00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
35705795
GE HealthCare Slovensko, s.r.o.
Prievozská 4D, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
Pozáručný servis a pravidelná údržba MR zariadenia
servis, prístroj
Služba
1. Pozáručný servis a pravidelná údržba MR zariadenia od výrobcu GE Medical Systems
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predmetom servisnej činnosti budú nasledovné zariadenia: | ks | 2 | ||
MR 1,5T BRM LX TO 16CH HD23 | ks | 1 | ||
AW Z800 HW 4,6 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah servisných úkonov požadovaných v rámci pozáručného servisu a pravidelnej údržby: | |
Vykonávanie pravidelných preventívnych prehliadok predpísaných výrobcom MR zariadenia, vrátane monitoringu magnetu | 4x ročne MR; 1x ročne AW |
Oprava resp. výmena zvláštnych súčiastok a to: oprava či výmena cievok, výmena chladiacej hlavy, kompresor, dodávka hélia | |
Náklady a práce servisného technika spojené s opravami zariadení vrátane servisných zásahov a preventívnych prehliadok | |
Výkon pozáručného servisu a pravidelnej údržby zariadení bude realizované prostredníctvom autorizovaného servisného technika | |
Elektrické revízie zariadení vykonávané oprávnenou osobou | 1x ročne |
Záväzok mať k dispozícií všetky originálne náhradné diely v potrebnom množstve, ktoré budú potrebné k prípadnej oprave, údržbe zariadení | |
Softwarové aktualizácie predpísané výrobcom zariadení | |
Udržiavanie prevádzky schopnosti hardwarovej časti MR zariadenia | |
Podmienky vykonávania opráv a údržby: | |
Doba odozvy od nahlásenia poruchy: | do 6 hodín od písomného nahlásenia poruchy |
Nástup servisného technika na opravu na mieste: | do 24 hodín od písomného nahlásenia poruchy |
Doba na odstránenie poruchy bez použitianáhradných dielov: | do 48 hodín od nástupu servisného technika na opravu |
Doba na odstránenie poruchy s použitím náhradných dielov: | do troch pracovných dní od nástupu servisného technika na opravu |
Služba na diaľku - pripojenie k zariadeniu na diaľku (ak to umožňuje zariadenie) vrátane monitoringu magnetu | |
Doba odozvy servisného technika cez službu na diaľku (ak to umožňuje zariadenie) | do 4 hodín od písomného nahlásenia poruchy |
Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby zariadenia | 12 mesiacov |
Dostupnosť prevádzky zariadenia - uptime zariadenia | min. 95% |
Názov |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY: |
Na adresu objednávateľa, najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom dodávateľ predloží: |
1. List s kontaktnými údajmi oprávnených osôb dodávateľa zodpovedných za plnenie zmluvy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail a pracovnú pozíciu zodpovedných osôb dodávateľa a to pre účely zasielania informácií týkajúcich administratívnych, technických a servisných činností predmetnej zákazky. Dodávateľ uvedie osobu/y zodpovednú/é za servis zariadenia a to v rozsahu údajov uvedených vyššie. |
2. Podrobný opis predmetu zákazky, z ktorého musí jednoznačne vyplynúť, že poskytované služby spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. |
3. Kalkuláciu ceny predmetu zákazky. Kalkulácia musí obsahovať: obchodný názov zariadenia, výrobcu zariadenia, cenu celkom bez DPH v Eur, sadzbu DPH v %, výšku DPH v Eur, cenu celkom s DPH v Eur. Kalkulácia ceny predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky a to hlavne, no nie len: opravy a výmeny zvláštnych súčiastok, opravy a výmeny ostatných náhradných dielov, celkové cestovné náklady servisného technika spojené s výjazdom na miesto servisu a späť. |
4. Doklad preukazujúci technickú spôsobilosť autorizovaného servisného technika, ktorý má oprávnenie na výkon pozáručného servisu a pravidelnej údržby zariadení. |
Ak dodávateľom predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude dodávateľ povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou. |
Ak dodávateľom predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ zašle dodávateľovi Oznámenie o nesplnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa poskytovať služby v rozsahu uvedenom v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy, vyžiadať si od dodávateľa preukázanie spôsobilosti servisného technika na výkon pozáručného servisu a pravidelnej údržby. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom zariadenia. |
Požaduje sa poskytovať služby na pracovisku objednávateľa prípadne ak to zariadenie umožňuje aj prostredníctvom služby na diaľku. |
Zmluvná doba nástupu na opravu začína plynúť hodinou prijatia oznámenia o vade/poruche zdravotníckej techniky dodávateľom. |
Požaduje sa, aby poskytnutie služieb servisnej starostlivosti bolo riadne zdokumentované v Servisnom výkaze, ktorý bude podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán a vyhotovený minimálne 1x pre každú zmluvnú stranu, pričom bude obsahovať najmä: |
- rozsah vykonanej služby, |
- stav zdravotníckej techniky, na ktorej sa služba poskytuje, |
- čas trvania poskytnutej služby, |
- dátum poskytnutia služby. |
V prípade vykonania servisného zásahu s použitím náhradných dielov, dodávateľ poskytne garanciu zákonnej záruky na použité náhradné diely. |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Mesačný paušál so 60 dňovou splatnosťou odo dňa doručenia faktúry za predmet zákazky bude hradený z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Objednávateľ preddavky neposkytuje. Mesačný paušál bude uhradený na základe vystavenej a doručenej elektronickej faktúry do sídla objednávateľa. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky na adresu, ktorú mu po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľ. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy. |
Výška mesačného paušálu je vypočítaná ako 1/12 (jedna dvanástina) z odplaty za servisné služby počas celej doby plnenia. |
Faktúra musí obsahovať odkaz na číslo zmluvy. Podkladom k faktúre musí byť aj Servisný výkaz prípadne ďalší súpis vykonaných úkonov a služieb ak nie sú zaznamenané v servisnom výkaze. V prípade ak faktúra bude obsahovať nedostatky objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi na opravu. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a služba bude do SR poskytovaná z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Omeškanie sa s pravidelnou preventívnou prehliadkou predpísanou výrobcom zariadenia, nevykonanie elektrickej revízie v stanovenom intervale, nedodržanie doby odozvy od nahlásenia poruchy o viac ako 2 hodiny, nedodržanie termínu nástupu technika na opravu na mieste, nedodržanie doby na odstránenie poruchy bez alebo s použitím náhradných dielov, nedodržanie doby odozvy servisného technika cez službu na diaľku o viac ako 2 hodiny sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený vyúčtovať a dodávateľ služby je povinný na základe faktúry vystavenej objednávateľom uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 100 Eur za každú hodinu omeškania a za každý jednotlivý prípad porušenia v prípade, že dodávateľ nedodrží lehotu servisných úkonov uvedených v tejto zmluve, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. |
Nám. L. Svobodu č.1, 917 75 Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.08.2020 06:00 — 31.07.2021 06:00
1,00 súbor
96 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2020 12:41
28.07.2020 09:00
28.07.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2020 13:27 - Vstupná ponuka | 96 000,00 | € | Cena bez DPH |
22.07.2020 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 96 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: