30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál") |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
Balenie dodávateľom – odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks, vaky a batohy po 5 ks alebo podľa požiadaviek objednávateľa. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec, ktoré sú zahrnuté v cene dodávky. |
Dodávateľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľom. |
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu dodávateľovi. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza pracovná | ks | 60 | ||
Blúza služobná, spoločenská, ČS | ks | 108 | ||
Bunda poľná zimná digitálna potlač - vrchná časť - goretex | ks | 25 | ||
Čiapka spoločenská | ks | 66 | ||
Kabát spodný - dolomán k historickej uniforme | ks | 78 | ||
Kabát vrchný - mentieka k historickej uniforme | ks | 74 | ||
Nohavice k historickej rovnošate | ks | 84 | ||
Nohavice pracovné | ks | 60 | ||
Obrus biely | ks | 504 | ||
Obrus farebný | ks | 324 | ||
Osuška froté | ks | 35 | ||
Plachta farebná | ks | 160 | ||
Plášť ľahký | ks | 66 | ||
Plášť zimný | ks | 65 | ||
Prikrývka, deka - vložka do spacieho vaku | ks | 26 | ||
Uterák | ks | 100 | ||
Uterák bavlnený | ks | 110 | ||
Uterák froté | ks | 70 | ||
Utierka | ks | 160 | ||
Zástavy a vlajky | ks | 2 |
Názov |
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania zmluvy. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky. |
Miesto plnenia - Bratislava a Sliač. |
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 08.00 hod. do 14.00 hod. |
Konkrétne množstvá materiálu a kontaktná osoba objednávateľa bude dodávateľovi oznámená v príslušnej objednávke. |
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu. |
Termíny na poskytnutie služby podľa požiadaviek objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný oboznámiť objednávateľa o termíne prevzatia a dodania tovaru v lehote do 48 hodín. |
Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do miesta plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom poverená osoba objednávateľa. |
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. |
Dodávateľ vyhotoví a doručí faktúru za každé plnenie pri dodržaní zmluvného cenníka do 10 dní od dodania služby. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne, prehľadne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). Rozpis jednotlivých cien položiek musí byť spracovaný na celkovú cenu predmetu tejto zmluvy vrátene DPH na pokrytie maximálneho množstva položiek tejto zmluvy. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiále. |
Za reklamáciu sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu. |
Reklamáciu je dodávateľ povinný vybaviť max do 14 dní, v prípade nevybavenia reklamácie bude toto nahradené zo strany dodávateľa (finančnou úhradou za materiál v zmysle aktuálnej ceny na trhu alebo dodaním nového, rovnakého a nepoškodeného materiálu). V prípade, že počet reklamácií za obdobie trvania zmluvy bude vyšší ako 3, bude to dôvodom na odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
V prípade riešenia mimoriadnych úloh je objednávateľ oprávnený objednať u dodávateľa na základe dohovoru (objednávky) „mimoriadne“ poskytnutie služby. Dodávateľ sa zaväzuje, že vyčistenie tohto materiálu vykoná v tomto prípade v lehote najneskôr do 48 hodín od odberu znečisteného materiálu, a to vrátane dní pracovného voľna (pokoja) a bez uplatnenia expresnej prirážky. |
Dodávateľ nemôže poveriť plnením predmetu zmluvy inú osobu. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú alebo do vyčerpania finančných prostriedkov tejto zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
V prípade nevyčerpania finančných prostriedkov tejto zmluvy, zmluva zaniká posledným dňom plnenia tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v tejto zmluve, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Regrútska 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
03.08.2020 08:00 — 30.11.2020 10:00
1,00 položky popisného formulára
10 081,57
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
23.07.2020 09:14
28.07.2020 08:00
28.07.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2020 07:44 - Vstupná ponuka | 10 081,50 | € | Cena s DPH |
24.07.2020 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 081,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: