00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Prenosný počítač - tablet
tablet, prenosný počítač
Tovar, Služba
|
1. Prenosný počítač - tablet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Na mobilnú prácu v laboratóriu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 1 | ||
| Veľkosť pamäte | GB | 64 | ||
| Rozlíšenie zadného fotoaparátu | Mpx | 8 | ||
| Rozlíšenie predného fotoaparátu | Mpx | 7 | ||
| Rozlíšenie displeja | Px | 2224 x 1668 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Prenosný počítač - tablet | • displej s technológiou TRue Tone, • Čip A12 Bionic s Neural Enginom, Operačný systém iOS, • Touche ID, • Wifi 802.11ac |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Požadované parametre spĺňajú napr . : tablet Apple iPad Air 10,5 Wi-Fi 64GB Space Gray MUUJ2FD/A. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje, alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe. |
| Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
| Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
| Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
| Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
| Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
| Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
| Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru. |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra technologického inžinierstva, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
30.07.2020 08:00 — 27.08.2020 13:00
1,00 ks
440,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2020 14:19
27.07.2020 08:30
27.07.2020 08:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.07.2020 14:54 - Vstupná ponuka | 440,00 | € | Cena bez DPH |
| 22.07.2020 17:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 439,99 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: