35543019
Základná škola, Bernolákova 16, Košice
Bernolákova 16, Košice, 04011, SVK
36683132
UniKnihy.sk, s.r.o.
Vysoká 12, Bratislava-Staré Mesto, 81106, SVK
Učebnice
učebnice, základná škola
Tovar, Služba
1. Učebnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1., 2., 3., 4., a 5. ročník základnej školy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Súbor - Šlabikár Lipka 1. a 2. časť, Čítanka k Šlabikáru Lipka, pre 1. ročník ZŠ | ks | 80 | ||
2. Matematika pre prvákov ZŠ, 1.a 2. časť | ks | 80 | ||
3. Etická výchova pre 1. ročník ZŠ – pracovné listy | ks | 35 | ||
4. Hudobná výchova pre 1. ročník ZŠ | ks | 80 | ||
5. Výtvarná výchova pre 1. ročník ZŠ | ks | 80 | ||
6. Radostná cesta lásky, pracovný zošit katolíckého náboženstva pre 1.ročník ZŠ - západný obrad" | ks | 45 | ||
7. Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ - učebnica | ks | 80 | ||
8. Slovenský jazyk pre 2.ročník ZŠ - pracovný zošit | ks | 80 | ||
9. Pracovný zošit k učebnici Čítanka pre 2. ročník ZŠ | ks | 80 | ||
10. Matematika pre druhákov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť | ks | 80 | ||
11. Prvouka – pracovná učebnica, pre 2. ročník ZŠ | ks | 80 | ||
12. Cesta viery – Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ, katolícke náboženstvo - západný obrad | ks | 50 | ||
13. Etická výchova pre 2.ročník ZŠ - pracovné listy | ks | 30 | ||
14. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - učebnica | ks | 85 | ||
15. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - pracovný zošit | ks | 85 | ||
16. Pracovný zošit k učebnici Čítanka, pre 3. ročník ZŠ | ks | 85 | ||
17. Prírodoveda pre tretiakov ZŠ – pracovná učebnica | ks | 85 | ||
18. Vlastiveda pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica | ks | 85 | ||
19. Etická výchova pre 3. ročník ZŠ - pracovné listy | ks | 35 | ||
20. Matematika pre tretiakov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť | ks | 85 | ||
21. Náboženská výchova - Cesta viery učebnica pre 3. ročník ZŠ - západný obrad | ks | 10 | ||
22. Náboženská výchova - Cesta viery pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ - západný obrad | ks | 45 | ||
23. Angilický jazyk pre 3. ročník, Family and Friends 1 2nd Edition | ks | 10 | ||
24. Slovenský jazyk pre 4.ročník ZŠ - učebnica | ks | 85 | ||
25. Slovenský jazyk pre 4.ročník ZŠ - pracovný zošit | ks | 85 | ||
26. Pracovný zošit k učebnici Čítanka pre 4. ročník ZŠ | ks | 85 | ||
27. Matematika pre štvrtákov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť | ks | 85 | ||
28. Prírodoveda pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica | ks | 85 | ||
29. Vlastiveda pre 4. ročník ZŠ – 1. a 2. časť – pracovná učebnica | ks | 85 | ||
30. Etická výchova pre štvrtý ročník ZŠ – pracovné listy | ks | 40 | ||
31. Poznávanie nádeje – pracovný zošit pre 4.ročník ZŠ - západný obrad | ks | 45 | ||
32. Poznávanie nádeje Učebnica náboženskej výchovy pre 4.ročník ZŠ - západný obrad | ks | 20 | ||
33. Anglický jazyk pre 4. ročník ZŠ Family and Friends 2 2nd Edition | ks | 10 | ||
34. Anglický jazyk pre 5. ročník ZŠ Project 2 4th edition | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šlabikár na základe analyticko- syntetickej metódy s vyvodením písmen v tlačenej podobe v tomto poradí: A,M,O,S,E,L,I,V,U Čítanka zahŕňa čítacie texty a nadväzujúce učebné úlohy sú zamerané na zdokonaľovanie techniky čítania, prácu s textom a porozumenie textu. Úlohy sú zamerané aj na samostatnú prácu žiakov. Dôraz sa kladie na rozvoj porozumenia čítaného textu | Súbor - Šlabikár Lipka 1. a 2. časť, Čítanka k Šlabikáru Lipka, pre 1. ročník ZŠ (J. Striežovská, V. Pliešovská) |
"Štruktúra a didaktické spracovanie učiva v posudzovaných učebniciach je logické a prehľadné. Z hľadiska primeranosti ponúka pre danú vekovú skupinu žiakov rôznorodé úlohy, ktoré umožňujú učiteľom využívať rôznorodé formy a metódy práce so žiakmi a tak úspešne rozvíjať u žiakov ich očakávané matematické kompetencie. Predmet zákazky je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. V predmete sú zaradené aj tematické bloky úloh, ktoré žiaci riešia priebežne podľa svojich schopností." | Matematika pre prvákov ZŠ, 1.a 2. časť (M.Belic, J.Striežovská) |
Pracovné listy rozvíjajú komunikačné a sociálne spôsobilosti, ktoré sa orientujú na postoje k životným situáciám a ku konkrétnym prejavom prosociálneho správania. | Etická výchova pre 1. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová) |
Hudobná výchova je pre prváčikov tým pravým sprievodcom do sveta hudby. Nachádzajú sa v nej slovenské ľudové piesne, známe vyčítanky, riekanky, hudobné hádanky a koledy a to všetko v sprievode zvučných mien zo sveta hudby a literatúry (E. Suchoň, P.I. Čajkovskij, J. Matuška, B. Felix, D. Hevier, Ľ. Podjavorinská, J. Pavlovič...) | Hudobná výchova pre 1. ročník ZŠ (Ľ. Kopinová, T.Ružičková, V. Damboráková) |
" Učebnica oboznamuje žiaka s tým, čo to výtvarná výchova vôbec je a motivuje ho k poznávaniu a tvorbe. Kniha má silný motivačný charakter, nielen kvôli vizuálnej forme, ktorá je plná farieb a bohatého grafického materiálu, ale neustále so žiakom vedie dialóg, usmerňuje ho, povzbudzuje a je veľmi názorná. " | Výtvarná výchova pre 1. ročník ZŠ (L. Čarný, K. Ferlíková, R. Podelíková, D. Čarná, J. Bláha) |
Pracovný zošit gréckokatolíckeho náboženstva – západný obrad | Radostná cesta lásky.pracovný zošit katolíckého náboženstva pre 1.ročník ZŠ - západný obrad (D. Balážová) |
Učebnica rozvíja jazykové a komunikačné kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Obsahuje efektívne uplatnenie komunikačného princípu vo vyučovaní prostredníctvom doplneného súboru tém zameraných na rozprávanie. Podporuje integráciu jazykovej a slohovej zložky. | Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ - učebnica (E. Dienerová, M. Nosáľová, Z. Hirschnerová) |
Pracovný zošit tvorí vzhľadom a usporiadaním dokonalý súlad s učebnicou. Úlohy a cvičenia tvoria ucelený súbor zoradený podľa didaktickej náročnosti. Slúžia na precvičovanie jednotlivých jazykových javov. Mnohé z nich sú zábavného charakteru (prešmyčky, tajničky, obrázky na vyfarbovanie, hádanky) a zároveň plnia didaktický zámer. | Slovenský jazyk pre 2.ročník ZŠ - pracovný zošit (Z. Hirschnerová) |
"Moderné i tradičné typy úloh v pracovnom zošite učia žiaka pracovať s textom,vyhľadávať v texte informácie a riešiť primerané problémové situácie.Primeranou formou sa v úlohách precvičujú preberané literárnovedné pojmy, zaradené je aj súhrnné opakovanie učiva. Cieleným rozvojom a nácvikom čitateľských stratégií podporuje čítanie s porozumením.Primeraným spôsobom rozvíja aj emocionálnu stránku vnímania literárneho textu." | Pracovný zošit k učebnici Čítanka pre 2. ročník ZŠ (Z. Lacková, P. Agalarevová) |
"Štruktúra a didaktické spracovanie učiva v posudzovaných učebniciach je logické a prehľadné. Z hľadiska primeranosti ponúka pre danú vekovú skupinu žiakov rôznorodé úlohy, ktoré umožňujú učiteľom využívať rôznorodé formy a metódy práce so žiakmi a tak úspešne rozvíjať u žiakov ich očakávané matematické kompetencie. Predmet zákazky je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. V predmete sú zaradené aj tematické bloky úloh, ktoré žiaci riešia priebežne podľa svojich schopností." | Matematika pre druhákov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť (M.Belic, J.Striežovská) |
Pracovná učebnica stavia na prekonceptoch a preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie. Žiaci sa oboznamujú s prírodnými javmi a zákonitosťami tak, že sami aktívne manipulujú s materiálmi, s ktorými sa stretávajú v bežnom živote, respektíve ich aktívne a cielene pozorujú. | Prvouka – pracovná učebnica pre 2. ročník ZŠ (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková) |
Pracovný zošit Cesta dôvery k učebnici katolíckeho náboženstva – západný obrad. | Cesta viery – Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ katolícke náboženstvo - západný obrad (Ľ. Pružinská) |
Pracovné listy rozvíjajú komunikačné a sociálne spôsobilosti, ktoré sa orientujú na postoje k životným situáciám a ku konkrétnym prejavom prosociálneho správania. | Etická výchova pre 2.ročník ZŠ - pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M. Otottová) |
Kladie dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Učivo je členené na jazykovú a komunikačnú zložku, v cvičeniach sa tieto zložky integrujú a prelínajú v koncepte komunikatívneho prístupu. | Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - učebnica (Z. Hirschnerová, R. Adame) |
Pracovný zošit tvorí vzhľadom a usporiadaním dokonalý súlad s učebnicou. Úlohy a cvičenia tvoria ucelený súbor zoradený podľa didaktickej náročnosti. Slúžia na precvičovanie jednotlivých jazykových javov. Mnohé z nich sú zábavného charakteru (prešmyčky, tajničky, obrázky na vyfarbovanie, hádanky) a zároveň plnia didaktický zámer. | Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - pracovný zošit (Z. Hirschnerová, R. Adame) |
"Moderné i tradičné typy úloh v pracovnom zošite učia žiaka pracovať s textom,vyhľadávať v texte informácie a riešiť primerané problémové situácie.Primeranou formou sa v úlohách precvičujú preberané literárnovedné pojmy, zaradené je aj súhrnné opakovanie učiva. Cieleným rozvojom a nácvikom čitateľských stratégií podporuje čítanie s porozumením.Primeraným spôsobom rozvíja aj emocionálnu stránku vnímania literárneho textu." | Pracovný zošit k učebnici Čítanka, pre 3. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová) |
Spracovanie obsahu je postavené na zvedavosti žiaka, na jeho prirodzenej potrebe spoznávať okolitý svet a na jeho aktívnom zapájaní sa do vyučovacieho procesu. Žiak sa učí prostredníctvom zážitkov, objavuje a spoznáva svet okolo seba, učí sa v ňom orientovať a skúmať ho prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít. | Prírodoveda pre tretiakov ZŠ – pracovná učebnica (R. Dobišová, Adame, O. Kováčiková) |
Učivo je usporiadané do troch tematických okruhov: Obec, Sviatočné dni v obci, Ročné obdobia v obci. Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy zamerané na vyhľadávanie, tvorenie a spoznávanie obce a jej okolia. Nenahraditeľné sú úlohy podporujúce vlastivedné vychádzky, ktoré majú motivačno-heuristický charakter. | Vlastiveda pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica (J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar) |
Pracovné listy rozvíjajú komunikačné a sociálne spôsobilosti, ktoré sa orientujú na postoje k životným situáciám a ku konkrétnym prejavom prosociálneho správania. | Etická výchova pre 3.ročník ZŠ - pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M. Otottová) |
"Štruktúra a didaktické spracovanie učiva v posudzovaných učebniciach je logické a prehľadné. Z hľadiska primeranosti ponúka pre danú vekovú skupinu žiakov rôznorodé úlohy, ktoré umožňujú učiteľom využívať rôznorodé formy a metódy práce so žiakmi a tak úspešne rozvíjať u žiakov ich očakávané matematické kompetencie. Predmet zákazky je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. V predmete sú zaradené aj tematické bloky úloh, ktoré žiaci riešia priebežne podľa svojich schopností." | Matematika pre tretiakov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť (M.Belic, J.Striežovská) |
Cesta viery učebnica pre tretí ročník gréckokatolického náboženstva - západný obrad | Náboženská výchova - Cesta viery učebnica pre tretí ročník ZŠ - západný obrad (M. Baginová) |
Pracovný zošit gréckokatolíckeho náboženstva – východný obrad. | Náboženská výchova - Cesta viery pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ - západný obrad (M. Baginová) |
"Séria koncepcie pomáha rozvíjať všetky jazykové zložky od počúvania, písania, čítania a smeruje až k najdôležitejšej zručnosti, k základnej komunikácii v cudzom jazyku.Je veku primeraná svojim obsahom aj vzhľadom, sú v nej zakomponované vhodné ilustrácie s vysoko estetickým a etickým poučením. Prostredníctvom tohto materiálu sa žiaci v úvode lekcie oboznámia zo základnou slovnou zásobou, nasleduje vysvetlenie gramatického javu v prehľadnej tabuľke a precvičenie učiva v doplňovacích cvičeniach. Slovná zásoba a gramatika sa pekne opakuje v texte piesne a fonetických cvičeniach." | Anglický Jazyk pre 3. ročník ZŠ Family and Friends 1 2nd Edition (Naomi Simmons) |
Učivo je prezentované modernou a prehľadnou formou, graficky je členené na jazykovú a komunikačnú zložku, v cvičeniach sa tieto zložky integrujú a prelínajú. Osvojené poznatky sa dôsledne využívajú v komunikačných situáciách. Učebnica obsahuje nové štruktúrne komponenty: diskusia , portfólio, pojmová mapa ako efektívny prostriedok na spresnenie vzťahov medzi pojmami | Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ - učebnica (Z. Hirschnerová, R. Adame) |
Pracovný zošit tvorí vzhľadom a usporiadaním dokonalý súlad s učebnicou. Úlohy a cvičenia tvoria ucelený súbor zoradený podľa didaktickej náročnosti. Slúžia na precvičovanie jednotlivých jazykových javov. Mnohé z nich sú zábavného charakteru (prešmyčky, tajničky, obrázky na vyfarbovanie, hádanky) a zároveň plnia didaktický zámer. | Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ - pracovný zošit (Z. Hirschnerová, R. Adame) |
"Moderné i tradičné typy úloh v pracovnom zošite učia žiaka pracovať s textom,vyhľadávať v texte informácie a riešiť primerané problémové situácie.Primeranou formou sa v úlohách precvičujú preberané literárnovedné pojmy, zaradené je aj súhrnné opakovanie učiva. Cieleným rozvojom a nácvikom čitateľských stratégií podporuje čítanie s porozumením.Primeraným spôsobom rozvíja aj emocionálnu stránku vnímania literárneho textu." | Pracovný zošit k učebnici Čítanka pre 4. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová, M. Filagová) |
"Štruktúra a didaktické spracovanie učiva v posudzovaných učebniciach je logické a prehľadné. Z hľadiska primeranosti ponúka pre danú vekovú skupinu žiakov rôznorodé úlohy, ktoré umožňujú učiteľom využívať rôznorodé formy a metódy práce so žiakmi a tak úspešne rozvíjať u žiakov ich očakávané matematické kompetencie. Predmet zákazky je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. V predmete sú zaradené aj tematické bloky úloh, ktoré žiaci riešia priebežne podľa svojich schopností." | Matematika pre štvrtákov ZŠ - učebnica, pracovný zošit 1. a 2.časť (M.Belic, J.Striežovská) |
Obsah pozostáva z prírodovedného učiva vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. Spracovanie obsahu je postavené na zvedavosti žiaka, na jeho prirodzenej potrebe spoznávať okolitý svet a na jeho aktívnom zapájaní sa do vyučovacieho procesu. Pracovná učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít. | Prírodoveda pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková) |
Je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie. Nezastupiteľnú rolu majú úlohy na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Nenahraditeľné sú úlohy podporujúce výlety po Slovensku zamerané na zážitkové (názorné) spoznávanie regiónov. | Vlastiveda pre 3. ročník ZŠ – 1. a 2. časť – pracovná učebnica (J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar) |
Pracovné listy rozvíjajú komunikačné a sociálne spôsobilosti, ktoré sa orientujú na postoje k životným situáciám a ku konkrétnym prejavom prosociálneho správania. | Etická výchova pre štvrtý ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová) |
Pracovný zošit Poznávanie nádeje k učebnici katolíckeho náboženstva – západný obrad. | Poznávanie nádeje – pracovný zošit pre 4.ročník - západný obrad (I. Štibrana, P. Bacigál) |
Poznávanie nádeje učebnica pre štvrtý ročník gréckokatolického náboženstva - západný obrad | Poznávanie nádeje Učebnica náboženskej výchovy pre 4.ročník ZŠ - západný obrad (I. Štibrana, P. Bacigál) |
"Séria koncepcie pomáha rozvíjať všetky jazykové zložky od počúvania, písania, čítania a smeruje až k najdôležitejšej zručnosti, k základnej komunikácii v cudzom jazyku.Je veku primeraná svojim obsahom aj vzhľadom, sú v nej zakomponované vhodné ilustrácie s vysoko estetickým a etickým poučením. Prostredníctvom tohto materiálu sa žiaci v úvode lekcie oboznámia zo základnou slovnou zásobou, nasleduje vysvetlenie gramatického javu v prehľadnej tabuľke a precvičenie učiva v doplňovacích cvičeniach. Slovná zásoba a gramatika sa pekne opakuje v texte piesne a fonetických cvičeniach." | Anglický jazyk pre 4. ročník ZŠ Family and Friends 2 2nd Edition (Naomi Simmons) |
Cvičenia sú radené od ľahších k zložitejším a sú veľmi rôznorodé (výber možností, doplňovanie, vytváranie dvojíc, práca s textom a pod.). Táto koncepcia obsahuje mnohé foto - príbehy, komiksy, zábavné úlohy a cvičenia, ktoré žiaci budú baviť a tak sa prirodzenou a nenútenou formou učia angličtinu. Jednoduchá no zato dôkladne spracovaná štruktúra predmetu zákazky zabezpečuje pevné základy, postupné zvyšovanie náročnosti na gramatiku a slovnú zásobu. Predmet zákazky obsahuje aj posluchové CD, ktoré obsahuje cvičenia na precvičenie a zdokonalenie počúvania s porozumením. | Anglický jazyk pre 5. ročník ZŠ Project 2 4th edition (T. Hutchinson, R. Fricker) |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
4. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
5. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na miesto dodania v dohodnutom termíne plnenia, máobjednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každýdeň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škodyvoči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
6. V prípade, ak budú dodané iné učebnice ako sú uvedené v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu,Objednávateľ odstúpi od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok a nesplnenie akejkoľvek osobitnejpožiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovednýchosôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastnýnávrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cienpredmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvybude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
10. Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť "kúpa tovaru na účelyjeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
11. Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
Bernolákova 16, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
03.08.2020 11:00 — 31.10.2020 11:00
1,00 Celok
12 523,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2020 11:48
29.07.2020 11:00
29.07.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2020 12:39 - Vstupná ponuka | 12 523,90 | € | Cena s DPH |
23.07.2020 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 523,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: