30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51055724
GIEGO s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Stavebné materiály
kovový prístrešok, plechové garáže, garáž
Tovar, Služba
1. Nákup plechových garáží
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup kovových prístreškov (plechových garáží), vrátane dopravy a zloženia (zmontovania) v mieste dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka | m | 3 | ||
dĺžka | m | 5 | ||
výška vjazdu (vstupu) | m | 2 | ||
výška zozadu | m | 1,9 | ||
Šírka vstupu | m | 2,85 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dvojkrídlová brána - otváranie do bokov, zámok na kľúč | |
krídla obsahujú aj dva otvory, ktoré sa dajú použiť na visiaci zámok | |
garáž vyrobená z trapézového pozinkovaného plechu | |
spád strechy dozadu - pultová strecha |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie a zmontovanie v mieste určenom objednávateľom. |
Naloženie a doprava tovaru do miesta určeného objednávateľom a jeho následné vyloženie zabezpečuje dodávateľ na svoje náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho poškodením a znehodnotením. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne parametre podľa platných noriem. Ak pri preberaní tovaru poverený zamestnanec kupujúceho zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočne prevzatého tovaru. Pri zistení kvalitatívnych nedostatkov vyznačí túto skutočnosť písomne v dodacom liste. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru alebo doplnením tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie. |
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán, alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre závažné porušenie tejto zmluvy, ktorým sa považuje nedodržanie záväzku plniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite stanovenej objednávateľom. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Faktúru a dodací list vyhotoviť pre objednávateľa v dvoch exemplároch. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2020 13:58 — 14.08.2020 13:59
37,00 ks
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2020 14:08
29.07.2020 13:55
29.07.2020 14:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.07.2020 13:18 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
29.07.2020 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: