30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Pamäťové média
USB kľúč, hard disk
Tovar, Služba
1. USB kľúč 16GB
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB kľúč 16GB | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kapacita | 16GB |
Prenosová rýchlosť | minimálne 100MB/s |
Rozhranie | USB 3.0 (3.1 gen1) |
Kompatibilita | USB 3.0, USB 2.0 |
Systémové požiadavky: | Microsoft Windows 2000/ME/XP/Vista/7/8,Apple MacOS Xver. 10.1.2 alebo vyšší Linux, Microsoft Windows 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý |
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane rozpisu ceny po položkách do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy . |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
31.07.2020 14:30 — 12.08.2020 14:00
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
34,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2020 10:32
28.07.2020 14:00
28.07.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2020 10:26 - Vstupná ponuka | 34,00 | € | Cena s DPH |
28.07.2020 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 34,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: