• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2020 11:50

Detail zákazky Z202017022

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2020 11:50

Základné údaje

Z202017022

OF-217796

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4891507

Objednávateľ

35543019

Základná škola, Bernolákova 16, Košice

Bernolákova 16, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

36683132

UniKnihy.sk, s.r.o.

Vysoká 12, Bratislava-Staré Mesto, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Učebnice

učebnice, základná škola

  • 22112000-8 - Učebnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Učebnice
Funkcia
Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1., 2., 3., 4., a 5. ročník základnej školy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Súbor - Šlabikár Lipka 1. a 2. časť, Čítanka k Šlabikáru Lipka, pre 1. ročník ZŠ ks 80
2. Matematika pre prvákov ZŠ, 1.a 2. časť ks 80
3. Etická výchova pre 1. ročník ZŠ – pracovné listy ks 35
4. Hudobná výchova pre 1. ročník ZŠ ks 80
5. Výtvarná výchova pre 1. ročník ZŠ ks 80
6. Radostná cesta lásky, pracovný zošit katolíckého náboženstva pre 1.ročník ZŠ - západný obrad" ks 45
7. Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ - učebnica ks 80
8. Slovenský jazyk pre 2.ročník ZŠ - pracovný zošit ks 80
9. Pracovný zošit k učebnici Čítanka pre 2. ročník ZŠ ks 80
10. Matematika pre druhákov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť ks 80
11. Prvouka – pracovná učebnica, pre 2. ročník ZŠ ks 80
12. Cesta viery – Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ, katolícke náboženstvo - západný obrad ks 50
13. Etická výchova pre 2.ročník ZŠ - pracovné listy ks 30
14. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - učebnica ks 85
15. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - pracovný zošit ks 85
16. Pracovný zošit k učebnici Čítanka, pre 3. ročník ZŠ ks 85
17. Prírodoveda pre tretiakov ZŠ – pracovná učebnica ks 85
18. Vlastiveda pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica ks 85
19. Etická výchova pre 3. ročník ZŠ - pracovné listy ks 35
20. Matematika pre tretiakov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť ks 85
21. Náboženská výchova - Cesta viery učebnica pre 3. ročník ZŠ - západný obrad ks 10
22. Náboženská výchova - Cesta viery pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ - západný obrad ks 45
23. Angilický jazyk pre 3. ročník, Family and Friends 1 2nd Edition ks 10
24. Slovenský jazyk pre 4.ročník ZŠ - učebnica ks 85
25. Slovenský jazyk pre 4.ročník ZŠ - pracovný zošit ks 85
26. Pracovný zošit k učebnici Čítanka pre 4. ročník ZŠ ks 85
27. Matematika pre štvrtákov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť ks 85
28. Prírodoveda pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica ks 85
29. Vlastiveda pre 4. ročník ZŠ – 1. a 2. časť – pracovná učebnica ks 85
30. Etická výchova pre štvrtý ročník ZŠ – pracovné listy ks 40
31. Poznávanie nádeje – pracovný zošit pre 4.ročník ZŠ - západný obrad ks 45
32. Poznávanie nádeje Učebnica náboženskej výchovy pre 4.ročník ZŠ - západný obrad ks 20
33. Anglický jazyk pre 4. ročník ZŠ Family and Friends 2 2nd Edition ks 10
34. Anglický jazyk pre 5. ročník ZŠ Project 2 4th edition ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šlabikár na základe analyticko- syntetickej metódy s vyvodením písmen v tlačenej podobe v tomto poradí: A,M,O,S,E,L,I,V,U Čítanka zahŕňa čítacie texty a nadväzujúce učebné úlohy sú zamerané na zdokonaľovanie techniky čítania, prácu s textom a porozumenie textu. Úlohy sú zamerané aj na samostatnú prácu žiakov. Dôraz sa kladie na rozvoj porozumenia čítaného textu Súbor - Šlabikár Lipka 1. a 2. časť, Čítanka k Šlabikáru Lipka, pre 1. ročník ZŠ (J. Striežovská, V. Pliešovská)
"Štruktúra a didaktické spracovanie učiva v posudzovaných učebniciach je logické a prehľadné. Z hľadiska primeranosti ponúka pre danú vekovú skupinu žiakov rôznorodé úlohy, ktoré umožňujú učiteľom využívať rôznorodé formy a metódy práce so žiakmi a tak úspešne rozvíjať u žiakov ich očakávané matematické kompetencie. Predmet zákazky je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. V predmete sú zaradené aj tematické bloky úloh, ktoré žiaci riešia priebežne podľa svojich schopností." Matematika pre prvákov ZŠ, 1.a 2. časť (M.Belic, J.Striežovská)
Pracovné listy rozvíjajú komunikačné a sociálne spôsobilosti, ktoré sa orientujú na postoje k životným situáciám a ku konkrétnym prejavom prosociálneho správania. Etická výchova pre 1. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová)
Hudobná výchova je pre prváčikov tým pravým sprievodcom do sveta hudby. Nachádzajú sa v nej slovenské ľudové piesne, známe vyčítanky, riekanky, hudobné hádanky a koledy a to všetko v sprievode zvučných mien zo sveta hudby a literatúry (E. Suchoň, P.I. Čajkovskij, J. Matuška, B. Felix, D. Hevier, Ľ. Podjavorinská, J. Pavlovič...) Hudobná výchova pre 1. ročník ZŠ (Ľ. Kopinová, T.Ružičková, V. Damboráková)
" Učebnica oboznamuje žiaka s tým, čo to výtvarná výchova vôbec je a motivuje ho k poznávaniu a tvorbe. Kniha má silný motivačný charakter, nielen kvôli vizuálnej forme, ktorá je plná farieb a bohatého grafického materiálu, ale neustále so žiakom vedie dialóg, usmerňuje ho, povzbudzuje a je veľmi názorná.  " Výtvarná výchova pre 1. ročník ZŠ (L. Čarný, K. Ferlíková, R. Podelíková, D. Čarná, J. Bláha)
Pracovný zošit gréckokatolíckeho náboženstva – západný obrad Radostná cesta lásky.pracovný zošit katolíckého náboženstva pre 1.ročník ZŠ - západný obrad (D. Balážová)
Učebnica rozvíja jazykové a komunikačné kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Obsahuje efektívne uplatnenie komunikačného princípu vo vyučovaní prostredníctvom doplneného súboru tém zameraných na rozprávanie. Podporuje integráciu jazykovej a slohovej zložky. Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ - učebnica (E. Dienerová, M. Nosáľová, Z. Hirschnerová)
Pracovný zošit tvorí vzhľadom a usporiadaním dokonalý súlad s učebnicou. Úlohy a cvičenia tvoria ucelený súbor zoradený podľa didaktickej náročnosti. Slúžia na precvičovanie jednotlivých jazykových javov. Mnohé z nich sú zábavného charakteru (prešmyčky, tajničky, obrázky na vyfarbovanie, hádanky) a zároveň plnia didaktický zámer. Slovenský jazyk pre 2.ročník ZŠ - pracovný zošit (Z. Hirschnerová)
"Moderné i tradičné typy úloh v pracovnom zošite učia žiaka pracovať s textom,vyhľadávať v texte informácie a riešiť primerané problémové situácie.Primeranou formou sa v úlohách precvičujú preberané literárnovedné pojmy, zaradené je aj súhrnné opakovanie učiva. Cieleným rozvojom a nácvikom čitateľských stratégií podporuje čítanie s porozumením.Primeraným spôsobom rozvíja aj emocionálnu stránku vnímania literárneho textu." Pracovný zošit k učebnici Čítanka pre 2. ročník ZŠ (Z. Lacková, P. Agalarevová)
"Štruktúra a didaktické spracovanie učiva v posudzovaných učebniciach je logické a prehľadné. Z hľadiska primeranosti ponúka pre danú vekovú skupinu žiakov rôznorodé úlohy, ktoré umožňujú učiteľom využívať rôznorodé formy a metódy práce so žiakmi a tak úspešne rozvíjať u žiakov ich očakávané matematické kompetencie. Predmet zákazky je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. V predmete sú zaradené aj tematické bloky úloh, ktoré žiaci riešia priebežne podľa svojich schopností." Matematika pre druhákov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť (M.Belic, J.Striežovská)
Pracovná učebnica stavia na prekonceptoch a preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie. Žiaci sa oboznamujú s prírodnými javmi a zákonitosťami tak, že sami aktívne manipulujú s materiálmi, s ktorými sa stretávajú v bežnom živote, respektíve ich aktívne a cielene pozorujú. Prvouka – pracovná učebnica pre 2. ročník ZŠ (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková)
Pracovný zošit Cesta dôvery k učebnici katolíckeho náboženstva – západný obrad. Cesta viery – Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ katolícke náboženstvo - západný obrad (Ľ. Pružinská)
Pracovné listy rozvíjajú komunikačné a sociálne spôsobilosti, ktoré sa orientujú na postoje k životným situáciám a ku konkrétnym prejavom prosociálneho správania. Etická výchova pre 2.ročník ZŠ - pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M. Otottová)
Kladie dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Učivo je členené na jazykovú a komunikačnú zložku, v cvičeniach sa tieto zložky integrujú a prelínajú v koncepte komunikatívneho prístupu. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - učebnica (Z. Hirschnerová, R. Adame)
Pracovný zošit tvorí vzhľadom a usporiadaním dokonalý súlad s učebnicou. Úlohy a cvičenia tvoria ucelený súbor zoradený podľa didaktickej náročnosti. Slúžia na precvičovanie jednotlivých jazykových javov. Mnohé z nich sú zábavného charakteru (prešmyčky, tajničky, obrázky na vyfarbovanie, hádanky) a zároveň plnia didaktický zámer. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - pracovný zošit (Z. Hirschnerová, R. Adame)
"Moderné i tradičné typy úloh v pracovnom zošite učia žiaka pracovať s textom,vyhľadávať v texte informácie a riešiť primerané problémové situácie.Primeranou formou sa v úlohách precvičujú preberané literárnovedné pojmy, zaradené je aj súhrnné opakovanie učiva. Cieleným rozvojom a nácvikom čitateľských stratégií podporuje čítanie s porozumením.Primeraným spôsobom rozvíja aj emocionálnu stránku vnímania literárneho textu." Pracovný zošit k učebnici Čítanka, pre 3. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová)
Spracovanie obsahu je postavené na zvedavosti žiaka, na jeho prirodzenej potrebe spoznávať okolitý svet a na jeho aktívnom zapájaní sa do vyučovacieho procesu. Žiak sa učí prostredníctvom zážitkov, objavuje a spoznáva svet okolo seba, učí sa v ňom orientovať a skúmať ho prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít. Prírodoveda pre tretiakov ZŠ – pracovná učebnica (R. Dobišová, Adame, O. Kováčiková)
Učivo je usporiadané do troch tematických okruhov: Obec, Sviatočné dni v obci, Ročné obdobia v obci. Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy zamerané na vyhľadávanie, tvorenie a spoznávanie obce a jej okolia. Nenahraditeľné sú úlohy podporujúce vlastivedné vychádzky, ktoré majú motivačno-heuristický charakter. Vlastiveda pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica (J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar)
Pracovné listy rozvíjajú komunikačné a sociálne spôsobilosti, ktoré sa orientujú na postoje k životným situáciám a ku konkrétnym prejavom prosociálneho správania. Etická výchova pre 3.ročník ZŠ - pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M. Otottová)
"Štruktúra a didaktické spracovanie učiva v posudzovaných učebniciach je logické a prehľadné. Z hľadiska primeranosti ponúka pre danú vekovú skupinu žiakov rôznorodé úlohy, ktoré umožňujú učiteľom využívať rôznorodé formy a metódy práce so žiakmi a tak úspešne rozvíjať u žiakov ich očakávané matematické kompetencie. Predmet zákazky je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. V predmete sú zaradené aj tematické bloky úloh, ktoré žiaci riešia priebežne podľa svojich schopností." Matematika pre tretiakov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť (M.Belic, J.Striežovská)
Cesta viery učebnica pre tretí ročník gréckokatolického náboženstva - západný obrad Náboženská výchova - Cesta viery učebnica pre tretí ročník ZŠ - západný obrad (M. Baginová)
Pracovný zošit gréckokatolíckeho náboženstva – východný obrad. Náboženská výchova - Cesta viery pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ - západný obrad (M. Baginová)
"Séria koncepcie pomáha rozvíjať všetky jazykové zložky od počúvania, písania, čítania a smeruje až k najdôležitejšej zručnosti, k základnej komunikácii v cudzom jazyku.Je veku primeraná svojim obsahom aj vzhľadom, sú v nej zakomponované vhodné ilustrácie s vysoko estetickým a etickým poučením. Prostredníctvom tohto materiálu sa žiaci v úvode lekcie oboznámia zo základnou slovnou zásobou, nasleduje vysvetlenie gramatického javu v prehľadnej tabuľke a precvičenie učiva v doplňovacích cvičeniach. Slovná zásoba a gramatika sa pekne opakuje v texte piesne a fonetických cvičeniach." Anglický Jazyk pre 3. ročník ZŠ Family and Friends 1 2nd Edition (Naomi Simmons)
Učivo je prezentované modernou a prehľadnou formou, graficky je členené na jazykovú a komunikačnú zložku, v cvičeniach sa tieto zložky integrujú a prelínajú. Osvojené poznatky sa dôsledne využívajú v komunikačných situáciách. Učebnica obsahuje nové štruktúrne komponenty: diskusia , portfólio, pojmová mapa ako efektívny prostriedok na spresnenie vzťahov medzi pojmami Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ - učebnica (Z. Hirschnerová, R. Adame)
Pracovný zošit tvorí vzhľadom a usporiadaním dokonalý súlad s učebnicou. Úlohy a cvičenia tvoria ucelený súbor zoradený podľa didaktickej náročnosti. Slúžia na precvičovanie jednotlivých jazykových javov. Mnohé z nich sú zábavného charakteru (prešmyčky, tajničky, obrázky na vyfarbovanie, hádanky) a zároveň plnia didaktický zámer. Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ - pracovný zošit (Z. Hirschnerová, R. Adame)
"Moderné i tradičné typy úloh v pracovnom zošite učia žiaka pracovať s textom,vyhľadávať v texte informácie a riešiť primerané problémové situácie.Primeranou formou sa v úlohách precvičujú preberané literárnovedné pojmy, zaradené je aj súhrnné opakovanie učiva. Cieleným rozvojom a nácvikom čitateľských stratégií podporuje čítanie s porozumením.Primeraným spôsobom rozvíja aj emocionálnu stránku vnímania literárneho textu." Pracovný zošit k učebnici Čítanka pre 4. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová, M. Filagová)
"Štruktúra a didaktické spracovanie učiva v posudzovaných učebniciach je logické a prehľadné. Z hľadiska primeranosti ponúka pre danú vekovú skupinu žiakov rôznorodé úlohy, ktoré umožňujú učiteľom využívať rôznorodé formy a metódy práce so žiakmi a tak úspešne rozvíjať u žiakov ich očakávané matematické kompetencie. Predmet zákazky je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. V predmete sú zaradené aj tematické bloky úloh, ktoré žiaci riešia priebežne podľa svojich schopností." Matematika pre štvrtákov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť (M.Belic, J.Striežovská)
Obsah pozostáva z prírodovedného učiva vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. Spracovanie obsahu je postavené na zvedavosti žiaka, na jeho prirodzenej potrebe spoznávať okolitý svet a na jeho aktívnom zapájaní sa do vyučovacieho procesu. Pracovná učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít. Prírodoveda pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková)
Je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie.  Nezastupiteľnú rolu majú úlohy na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Nenahraditeľné sú úlohy podporujúce výlety po Slovensku zamerané na zážitkové (názorné) spoznávanie regiónov. Vlastiveda pre 3. ročník ZŠ – 1. a 2. časť – pracovná učebnica (J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar)
Pracovné listy rozvíjajú komunikačné a sociálne spôsobilosti, ktoré sa orientujú na postoje k životným situáciám a ku konkrétnym prejavom prosociálneho správania. Etická výchova pre štvrtý ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová)
Pracovný zošit Poznávanie nádeje k učebnici katolíckeho náboženstva – západný obrad. Poznávanie nádeje – pracovný zošit pre 4.ročník - západný obrad (I. Štibrana, P. Bacigál)
Poznávanie nádeje učebnica pre štvrtý ročník gréckokatolického náboženstva - západný obrad Poznávanie nádeje Učebnica náboženskej výchovy pre 4.ročník ZŠ - západný obrad (I. Štibrana, P. Bacigál)
"Séria koncepcie pomáha rozvíjať všetky jazykové zložky od počúvania, písania, čítania a smeruje až k najdôležitejšej zručnosti, k základnej komunikácii v cudzom jazyku.Je veku primeraná svojim obsahom aj vzhľadom, sú v nej zakomponované vhodné ilustrácie s vysoko estetickým a etickým poučením. Prostredníctvom tohto materiálu sa žiaci v úvode lekcie oboznámia zo základnou slovnou zásobou, nasleduje vysvetlenie gramatického javu v prehľadnej tabuľke a precvičenie učiva v doplňovacích cvičeniach. Slovná zásoba a gramatika sa pekne opakuje v texte piesne a fonetických cvičeniach." Anglický jazyk pre 4. ročník ZŠ Family and Friends 2 2nd Edition (Naomi Simmons)
Cvičenia sú radené od ľahších k zložitejším a sú veľmi rôznorodé (výber možností, doplňovanie, vytváranie dvojíc, práca s textom a pod.). Táto koncepcia obsahuje mnohé foto - príbehy, komiksy, zábavné úlohy a cvičenia, ktoré žiaci budú baviť a tak sa prirodzenou a nenútenou formou učia angličtinu. Jednoduchá no zato dôkladne spracovaná štruktúra predmetu zákazky zabezpečuje pevné základy, postupné zvyšovanie náročnosti na gramatiku a slovnú zásobu. Predmet zákazky obsahuje aj posluchové CD, ktoré obsahuje cvičenia na precvičenie a zdokonalenie počúvania s porozumením. Anglický jazyk pre 5. ročník ZŠ Project 2 4th edition (T. Hutchinson, R. Fricker)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi.
4. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
5. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na miesto dodania v dohodnutom termíne plnenia, máobjednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každýdeň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škodyvoči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
6. V prípade, ak budú dodané iné učebnice ako sú uvedené v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu,Objednávateľ odstúpi od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok a nesplnenie akejkoľvek osobitnejpožiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovednýchosôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastnýnávrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor.
9. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cienpredmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvybude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
10. Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť "kúpa tovaru na účelyjeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť.
11. Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bernolákova 16, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

03.08.2020 11:00 — 31.10.2020 11:00

1,00 Celok

12 523,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2020 11:48

29.07.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 185
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2020 12:39 - Vstupná ponuka 12 523,90 € Cena s DPH
23.07.2020 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka 12 523,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS