monitor ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor min. 6907 benchmark (www.cpubenchmark.net)
Operačná pamäť min. 4GB
Dátová mechanika DVD±RW
Operačný systém Win10 Pro, 64-bit, lokalizovaný SK, výrobcom predinštalovaný, nepoužitý a nerepasovaný
Pevný disk 1000GB HDD, 7 200 otáčok
Grafická karta integrovaná
Rozhrania 2x USB 2.0, 6x USB 3, VGA, HDMI, DisplayPort
Ďalšie rozhrania wifi, bluetooth, LAN, COM port, výstup na slúchadlá/reproduktor, vstup na mikrofón
Monitor 22“ LCD, 16:9,  full HD, slúchadlový výstup, reproduktory, HDMI, VGA
Klávesnica USB, slovenské rozloženie, s numerickou klávesnicou
Myš USB, optická, dvojtlačítková
 4. Fotoaparát
Funkcia
Zabezpečenie činnosti zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fotoaparát kompaktný, príp. zrkadlovka ks 1
Rozlíšenie Mpix 16
Maximálne rozlíšenie snímkov pix 4500 x 3400
LCD displej palec 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zoom: min. 8x
Napájanie akumulátor/dobíjacia batéria
Formát snímku JPEG/RAW
min. Full HD video vyžaduje sa
Vstupy a výstupy USB, HDMI výstup, WiFi/Bluetooth
Stabilizátor obrazu vyžaduje sa
Blesk vyžaduje sa
Dotykové ovládanie vyžaduje sa
Pamäťová karta min. 64 GB
Puzdro vyžaduje sa
Popruh na zápästie vyžaduje sa
USB kábel a napájací kábel vyžaduje sa
 5. Projektor a prenosné plátno
Funkcia
Zabezpečenie činnosti zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Projektor a prenosné plátno celok 1
Natívne rozlíšenie px 1920×1080
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pomer strán 16:9
Kontrast monitora 20 000:1
Minimálna uhlopriečka obrazu 76,2 cm (30 ")
Maximálna uhlopriečka obrazu 762 cm (300 ")
Minimálna projekčná vzdialenosť 1,96 m
Maximálna projekčná vzdialenosť 2,15 m
Projekčná vzdialenosť 1 m - 1,99 m, 2 m - 2,99 m
Technológia DLP
Svietivosť 3 500 lm
Osvetlenie Lampa
Životnosť lampy v ECO 15 000 h
Výkon lampy 200 W
Maximálna spotreba 270 W
Typ pripojenia HDMI 1.4, HDMI: 2 ks, VGA: 1 ks
Grafické vstupy HDMI, VGA (D-SUB), Komponentný, Kompozitný
Ostatné vstupy/výstupy USB
Hlučnosť 32 dB
Kontrast 20 000:1
Funkcie Zoom, 3D
Výbava Reproduktory, diaľkové ovládanie
Špecifikácia prenosné plátno Prenosné – t.j. na zem, stojanové, roletové     Ručné zvinovanie
Rozmer plátna min. 203x203;  max 213x213
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3  dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Tovar bude dodaný na základe písomnej výzvy Objednávateľa.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Dodávateľ je povinný uvádzať  na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a  zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

03.08.2020 12:00 — 14.08.2020 12:00

1,00 súbor

12 784,20

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2020 12:19

30.07.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 666
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2020 08:41 - Vstupná ponuka 12 784,20 € Cena s DPH
30.07.2020 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka 12 784,19 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS