• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2020 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2020 12:15

Detail zákazky Z202017121

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2020 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2020 12:15

Základné údaje

Z202017121

OF-217337

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4887398

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

35803606

EMARK s.r.o.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie licencií a technickej podpory pre nástroj Qlik Sense

licencie, technická podpora, Qlik Sense

  • 72600000-6 - Počítačové podporné služby a poradenstvo

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. licencie a technická podpory pre nástroj Qlik Sense
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia (Subscription) Qlik Sense Enterprise Professional User – 1Y ks 7
Licencia (Subscription) Qlik Sense Enterprise Analyzer User – 1Y ks 12
Licencia (Subscription) Qlik Sense Enterprise Capacity Analyzer – 1Y (1000min / mesiac) ks 1
Konzultácie (metodická podpora, optimalizácia štruktúry dátových zdrojov, optimalizácia dátových modelov jednotlivých aplikácii,...) MD 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: a) zdokladovať / preukázať objednávateľovi platné partnerstvo so spoločnosťou QlikTech (týka sa len licencií Qlik Sense), objednávateľ je oprávnený overiť si zdokladovaný status v spoločnosti Emark, s. r. o. ako Master Reseller-a alebo v spoločnosti QlikTech, b) predložiť platnú cenovú kalkuláciu, s uvedením jednotkových cien, vrátane DPH a bez DPH (e-mailom) – v prípade rôznych sadzieb za konzultácie uviesť aj typy konzultácií s jednotkovými cenami.
2. Objednávateľ je oprávnený čerpať konzultácie (bod č. 4.) podľa potreby v rozsahu potrebných hodín a tie sa budú odrátavať z celkovej hodnoty alokovanej pre konzultácie. Objednávanie konzultácií je možné len elektronicky formou samostatnej objednávky.
3. Dodávateľ sa zaväzuje sprístupniť inštaláciu predmetu zmluvy - Zabezpečenie licencií a technickej podpory pre nástroj Qlik Sense v termíne do 10 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
4. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na cenu za predmet zákazky až po sprístupnení inštalácie predmetu plnenia zákazky objednávateľovi.
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
6. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
7. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy.
8.Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
9.Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy.
10.Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy.
11. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť.
12. Porušenie povinností uvedených v bodoch 4 - 10 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.08.2020 07:00 — 01.08.2021 07:00

26,00 ks

17 949,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2020 09:03

27.07.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 413
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2020 17:05 - Vstupná ponuka 16 239,60 € Cena s DPH
23.07.2020 17:05 - Najvýhodnejšia ponuka 16 239,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS