30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
51055724
GIEGO s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Stavebné materiály
kovový prístrešok, plechové garáže, garáž
Tovar, Služba
1. Nákup plechových garáží
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup kovových prístreškov (plechových garáží), vrátane dopravy a zloženia (zmontovania) v mieste dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka | m | 3 | ||
dĺžka | m | 5 | ||
výška vjazdu (vstupu) | m | 2 | ||
výška zozadu | m | 1,9 | ||
Šírka vstupu | m | 2,85 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dvojkrídlová brána - otváranie do bokov, zámok na kľúč | |
krídla obsahujú aj dva otvory, ktoré sa dajú použiť na visiaci zámok | |
garáž vyrobená z trapézového pozinkovaného plechu | |
spád strechy dozadu - pultová strecha |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie a zmontovanie v mieste určenom objednávateľom. |
Naloženie a doprava tovaru do miesta určeného objednávateľom a jeho následné vyloženie zabezpečuje dodávateľ na svoje náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho poškodením a znehodnotením. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne parametre podľa platných noriem. Ak pri preberaní tovaru poverený zamestnanec kupujúceho zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočne prevzatého tovaru. Pri zistení kvalitatívnych nedostatkov vyznačí túto skutočnosť písomne v dodacom liste. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru alebo doplnením tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie. |
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán, alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre závažné porušenie tejto zmluvy, ktorým sa považuje nedodržanie záväzku plniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite stanovenej objednávateľom. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Faktúru a dodací list vyhotoviť pre objednávateľa v dvoch exemplároch. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2020 13:58 — 14.08.2020 13:59
37,00 ks
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2020 14:08
29.07.2020 13:55
29.07.2020 14:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.07.2020 13:18 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
29.07.2020 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: