35546841
Základná škola Ľudovíta Fullu
Maurerova 21, Košice, 04022, SVK
36683132
UniKnihy.sk, s.r.o.
Vysoká 12, Bratislava-Staré Mesto, 81106, SVK
Učebnice
učebnice, základná škola
Tovar, Služba
1. Učebnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1., 2., 3., 4., a 5. ročník základnej školy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Šlabikár Lipka 1, pre 1. ročník ZŠ | ks | 72 | ||
2. Šlabikár Lipka 2, pre 1. ročník ZŠ | ks | 72 | ||
3. Čítanka Lipka, pre 1. ročník ZŠ | ks | 72 | ||
4. Matematika-pracovná učebnica 1.diel , pre 1. ročník ZŠ | ks | 24 | ||
5. Matematika pracovná učebnica 2.diel, pre 1. ročník ZŠ | ks | 24 | ||
6. Matematika pracovná učebnica 3.diel, pre 1. ročník ZŠ | ks | 24 | ||
7. Matematika-pracovná učebnica 1.diel, pre 1. ročník ZŠ | ks | 51 | ||
8. Matematika-pracovná učebnica 2.diel, pre 1. ročník ZŠ | ks | 51 | ||
9. Matematika-pracovná učebnica 3.diel, pre 1. ročník ZŠ | ks | 51 | ||
10. Cesta lásky - západný obrad, pre 1. ročník ZŠ | ks | 40 | ||
11. Etická výchova, pre 1. ročník ZŠ | ks | 20 | ||
12. Matematika 2 - pracovný zošit 1, pre 2. ročník ZŠ | ks | 44 | ||
13. Matematika 2 - pracovný zošit 2, pre 2. ročník ZŠ | ks | 44 | ||
14. Matematika 2 - geometria, pre 2. ročník ZŠ | ks | 44 | ||
15. Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ, pre 2. ročník ZŠ | ks | 64 | ||
16. Čítanka, pre 2. ročník ZŠ | ks | 64 | ||
17. Prvouka pre 2. ročník | ks | 64 | ||
18. Etická výchova - pracovné listy, pre 2. ročník ZŠ | ks | 22 | ||
19. Cesta dôvery, pre 2. ročník ZŠ | ks | 16 | ||
20. Matematika 3 - pracovný zošit 1 | ks | 44 | ||
21. Matematika 3 - pracovný zošit 2 | ks | 44 | ||
22. Matematika 3 - geometria | ks | 44 | ||
23. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ | ks | 66 | ||
24. Čítanka, pre 3 ročník ZŠ | ks | 66 | ||
25. Prírodoveda pre tretiakov | ks | 66 | ||
26. CLICK 2 Interactive English - učebnica a pracovný zošit, pre 3 ročník ZŠ | ks | 64 | ||
27. Vlastiveda pre tretiakov | ks | 66 | ||
28. Informatika s Emilom, pre 3. ročník ZŠ | ks | 66 | ||
29. Etická výchova - pracovné listy, pre 3. ročník ZŠ | ks | 33 | ||
30. Cesta viery - náboženská výchova, pre 3. ročník ZŠ | ks | 33 | ||
31. Matematika 4 - pracovný zošit 1 | ks | 56 | ||
32. Matematika 4 - pracovný zošit 2 | ks | 56 | ||
33. Matematika 4 - geometria | ks | 56 | ||
34. Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ | ks | 56 | ||
35. Čítanka pre 4. ročník ZŠ | ks | 56 | ||
36. Prírodoveda pre štvrtákov | ks | 56 | ||
37. Vlastiveda pre štvrtákov, 1. časť | ks | 56 | ||
38. Vlastiveda pre štvrtákov, 2. časť | ks | 56 | ||
39. Anglický jazyk CLICK 3 Interactive English - učebnica a pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ | ks | 55 | ||
40. Informatika s Emilom 4, pre 4 ročník ZŠ | ks | 53 | ||
41. Etická výchova pre 4. ročník ZŠ - pracovné listy | ks | 25 | ||
42. Ruský jazyk pre 5. ročník ZŠ | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Učebnica obsahuje nápovedné obrázky na obálke, kt. sú zadnej strane šlabikára. Žiak sa musí spoliehať na svoje už zapamätané tvary písmen a používať ich pri čítaní, ale aj písaní. Využit. je online podpora, multimed. disky a včielka Peľka (maňuška), kt. sprevádza žiakov celým rokom. Každé písmeno obsah. nápovednú básničku a vhodný obrázok. Úlohy majú odstupň. náročnosť a sú diferenc. pre samostatnú prácu žiakov. Úlohy sú viac smerované na rozvoj slovnej zásoby, kom. schopnosti a poznávanie tvarov písmen. Samohlásky a spoluhlásky sa hneď v úvodných hodinách kombinujú (a, m, o, s, e, l,....). | Šlabikár Lipka 1, pre 1. ročník ZŠ ( J. Striežovská a kolektív) |
Učebnica obsahuje nápovedné obrázky na obálke, kt. sú zadnej strane šlabikára. Žiak sa musí spoliehať na svoje už zapamätané tvary písmen a používať ich pri čítaní, ale aj písaní. Využit. je online podpora, multimed. disky a včielka Peľka (maňuška), kt. sprevádza žiakov celým rokom. Každé písmeno obsah. nápovednú básničku a vhodný obrázok. Úlohy majú odstupň. náročnosť a sú diferenc. pre samostatnú prácu žiakov. Úlohy sú viac smerované na rozvoj slovnej zásoby, kom. schopnosti a poznávanie tvarov písmen. Samohlásky a spoluhlásky sa hneď v úvodných hodinách kombinujú (a, m, o, s, e, l,....). | Šlabikár Lipka 2, pre 1. ročník ZŠ ( J. Striežovská a kolektív) |
Učebnica obsahuje nápovedné obrázky na obálke, kt. sú zadnej strane šlabikára. Žiak sa musí spoliehať na svoje už zapamätané tvary písmen a používať ich pri čítaní, ale aj písaní. Využit. je online podpora, multimed. disky a včielka Peľka (maňuška), kt. sprevádza žiakov celým rokom. Každé písmeno obsah. nápovednú básničku a vhodný obrázok. Úlohy majú odstupň. náročnosť a sú diferenc. pre samostatnú prácu žiakov. Úlohy sú viac smerované na rozvoj slovnej zásoby, kom. schopnosti a poznávanie tvarov písmen. Samohlásky a spoluhlásky sa hneď v úvodných hodinách kombinujú (a, m, o, s, e, l,....). | Čítanka Lipka, pre 1. ročník ZŠ ( J. Striežovská a kolektív) |
Matematika je pre žiakov pútavá a hravá. Úlohy sú zamerané na argumentáciu, rozvoj krit. myslenia, analyz. problémov a hľadanie nových riešení. Žiaci sú samostatní, tvoriví a zozn. sa s rôznymi prostrediami. Prostredia sú zaujímavé, pútavé a žiakom prinášajú radosť. Hejného metóda ponúka viacero pomôcok, kt. pomáhajú žiakom s úlohami. Internetová stránka ponúka podporu online strán pracovnej učebnice. Stránka umožňuje vytvorenie gradovaných úloh ako doplnok pre žiakov, ale aj učiteľov. Prac. učebnica ponúka po niekoľkých stranách prázdnu stranu na pomocné zakresľovanie alebo doplnkové úlohy. | Matematika-pracovná učebnica 1.diel , pre 1. ročník ZŠ (Hejný a kolektív ) |
Matematika je pre žiakov pútavá a hravá. Úlohy sú zamerané na argumentáciu, rozvoj krit. myslenia, analyz. problémov a hľadanie nových riešení. Žiaci sú samostatní, tvoriví a zozn. sa s rôznymi prostrediami. Prostredia sú zaujímavé, pútavé a žiakom prinášajú radosť. Hejného metóda ponúka viacero pomôcok, kt. pomáhajú žiakom s úlohami. Internetová stránka ponúka podporu online strán pracovnej učebnice. Stránka umožňuje vytvorenie gradovaných úloh ako doplnok pre žiakov, ale aj učiteľov. Prac. učebnica ponúka po niekoľkých stranách prázdnu stranu na pomocné zakresľovanie alebo doplnkové úlohy. | Matematika pracovná učebnica 2.diel, pre 1. ročník ZŠ (Hejný a kolektív ) |
Matematika je pre žiakov pútavá a hravá. Úlohy sú zamerané na argumentáciu, rozvoj krit. myslenia, analyz. problémov a hľadanie nových riešení. Žiaci sú samostatní, tvoriví a zozn. sa s rôznymi prostrediami. Prostredia sú zaujímavé, pútavé a žiakom prinášajú radosť. Hejného metóda ponúka viacero pomôcok, kt. pomáhajú žiakom s úlohami. Internetová stránka ponúka podporu online strán pracovnej učebnice. Stránka umožňuje vytvorenie gradovaných úloh ako doplnok pre žiakov, ale aj učiteľov. Prac. učebnica ponúka po niekoľkých stranách prázdnu stranu na pomocné zakresľovanie alebo doplnkové úlohy. | Matematika pracovná učebnica 3.diel, pre 1. ročník ZŠ (Hejný a kolektív ) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika-pracovná učebnica 1.diel, pre 1. ročník ZŠ (Z. Berová, P.Bero, I Honzová) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika-pracovná učebnica 2.diel, pre 1. ročník ZŠ (Z. Berová, P.Bero, I Honzová) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika-pracovná učebnica 3.diel, pre 1. ročník ZŠ (Z. Berová, P.Bero, I Honzová) |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Cesta lásky - západný obrad, pre 1. ročník ZŠ (Balážová) |
Pracovné listy zodpovedajú zámeru a obsahu Štátneho vzdelávacieho programu. Sú v nich zachytené obsahové štandardy Štátneho vzdelávacieho programu. V PZ sú zabezpečené štrukturálne prvky ako motivačný materiál, cvičný materiál a prvky spätnej väzby. Väzba a hmotnosť PZ vyhovuje psychohygienickým požiadavkám. Učiteľ môže doplniť a spestriť pracovnými listami hodiny etickej výchovy. V PL je dodržaná zásada veku primeranosti. | Etická výchova, pre 1. ročník ZŠ (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika 2 - pracovný zošit 1, pre 2. ročník ZŠ (Berová, Bero ) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika 2 - pracovný zošit 2, pre 2. ročník ZŠ (Berová, Bero ) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika 2 - geometria, pre 2. ročník ZŠ (Berová, Bero ) |
Učebnica rozvíja jazykové a komunikačné kompetencie detí – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Integrácia jazykovej a slohovej zložky sa odráža vo výbere textov, úloh, cvičení, ilustrácií, objasňovaní poučiek. Úlohy overené v praxi, prepojené so zážitkovosťou prihliadajú na individuality a ich vedomostnú úroveň. Podporujú stratégie vedúce k efektívnemu učeniu. Obsah podporuje rozvoj vyšších kognitívnych funkcií a rešpektuje rôzne učebné štýly žiakov. Vo výučbe preferuje medzipredmetové vzťahy. | Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ, pre 2. ročník ZŠ (Hirschnerová ) |
Učebnica ako aj PZ kladú dôraz na rozvoj kľúčových čitat. kompetencií potreb. na čítanie s porozumením, rozvoj slovnej zásoby. Vo vhodnom pomere sú v nej zastúpené všetky liter. žánre detskej literatúry, prvky ľud. slovesnosti, tvorba slov. aj českých autorov, aj preklad zo zahr. literatúry. Otázky a úlohy k textom, ilustrácie sú zamerané na ciel. rozvíjanie čitat. gramotnosti, ale aj tvorivosti, predstavivosti a fantázie. Texty sú pútavé, veku primerané rozsahom aj obsahom. Primerane sú vysvetlené aj liter. pojmy. Uč. členením a graf. úpravou umožňuje žiakovi dobre sa v nej orientovať. | Čítanka, pre 2. ročník ZŠ (Nosáľová, Hirková, Dienerová ) |
Učebnica obsahuje doplň. a rozširujúce úlohy, úlohy na opak. a upevňovanie učiva a zábavné úlohy. Zameriava sa najmä na rozvoj pozn. schopností žiakov, kt. sú späté s vlastným hľadaním, pátraním, skúmaním a objavovaním, prostred. poznáv. činností. Žiaci sa oboznamujú s prír. javmi a zákonitosťami tak, že sami manipulujú s materiálmi, s kt. sa stretávajú v bežnom živote. V bádateľ. úlohách sú využité aj rôzne metódy vzdelávania. Žiak má možnosť vyznačiť, čo z nového učiva vedel, čo nevedel, čo je pre neho zaujímavé. Učebnica obsah. ilustrácie, fotografie, motiv. prvky - sprievodné postavičky. | Prvouka pre 2. ročník (Dobišová, Kováčiková ) |
Pracovné listy ETV v 2. ročníku nadväzujú na PL z 1. ročníka. Prvoradým cieľom etickej výchovy je rozvíjanie etických postojov a prosociálneho správania žiakov. Obsah etickej výchovy pozostáva z desiatich základných celkov, vyjadrujúcich atribúty osobnosti, ktoré napomáhajú zvyšovať sociálnu a emocionálnu inteligenciu dieťaťa. | Etická výchova - pracovné listy, pre 2. ročník ZŠ (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová ) |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Cesta dôvery - náboženská výchova, pre 2. ročník ZŠ (Ľ. Pružinská ) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika 3 - pracovný zošit 1 (Berová, Bero ) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika 3 - pracovný zošit 2 (Berová, Bero ) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika 3 - geometria (Berová, Bero ) |
Učebnica rozvíja jazykové a komunikačné kompetencie detí – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Integrácia jazykovej a slohovej zložky sa odráža vo výbere textov, úloh, cvičení, ilustrácií, objasňovaní poučiek. Úlohy overené v praxi, prepojené so zážitkovosťou prihliadajú na individuality a ich vedomostnú úroveň. Podporujú stratégie vedúce k efektívnemu učeniu. Obsah podporuje rozvoj vyšších kognitívnych funkcií a rešpektuje rôzne učebné štýly žiakov. Vo výučbe preferuje medzipredmetové vzťahy. | Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ (Hirschnerová ) |
Učebnica ako aj PZ kladú dôraz na rozvoj kľúčových čitat. kompetencií potreb. na čítanie s porozumením, rozvoj slovnej zásoby. Vo vhodnom pomere sú v nej zastúpené všetky liter. žánre detskej literatúry, prvky ľud. slovesnosti, tvorba slov. aj českých autorov, aj preklad zo zahr. literatúry. Otázky a úlohy k textom, ilustrácie sú zamerané na ciel. rozvíjanie čitat. gramotnosti, ale aj tvorivosti, predstavivosti a fantázie. Texty sú pútavé, veku primerané rozsahom aj obsahom. Primerane sú vysvetlené aj liter. pojmy. Uč. členením a graf. úpravou umožňuje žiakovi dobre sa v nej orientovať. | Čítanka, pre 3 ročník ZŠ (Hirschnerová ) |
Prac. učebnicu sprevádzajú motiv. prvky objav. námornej plavby, pestré a výpovedné ilustrácie a sprievodné postavičky. Preferuje zážit. učenie, vlastné objavov., pátranie a skúmanie. Je zameraná na manipuláciu žiakov s materiálmi, s kt. sa stretávajú v bežnom živote. Prac. učebnica obsahuje aj dostatok úloh na precvič. a upevňov. učiva a doplnkové, zábavné úlohy. Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, ktorý sa dá jednoducho implementovať do elektr. triednej knihy. Komplex. metodická podpora, CD offline použiteľné bez pripojenia na internet na interaktívnej tabuli. | Prírodoveda pre tretiakov (Dobišová, Kovalčíková ) |
Podporuje správnu výslovnosť hovorenú rodeným anglicky hovor. človekom. Práce s učebnicou kompatibilné s podmienkami v predchádz. rokoch, vytvorené podmienky na domáce precvič. s native-speakerom, podnecuje sústredenie sa a priest. vnímanie, súhrnné opakovanie po 2 lekciách formou komiksu a spoloč. hry, stimuluje verbálno-akustickú pamäť, samostatná práca žiaka s učebnicou, dôležité dodržať kompatibilitu so zariadeniami, kt. už majú žiaci zakúpené, v záujme hospodárnosti, efektívnosti a účelnosti nákupu je vhodné pokrač. systéme práce, kt. už na škole funguje. | Anglický jazyk - CLICK 2 Interactive English - učebnica a pracovný zošit, pre 3 ročník ZŠ (Kollerová, Srnková ) |
Prac. učebnica je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie a hodnot. javov vo vlastnej obci. Témy na seba nadväzujú tak, aby rozvíjali a upevňovali vedomosti žiakov. Úlohy zamerané na vyhľad., tvorenie a spoznávanie obce a jej okolia. Poskytuje a strieda rôzne aktivity zamerané na rozvoj zručností, vedomostí a kompetencií. Súčasťou je návrh TVVP, kt. sa dá jednoducho implementovať do elektr. triednej knihy. Komplexná metodická podporu, CD offline použiteľné bez pripojenia na internet na interaktívnej tabuli, kt. je potrebné zakúpiť. | Vlastiveda pre tretiakov (Dudášová ) |
Pracovný zošit Informatika s Emilom prvýkrát buduje informatiku ako premyslený a systematický poznávací proces pre každého žiaka. Mení informatiku na novú formu bádania, riešenia problémov a spolupráce medzi predmetmi. Informatika s Emilom učí žiakov, ako zodpovedne žiť a pracovať v digitálnom prostredí, ako poznávať a meniť svet. | Informatika s Emilom, pre 3. ročník ZŠ (Blaho, Kalaš ) |
Je vhodné dodržať nadväznosť na prácu s pracovnými listami z predchádzajúcich rokov, táto forma je vyhovujúca na vyučovanie predmetu etická výchova pre učiteľov a vhodná aj pre žiakov - tvorba priamo do pracovných materiálov. | Etická výchova - pracovné listy, pre 3. ročník ZŠ (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová) |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Cesta viery - náboženská výchova, pre 3. ročník ZŠ (M. Baginová) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika 4 - pracovný zošit 1 (Berová, Bero ) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika 4 - pracovný zošit 2 (Berová, Bero ) |
PZ obsahujú úlohy vhodné na samost. prácu, prácu v skupinách, bádateľskú, zábavnú činnosť žiakov. Sú v nich aj úlohy rozvíj. špecifické matemat. myslenie, aplikačné úlohy, úlohy rozvíj. finančnú gramotnosť. Súčasťou metod. príručky sú odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. súvisia s učivom. Učiteľ získame prístup k online metod. príručke a stranám prac. zošita v troch verziách (pracovnej, výsledkovej, metodickej). Súčasťou metod. príručky je návrh TVVP, kt. sa dá implementovať do elektr. triednej knihy. Prac. aj výsled. verziu strán môže učiteľ premietnuť na interaktívnu tabuľu. | Matematika 4 - geometria (Berová, Bero ) |
Didakt. koncepcia učebnice kladie dôraz na celostný jaz. rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Učivo je graficky členené na jaz. a komunik. zložku. Osvojené poznatky sa dôsledne využívajú v komunik. situáciách. Obsahom učiva sú, napr. vybrané slová, spodobovanie, priama reč, slovné druhy. V učebnici sú témy doplnené o vlastné mená svetadielov a vesmírnych telies a iné. Učivo rozvíjajúce komunikač. kompet. obsahuje, napr. interview, diskusia, umel. a vecný text. Učebnica bola doplnená aj o témy: riešenie konfliktov, tvoríme príbeh podľa osnovy, vymýšľame plagát a iné. | Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ (Hirschnerová, Adame ) |
Učebný text je graficky pútavo spracovaný. Didaktická koncepcia učebnice kladie predovšetkým dôraz na rozvíjanie čitateľských kompetencií. Obsah čítanky je zostavený s postupne rastúcou náročnosťou úloh, ktoré si vyžadujú samostatné myslenie a sebahodnotenie. | Čítanka pre 4. ročník ZŠ (Hirschnerová, Ondráš, Filagov) |
Pracovná učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít. Pracovnú učebnicu sprevádzajú motivačné prvky detektívneho pátrania, pestré a výpovedné ilustrácie, fotografie a sprievodné postavičky. Učivo je spracované na základe osvedčených postupov tradičného vyučovania na 1. stupni základných škôl. Autorky využívajú aj rôzne inovatívne metódy vzdelávania a diagnostikovania žiakov | Prírodoveda pre štvrtákov (Dobišová Adame, Kováčíková ) |
Učivo usporiad. do troch temat. okruhov, kt. na seba logicky nadväzujú. Sú farebne odlíšené, aby umožnili žiakom ľahšiu orientáciu v prac. učebnici. Učebnica je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie a poznávanie. Dôležité sú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Úlohy podporujúce výlety po Slovensku. Obsahuje multimed. prezentácie, námety na didakt. hry, metod. komentáre pre učiteľa v elektronickej podobe priradené priamo k stranám učebnice, návrhy príprav na vyučovanie a ďalšie. | Vlastiveda pre štvrtákov, 1. časť (Dudášová, Mäsiar, Muchová ) |
Učivo usporiad. do troch temat. okruhov, kt. na seba logicky nadväzujú. Sú farebne odlíšené, aby umožnili žiakom ľahšiu orientáciu v prac. učebnici. Učebnica je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie a poznávanie. Dôležité sú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Úlohy podporujúce výlety po Slovensku. Obsahuje multimed. prezentácie, námety na didakt. hry, metod. komentáre pre učiteľa v elektronickej podobe priradené priamo k stranám učebnice, návrhy príprav na vyučovanie a ďalšie. | Vlastiveda pre štvrtákov, 2. časť (Dudášová, Mäsiar, Muchová ) |
Podporuje správnu výslovnosť hovorenú rodeným anglicky hovor. človekom. Práce s učebnicou kompatibilné s podmienkami v predchádz. rokoch, vytvorené podmienky na domáce precvič. s native-speakerom, podnecuje sústredenie sa a priest. vnímanie, súhrnné opakovanie po 2 lekciách formou komiksu a spoloč. hry, stimuluje verbálno-akustickú pamäť, samostatná práca žiaka s učebnicou, dôležité dodržať kompatibilitu so zariadeniami, kt. už majú žiaci zakúpené, v záujme hospodárnosti, efektívnosti a účelnosti nákupu je vhodné pokrač. systéme práce, kt. už na škole funguje. | Anglický jazyk CLICK 3 Interactive English - učebnica a pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (Kollerová, Srnková) |
Pracovný zošit Informatika s Emilom prvýkrát buduje informatiku ako premyslený a systematický poznávací proces pre každého žiaka. Mení informatiku na novú formu bádania, riešenia problémov a spolupráce medzi predmetmi. Informatika s Emilom učí žiakov, ako zodpovedne žiť a pracovať v digitálnom prostredí, ako poznávať a meniť svet. | Informatika s Emilom 4, pre 4 ročník ZŠ (Kalaš ) |
Je vhodné dodržať nadväznosť na prácu s pracovnými listami z predchádzajúcich rokov, táto forma je vyhovujúca na vyučovanie predmetu etická výchova pre učiteľov a vhodná aj pre žiakov - tvorba priamo do pracovných materiálov. | Etická výchova pre 4. ročník ZŠ - pracovné listy (Ivanová, Kopinová, Otottová ) |
Učebnica sa využíva najmä pre začiatočníkov. Sú v nej zohľad. všetky aspekty vyučovania ruského jazyka, ktorý sa vyznačuje odlišným graf. systémom. Osvojenie tlačenej a písanej azbuky, technikou čítania a písania je jednou z hlavných úloh vyučovania. Obsah učiva je sprístupnený jednoduchými spôsobmi a postupmi tak, aby sa rozvíjali rozumové schopnosti žiakov, podnecovali ich záujem o učenie a pomáhali zefektívňovať výsledky učeb. procesu. Tematické zameranie textov je pestré, zodpovedá témam na rozvoj reči stanoveným učeb. osnovami a rešpekt. požiadavky komunikatívnosti. | Ruský jazyk pre 5. ročník ZŠ (Glendová, Kováčiková ) |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
4. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
5. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na miesto dodania v dohodnutom termíne plnenia, máobjednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každýdeň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škodyvoči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
6. V prípade, ak budú dodané iné učebnice ako sú uvedené v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu,Objednávateľ odstúpi od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok a nesplnenie akejkoľvek osobitnejpožiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovednýchosôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastnýnávrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cienpredmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvybude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
10. Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť "kúpa tovaru na účelyjeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
11. Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
Maurerova 21, Košice - m. č. Dargovských hrdinov, Košice III, Košický, Slovenská republika
03.08.2020 10:00 — 31.10.2020 10:00
1,00 Celok
11 441,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2020 13:36
28.07.2020 10:00
28.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2020 14:18 - Vstupná ponuka | 11 441,32 | € | Cena s DPH |
23.07.2020 14:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 441,32 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: