• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 12:53
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 13:45

Detail zákazky Z202016912

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 12:53
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 13:45

Základné údaje

Z202016912

OF-217808

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4889588

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35805366

ATECA s. r. o.

Gallayova 25, Bratislava, 84102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízia hydraulického záchranného zariadenia LUCAS

revízia lucas

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 71356100-9 - Technická kontrola

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízia hydraulického záchranného zariadenia LUCAS
Funkcia
Periodická ročná revízia hydraulického záchranného zariadenia LUCAS, Zariadenie obsahuje: nástroj kombi LKS 35 C / nožnice s rozpinákom/ - 1 ks, nožnice LS 130 N – 1 ks, strihač pedálov LSH 3 – 1 ks, motorová časť LUKAS / motor Briggs Stratton 4,5 HP/ spolu s hydraulickou časťou / 2 bubny s hadicami/ - 1 ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Revízia hydraulického záchranného zariadenia LUCAS ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Periodická ročná revízie hydraulického zariadenia LUCAS obsahujúca všetky úkony predpísané výrobcom. áno
Poskytovateľ revízie má obchodné a servisné zastúpenie k uvedenému typu hydraulického zariadenia, ktoré preukáže potvrdením áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy a recyklačného poplatku s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Poskytovateľ opravy má obchodné a servisné zastúpenie k uvedenému typuzariadenia, ktoré preukáže príslušným osvedčením (prehlásením).
Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Výkon služby je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry a 2 ks servisného listu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

03.08.2020 12:53 — 24.08.2020 12:53

1,00 súbor (podľa špecifikácie)

264,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.07.2020 12:56

28.07.2020 12:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2020 13:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 548
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2020 10:36 - Vstupná ponuka 264,00 € Cena s DPH
28.07.2020 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka 264,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS