00327786
Obec Šarišské Bohdanovce
Šarišské Bohdanovce 87, Šarišské Bohdanovce, 08205, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Obstaranie IKT učebne a jazykovej učebne - nábytok
žiacky stôl, stolička, taburet, katedra, kontajner učiteľa,
Tovar, Služba
1. Žiacky stôl - IKT učebňa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 16 | ||
výška stola | mm | 760 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
profil z pevného kovu | požaduje sa |
rozmer profilu | min. 50 x 30 mm |
držiak na PC, výsuv na klávesnicu | požaduje sa |
nohy ukončené 4 veľkoplošnými klzákmi | požaduje sa |
materiál | laminátová drevotrieska v hrúbke min. 18 mm v povrchovej úprave min. umakart s bukovým náglejkom, hrana ABS 2 mm |
rozmer pracovnej dosky | 900×600 mm |
vystužená oceľovou priečkou | požaduje sa |
výškovonastaviteľná | požaduje sa |
farebné prevedenie | podľa vzorkovníka |
2. Stolička/taburet - IKT učebňa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stolička s kovovou konštrukciou | požaduje sa |
konštrukcia je z oválneho profilu min. 38 x 20 mm | požaduje sa |
výškovo nastaviteľná | požaduje sa |
sedák a operadlo lakovaná prírodná preglejka o hrúbke min. 8 mm | požaduje sa |
materiál | min. s CPL laminátu, alebo iného materiálu |
farebné prevedenie | podľa vzorkovníka |
3. Pracovisko učiteľa - IKT učebňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovisko učiteľa - IKT učebňa pozostáva z: |
1. Katedra učiteľa |
2. Kontajner učiteľa |
3. Kancelárska pracovná stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 1 | ||
rozmer stola: dĺžka | mm | 1200 | ||
rozmer stola: hĺbka | mm | 600 | ||
rozmer stola: výška | mm | 800 | ||
rozmer kontajneru: šírka | mm | 400 | ||
rozmer kontajneru: hĺbka | mm | 500 | ||
rozmer kontajneru: výška | mm | 600 | ||
nosnosť stoličky | kg | 130 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Katedra učiteľa | má byť minimálne vo vyhotovení z pevnej kovovej konštrukcie s výškovonastaviteľnými nožičkami |
má obsahovať odkladací priestor | min. jednu uzamykateľnú zásuvku na kvalitných výsuvoch |
pracovná doska | minimálne z LDT hrúbky min. 22 mm |
hrana ABS | min. 2 mm |
stôl s aretáciou | požaduje sa |
2. Kontajner učiteľa | 3-zásuvkový |
zásuvky na kvalitných výsuvoch | požaduje sa |
3. Kancelárska pracovná stolička | minimálne so stredne vysokým operadlom, asynchrónnym mechanizmom, s nastavením výšky operadla, plynovým piestom, na oceľovej chrómovanej konštrukcii |
povrch | min. z látky kategórie „C” |
farebné prevedenie | podľa vzorkovníka |
4. Pracovisko učiteľa - jazyková učebňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovisko učiteľa - jazyková učebňa pozostáva z: |
1. Katedra učiteľa |
2. Kontajner učiteľa |
3. Kancelárska pracovná stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 1 | ||
rozmer stola: šírka | mm | 1200 | ||
rozmer stola: hĺbka | mm | 600 | ||
rozmer stola: výška | mm | 800 | ||
rozmer kontajneru: šírka | mm | 400 | ||
rozmer kontajneru: hĺbka | mm | 500 | ||
rozmer kontajneru: výška | mm | 600 | ||
nosnosť stoličky | kg | 130 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Katedra učiteľa | pre jazykovú učebňu má byť minimálne vo vyhotovení z pevnej kovovej konštrukcie a má obsahovať odkladací priestor - min. jednu uzamykateľnú zásuvku na kvalitných výsuvoch a výškovonastaviteľné nožičky |
pracovná doska | minimálne z LDT hrúbky min. 22mm |
hrana ABS | min. 2 mm |
stôl s aretáciou | požaduje sa |
2. Kontajner učiteľa | 3-zásuvkový |
zásuvky na kvalitných výsuvoch | požaduje sa |
3. Kancelárska pracovná stolička | minimálne so stredne vysokým operadlom, asynchrónnym mechanizmom, s nastavením výšky operadla, plynovým piestom, na oceľovej chrómovanej konštrukcii |
povrch | min. z látky kategórie „C” |
farebné prevedenie | podľa vzorkovníka |
5. Žiacky stôl - jazyková učebňa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 8 | ||
rozmer stola: dĺžka | mm | 1300 | ||
rozmer stola: hĺbka | mm | 600 | ||
rozmer stola: výška | mm | 760 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
konštrukcia | kovová |
výškovonastaviteľná bez použitia náradia | požaduje sa |
stolová doska | laminátová drevotrieska v hrúbke min. 18 mm, hrany ABS 2 mm |
vystužená oceľovou priečkou | požaduje sa |
farebné prevedenie | podľa vzorkovníka |
6. Stolička/taburet - jazyková učebňa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
konštrukcia | kovová |
konštrukcia je z oválneho profilu min. 38 x 20 mm | požaduje sa |
výškovo nastaviteľná | požaduje sa |
sedák a operadlo | lakovaná prírodná preglejka o sile min. 8 mm |
materiál | min. s CPL laminátu alebo iného materiálu |
farebné prevedenie | podľa vzorkovníka |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie, montáže tovaru na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia osôb. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku alebo typ je možné nahradiť ekvivalentnou ponukou (ekvivalentom). Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, e-mailom) minimálne 3 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny položky do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť uvedenie ceny bez DPH, sadzbu DPH a ceny s DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť špecifikáciu - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typové označenie tovaru s presným číselným označením tovaru, ktorý je predmetom dodania do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy (napr. katalógový list, technický opis a pod.). Na základe toho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek Objednávateľa. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky Objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť prehlásenie Dodávateľa v prípade, že predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, v ktorom prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľ DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH, a to 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, s ktorým Objednávateľ oboznámi Dodávateľa. Objednávateľ bude pri plnení zákazy spolufinancovanej z Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program využívať iný bankový účet, aký má uvedený vo svojom profile EKS, preto po zadaní zákazky oznámi dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia využívaný. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie taktiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program, kód výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13. |
Zákazka bude spolufinancovaná z fondov EÚ (EŠIF). |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (Dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 30 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávanými tovarmi/službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoje vidieka Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby; c) Úrad vládneho auditu; d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky; e) Kontrolné orgány Európskej únie; f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit; g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky; h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Základná škola s materskou školou Šarišské Bohdanovce, Šarišské Bohdanovce 179, 082 05 Šarišské Bohdanovce, Šarišské Bohdanovce, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
16.09.2020 08:00 — 16.10.2020 08:00
1,00 súbor položiek
5 098,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2020 12:41
27.07.2020 10:00
27.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2020 14:44 - Vstupná ponuka | 5 098,20 | € | Cena s DPH |
27.07.2020 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 097,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: