00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
IT - technika a príslušenstvo
príslušenstvo, technika, IT
Tovar, Služba
1. pre notebook Lenovo V110-15ISK
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pamäť do notebooku - CRUCIAL 8GB/DDR4 SO-DIMM/2666MHz/CL19/1.2V /Single CT8G4SFS8266 pre notebook Lenovo V110-15ISK alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
HDD 2,5" - VERBATIM SSD Vi550 S3 512GB SATA III, 2.5” W 535/ R 560 MB/s 49352V pre notebook Lenovo V110-15ISK alebo ekvivalent | ks | 1 |
2. Počítač kancelársky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
značkový počítač HP, procesor I5, 8 GB RAM, 256 GB SSD, W10 alebo ekvivalent | ks | 2 |
3. HDD 2,5"
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
VERBATIM SSD Vi550 S3 512GB SATA III, 2.5” W 535/ R 560 MB/s 49352V záruka 36 m. alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
SSD 500 GB Samsung 860 EVO SATA III MZ-76E500B/EU záruka 60 m. alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Transcend SSD220S - SSD - 240 GB - interní - 2.5" - SATA 6Gb/s záruka 36 m. alebo ekvivalent | ks | 5 |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného neekvivalentného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za závažné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod. |
V prípade záručnej opravy je dodávateľ povinný poskytnúť náhradné zariadenie. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 24 hod. od uzavretia zmluvy |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Do faktúry požadujeme uviesť číslo kúpnej zmluvy. |
Splatnosť faktúr požadujeme minimálne 30 dní od dátumu dodania. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
30.07.2020 08:00 — 14.08.2020 12:00
1,00 sada
1 032,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2020 14:59
27.07.2020 15:00
27.07.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.07.2020 14:54 - Vstupná ponuka | 1 032,50 | € | Cena bez DPH |
27.07.2020 14:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 032,49 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: