30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK
Havarijný vak ADR do vozidiel
Havarijný vak ADR
Tovar, Služba
|
1. Havarijný vak ADR
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Základný havarijný vak ADR (univerzálne sorbenty) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vak havarijný základný - počet | súprava | 2 | ||
| sorpčná nepriepustná plachtička | ks | 1 | ||
| sorpčná rohož | ks | 10 | ||
| sorpčná ponožka/had | ks | 2 | ||
| tmel REO | ks | 1 | ||
| skladacie vedierko | ks | 1 | ||
| ochranná kombinéza | ks | 1 | ||
| okuliare | ks | 1 | ||
| rukavice | ks | 1 | ||
| ručná baterka | ks | 1 | ||
| kvapalina na výplach očí | ks | 1 | ||
| úložné vrecko | ks | 2 | ||
| výstražná nálepka | ks | 2 | ||
| reflexná vesta | ks | 1 | ||
| obal | ks | 1 |
| Názov |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
| Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia |
| Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Objednávateľ požaduje aby dodaná súprava bola kompletná podľa špecifikácie originálneho výrobcu. (Nie skladané z viacerých iných súprav) |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH po jednotlivých položkách, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Továrnická 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
29.07.2020 08:52 — 07.08.2020 08:52
1,00 súbor podľa OF (2ks vak ADR)
1 238,40
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2020 08:54
25.07.2020 09:51
27.07.2020 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.07.2020 22:14 - Vstupná ponuka | 1 238,40 | € | Cena s DPH |
| 22.07.2020 22:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 238,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: