• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2020 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2020 09:25

Detail zákazky Z202017002

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2020 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2020 09:25

Základné údaje

Z202017002

OF-217802

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4891503

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31418171

KODRETA Štefanov spoločnosť s ručením obmedzeným skrátene: KODRETA Štefanov s.r.o.

Štefanov 372, Štefanov , 90645, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola prenosných hasiacich prístrojov

kontrola hasiacich prístrojov, hasiaci prístroj

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prenosných hasiacich prístrojov ks 282
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy hasiacich prístrojov 1 kg, 2kg, 6kg, 30 kg PHP
Druhy náplne prenosných hasiacich prístrojov CO2 snehový, práškový, vodný
Výrobcovia Kodreta, Červinka, Tepostop, Vítkovice, Pyrokontrol, Neuruppin, Beta, Pyronova
Revízia hasiacich prístrojov Revízia hasiacich strojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov
Revízia hasiacich prístrojov Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj protokol o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov.
Objednávateľ požaduje vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00.
O vykonaní kontroly hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Cena je vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky.
Dodávateľ bude pri plnení predmetu zákazky postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z.
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov s obsahom kontrolovanej látky. Elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou služby zákazky, vrátane dopravy
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodanie služby sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kapitána Nálepku 1, 07501 , VÚ1101 TV, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

31.07.2020 08:20 — 07.08.2020 10:20

282,00 ks

687,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.07.2020 10:21

29.07.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 566
 41
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2020 10:30 - Vstupná ponuka 590,00 € Cena bez DPH
28.07.2020 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS