• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 09:50

Detail zákazky Z202016988

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 09:50

Základné údaje

Z202016988

OF-215770

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4889606

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

35705795

GE HealthCare Slovensko, s.r.o.

Prievozská 4D, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis a pravidelná údržba MR zariadenia

servis, prístroj

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis a pravidelná údržba MR zariadenia od výrobcu GE Medical Systems
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predmetom servisnej činnosti budú nasledovné zariadenia: ks 2
MR 1,5T BRM LX TO 16CH HD23 ks 1
AW Z800 HW 4,6 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah servisných úkonov požadovaných v rámci pozáručného servisu a pravidelnej údržby:
Vykonávanie pravidelných preventívnych prehliadok predpísaných výrobcom MR zariadenia, vrátane monitoringu magnetu 4x ročne MR; 1x ročne AW
Oprava resp. výmena zvláštnych súčiastok a to: oprava či výmena cievok, výmena chladiacej hlavy, kompresor, dodávka hélia
Náklady a práce servisného technika spojené s opravami zariadení vrátane servisných zásahov a preventívnych prehliadok
Výkon pozáručného servisu a pravidelnej údržby zariadení bude realizované prostredníctvom autorizovaného servisného technika
Elektrické revízie zariadení vykonávané oprávnenou osobou 1x ročne
Záväzok mať k dispozícií všetky originálne náhradné diely v potrebnom  množstve, ktoré budú potrebné k prípadnej oprave, údržbe zariadení
Softwarové aktualizácie predpísané výrobcom zariadení
Udržiavanie prevádzky schopnosti hardwarovej časti MR zariadenia
Podmienky vykonávania opráv a údržby:
Doba odozvy od nahlásenia poruchy: do 6 hodín od písomného nahlásenia poruchy
Nástup servisného technika na opravu na mieste: do 24 hodín od písomného nahlásenia poruchy
Doba na odstránenie poruchy bez použitianáhradných dielov: do 48 hodín od nástupu servisného technika na opravu
Doba na odstránenie poruchy s použitím náhradných dielov: do troch pracovných dní od nástupu servisného technika na opravu
Služba na diaľku - pripojenie k zariadeniu na diaľku (ak to umožňuje zariadenie) vrátane monitoringu magnetu
Doba odozvy servisného technika cez službu na diaľku (ak to umožňuje zariadenie) do 4 hodín od písomného nahlásenia poruchy
Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby zariadenia 12 mesiacov
Dostupnosť prevádzky zariadenia - uptime zariadenia min. 95%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY:
Na adresu objednávateľa, najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom dodávateľ predloží:
1. List s kontaktnými údajmi oprávnených osôb dodávateľa zodpovedných za plnenie zmluvy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail a pracovnú pozíciu zodpovedných osôb dodávateľa a to pre účely zasielania informácií týkajúcich administratívnych, technických a servisných činností predmetnej zákazky. Dodávateľ uvedie osobu/y zodpovednú/é za servis zariadenia a to v rozsahu údajov uvedených vyššie.
2. Podrobný opis predmetu zákazky, z ktorého musí jednoznačne vyplynúť, že poskytované služby spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky.
3. Kalkuláciu ceny predmetu zákazky. Kalkulácia musí obsahovať: obchodný názov zariadenia, výrobcu zariadenia, cenu celkom bez DPH v Eur, sadzbu DPH v %, výšku DPH v Eur, cenu celkom s DPH v Eur. Kalkulácia ceny predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky a to hlavne, no nie len: opravy a výmeny zvláštnych súčiastok, opravy a výmeny ostatných náhradných dielov, celkové cestovné náklady servisného technika spojené s výjazdom na miesto servisu a späť.
4. Doklad preukazujúci technickú spôsobilosť autorizovaného servisného technika, ktorý má oprávnenie na výkon pozáručného servisu a pravidelnej údržby zariadení.
Ak dodávateľom predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude dodávateľ povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou.
Ak dodávateľom predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ zašle dodávateľovi Oznámenie o nesplnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY:
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa poskytovať služby v rozsahu uvedenom v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy, vyžiadať si od dodávateľa preukázanie spôsobilosti servisného technika na výkon pozáručného servisu a pravidelnej údržby. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom zariadenia.
Požaduje sa poskytovať služby na pracovisku objednávateľa prípadne ak to zariadenie umožňuje aj prostredníctvom služby na diaľku.
Zmluvná doba nástupu na opravu začína plynúť hodinou prijatia oznámenia o vade/poruche zdravotníckej techniky dodávateľom.
Požaduje sa, aby poskytnutie služieb servisnej starostlivosti bolo riadne zdokumentované v Servisnom výkaze, ktorý bude podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán a vyhotovený minimálne 1x pre každú zmluvnú stranu, pričom bude obsahovať najmä:
- rozsah vykonanej služby,
- stav zdravotníckej techniky, na ktorej sa služba poskytuje,
- čas trvania poskytnutej služby,
- dátum poskytnutia služby.
V prípade vykonania servisného zásahu s použitím náhradných dielov, dodávateľ poskytne garanciu zákonnej záruky na použité náhradné diely.
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY:
Mesačný paušál so 60 dňovou splatnosťou odo dňa doručenia faktúry za predmet zákazky bude hradený z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Objednávateľ preddavky neposkytuje. Mesačný paušál bude uhradený na základe vystavenej a doručenej elektronickej faktúry do sídla objednávateľa. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky na adresu, ktorú mu po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľ. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy.
Výška mesačného paušálu je vypočítaná ako 1/12 (jedna dvanástina) z odplaty za servisné služby počas celej doby plnenia.
Faktúra musí obsahovať odkaz na číslo zmluvy. Podkladom k faktúre musí byť aj Servisný výkaz prípadne ďalší súpis vykonaných úkonov a služieb ak nie sú zaznamenané v servisnom výkaze. V prípade ak faktúra bude obsahovať nedostatky objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi na opravu.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a služba bude do SR poskytovaná z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Omeškanie sa s pravidelnou preventívnou prehliadkou predpísanou výrobcom zariadenia, nevykonanie elektrickej revízie v stanovenom intervale, nedodržanie doby odozvy od nahlásenia poruchy o viac ako 2 hodiny, nedodržanie termínu nástupu technika na opravu na mieste, nedodržanie doby na odstránenie poruchy bez alebo s použitím náhradných dielov, nedodržanie doby odozvy servisného technika cez službu na diaľku o viac ako 2 hodiny sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený vyúčtovať a dodávateľ služby je povinný na základe faktúry vystavenej objednávateľom uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 100 Eur za každú hodinu omeškania a za každý jednotlivý prípad porušenia v prípade, že dodávateľ nedodrží lehotu servisných úkonov uvedených v tejto zmluve, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu č.1, 917 75 Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.08.2020 06:00 — 31.07.2021 06:00

1,00 súbor

96 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.07.2020 12:41

28.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2020 13:27 - Vstupná ponuka 96 000,00 € Cena bez DPH
22.07.2020 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 96 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS