30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Kontroly prenosných hasiacich prístrojov
prenosné hasiace prístroje, kontrola
Služba
|
1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov a zákona 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prístroj hasiaci práškový 6 kg | ks | 116 | ||
| Prístroj hasiaci práškový 1 kg | ks | 17 | ||
| Prístroj hasiaci práškový 2 kg | ks | 72 | ||
| Prístroj hasiaci vodný 9 l | ks | 43 | ||
| Prenosný hasiaci prístroj snehový CO2 | ks | 23 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Výrobcovia | Kovoslužba, Kodreta, Beta corporation s.r.o., Hastex, Červinka, Pyrokontrol |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z.z.) fyzickej osoby uchádzača na vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov. Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude potvrdenie o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby (štítky o kontrole, potvrdenie o kontrole, dopravné náklady). |
| Objednávateľ požaduje vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00. |
| Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania kontrol najmenej 10 pracovných dní vopred. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| Cena je vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP, zápisy do prevádzkových denníkov, prípadne vyraďovací protokol na hasiace prístroje a ich doručenie pred fakturáciou. |
| Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Tovarnícka 1249 - kasárne, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
06.08.2020 11:12 — 19.08.2020 11:14
1,00 množstvo je uvedené v opisnom formuláry
1 056,90
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2020 11:17
24.07.2020 12:00
24.07.2020 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.07.2020 11:24 - Vstupná ponuka | 599,00 | € | Cena s DPH |
| 23.07.2020 18:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 480,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: