• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 15:50

Detail zákazky Z202017117

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2020 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 15:50

Základné údaje

Z202017117

OF-217893

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4893845

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17328934

PRO-DIVE s.r.o

Dulovo nám. 12 , Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a servis potápačských prístrojov a zariadení

Oprava, servis, potápačský prístroj, potápačské zariadenie

  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácia meracích prístrojov
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava a servis potápačských prístrojov a zariadení objednávateľa v množstvách uvedených v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ATX 50 DIN APEKS - pľúcna automatika KS 18
INTERSPIRO DIVATOR MK II - celotvárová maska KS 9
FABER 15l - 200 BAR PS-04 KS 4
Kompresor vzduchový - elektrický, typ: BAUER MARINER 320 E KS 1
Kompresor vzduchový - spaľovací motor, typ: BAUER OCEANUS - B KS 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATX 50 DIN APEKS - pľúcna automatika Servis a výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov ("servisný kit") v rámci ročnej prehliadky, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
INTERSPIRO DIVATOR MK II - celotvárová maska Servis a výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov ("servisný kit") v rámci 5-ročnej prehliadky s výmenou LP hadice, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
FABER 15l - 200 BAR PS-04 Oprava (podľa potreby výmena) ventilu s dvoma vývodmi, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie
Kompresor vzduchový - elektrický, typ: BAUER MARINER 320 E Technické ošetrenie, periodická prehliadka a skúška tlakového zariadenia, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie tlakového zariadenia, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie
Kompresor vzduchový - spaľovací motor, typ: BAUER OCEANUS - B Technické ošetrenie, periodická prehliadka a skúška tlakového zariadenia, vypracovanie a dodanie správ o vykonaní revízie tlakového zariadenia, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave alebo revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie a vystaviť revízne správy.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred.
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.09.2020 09:00 — 30.11.2020 15:00

1,00 celý predmet zákazky

4 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2020 08:46

30.07.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2020 09:28 - Vstupná ponuka 4 600,00 € Cena s DPH
23.07.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 4 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS