• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2020 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2020 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2020 14:45

Detail zákazky Z202017049

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2020 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2020 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2020 14:45

Základné údaje

Z202017049

OF-217920

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4891515

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebné materiály

kovový prístrešok, plechové garáže, garáž

  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 44112000-8 - Rôzne stavebné konštrukcie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup plechových garáží
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup kovových prístreškov (plechových garáží), vrátane dopravy a zloženia (zmontovania) v mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka m 3
dĺžka m 5
výška vjazdu (vstupu) m 2
výška zozadu m 1,9
Šírka vstupu m 2,85
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvojkrídlová brána - otváranie do bokov, zámok na kľúč
krídla obsahujú aj dva otvory, ktoré sa dajú použiť na visiaci zámok
garáž vyrobená z trapézového pozinkovaného plechu
spád strechy dozadu - pultová strecha
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie a zmontovanie v mieste určenom objednávateľom.
Naloženie a doprava tovaru do miesta určeného objednávateľom a jeho následné vyloženie zabezpečuje dodávateľ na svoje náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho poškodením a znehodnotením.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne parametre podľa platných noriem. Ak pri preberaní tovaru poverený zamestnanec kupujúceho zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočne prevzatého tovaru. Pri zistení kvalitatívnych nedostatkov vyznačí túto skutočnosť písomne v dodacom liste. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru alebo doplnením tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie.
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán, alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre závažné porušenie tejto zmluvy, ktorým sa považuje nedodržanie záväzku plniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite stanovenej objednávateľom.
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Faktúru a dodací list vyhotoviť pre objednávateľa v dvoch exemplároch.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky.
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.08.2020 13:58 — 14.08.2020 13:59

37,00 ks

15 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2020 14:08

29.07.2020 13:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2020 14:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2020 13:18 - Vstupná ponuka 15 000,00 € Cena s DPH
29.07.2020 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 15 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS