• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 10:57
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 11:50

Detail zákazky Z202016888

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 10:57
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 11:50

Základné údaje

Z202016888

OF-216300

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913536

Objednávateľ

00166260

Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky

Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK

Dodávateľ

45390053

SPOJNET s. r. o.

Brečtanova 4/B, Bratislava, 83101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie kapacity aplikačného diskového úložiska

diskové pole, diskové úložisko

  • 30233130-1 - Pamäťové jednotky s magnetickým diskom
  • 30233141-1 - Nadbytočné pole nezávislých diskov (RAID)
  • 51611100-9 - Inštalácia technického vybavenia (hardvér) počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie kapacity aplikačného diskového úložiska
Funkcia
Obstarávateľ požaduje doplnenie aplikačného dátového úložiska (diskové pole) v režime „cluster mode“ pripojiteľného k existujúcej infraštruktúre formou rozšírenia existujúceho zariadenia. Doplnená disková kapacita musí umožňovať aplikačnú integráciu, dlhodobé odkladanie dát ako aj garanciu nezameniteľnosti uložených dát. Detailne popísané požiadavky sú v časti Technická špecifikácia.
Objednávateľ požaduje funkčný celok – primárne diskové dátové úložisko, doplnkové diskové úložisko vrátane inštalácie a implementácie do prostredia Objednávateľa podľa tejto špecifikácie:
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita Primárne diskové dátové úložisko, pevné disky a rozširujúce police musia byť 100% kompatibilné v režime „cluster mode“ s existujúcim zariadením NetApp FAS2650
Kompatibilita s originálnym firmvérom výrobcu a uvedené v matici kompatibility publikovanej priamo výrobcom existujúceho zariadenia
Kompatibilita Primárne diskové dátové úložisko, pevné disky a rozširujúce police musia byť implementované do existujúceho ICT produkčného prostredia Objednávateľa v koncepčnom režime „cluster mode“
Podpora kontrolerov a vysokej dostupnosti Primárne diskové dátové úložisko musí disponovať minimálne dvomi kontrolérmi osadených v základnom zariadení, v zapojení High Availability,
Podpora kontrolerov a vysokej dostupnosti Active-Active vzájomne zastupiteľné, „no SPOF“, vymeniteľnými v prípade poruchy počas prevádzky zariadenia bez prerušenia dostupnosti k dátam
Konektivita Súčasťou dodávky musí byť všetka zodpovedajúca kabeláž na vzájomné pripojenie aj pripojenie do okolitej ICT infraštruktúry Objednávateľa.
Konektivita Pre každý kontroler min. 4x 10Gb SFP+ Optical 10Gb Shortwave, osadených v min. 4x onboard univerzálnych portoch 10GbE/16GbFC, min. 2x 12Gb SAS,
Konektivita minimálne 2 x cluster interconnect 10Gb port 100% kompatibilné v režime „cluster mode“ s existujúcim zariadením NetApp FAS2650 s originálnym firmvérom výrobcu,
Požadované protokoly Možnosť pripojenia k ICT Objednávateľa prostredníctvom 10GbE a 1GbE siete protokolmi CIFS, NFS, iSCSI a FCP/FCoEl
Požadované protokoly Možnosť výberu protokolov pre každý dátový zväzok zvlášť a prevádzka rôznych protokolov súčasne a všetky vyššie uvedené pripojenia musia byť súčasťou kontrolera v základnom zariadení.
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Aplikačne konzistentné snapshoty (zaznamenávanie obrazu dátového zväzku v čase) a klony (kópie dátových zväzkov), ktoré môžu byť ďalej prezentované aj iným ako zdrojovým aplikačným serverom.
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Snapshoty aj klony nesmú mať dopad na výkon aplikačného dátového úložiska, musí byť možné robiť snapshoty každú hodinu počas 24 hodín ukladať snapshoty minimálne 10 dní.
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy – Ochrana proti prepísaniu súborov Zabezpečenie nepozmeniteľnosti uložených súborov počasdefinovanej časovej periódy.
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy – Ochrana proti prepísaniu súborov Dátové úložisko musí poskytovať nepozmeniteľný zdroj času a pre takto uložené súbory zabezpečiť, že zdrojový súbor nebude pozmenený na bitovej úrovni pred uplynutím doby, na ktorú bol uložený (WORM)
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Možnosť min. asynchrónnej replikácie do DR lokality Objednávateľa
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Autonómna replikácia diskovým poľom, bez nutnosti použitia externého replikačného servera, replikácia minimálne IP protokolom,
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Thin Provisioning
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Efektivita ukladania na blokovej úrovni – možnosť konfigurácie deduplikácie/kompresie je požadovaná minimálne v post-procesingu, pokiaľ nebude in-line
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Všetky vlastnosti musia byť priamo pri dodávke licencované na neobmedzenú kapacitu dátového úložiska, aby Obstarávateľ nemal pri prípadnom rozšírení kapacity nepredvídateľné náklady
Počet pevných diskov SSD Minimálne 4ks SSD pevných diskov s min. kapacitou 960 GB osadených v kompatibilnej diskovej polici, vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia, s originálnym firmvérom výrobcu
Počet pevných diskov SAS Minimálne 20 kusov SAS pevných diskov s min. kapacitou 1,2TB a 10000 otáčkami/min,
Počet pevných diskov SAS osadených v kompatibilnej diskovej polici, vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia, s originálnym firmvérom výrobcu
Počet pevných diskov SATA Minimálne 36 kusov SATA pevných diskov s min. kapacitou 4TB a 7200 otáčkami/min,
Počet pevných diskov SATA osadených v kompatibilných diskových policiach, vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia, s originálnym firmvérom výrobcu
Prevedenie diskových políc pre pevné disky V základnej diskovej polici s kontrolérmi musia byť osadené požadované 2,5“ disky typu SSD
Prevedenie diskových políc pre pevné disky a SAS s maximálnou výškou diskovej police 2U V doplnkových diskových policiach musia byť osadené požadované 3,5“ disky typu SATA s maximálnou výškou diskových políc 6U
Príslušenstvo Minimálne 2 ks interconnect switch, 16 portov, 10Gb 100% kompatibilné v režime „cluster mode“ s existujúcim zariadením NetApp FAS2650 s originálnym firmvérom výrobcu
Príslušenstvo Súčasťou dodávky musí byť všetka zodpovedajúca kabeláž na vzájomné pripojenie dodaných zariadení do existujúcej infraštruktúry Objednávateľa.
Napájanie 230V, zdroje napájania - redundantné, no SPOF, vymeniteľné v prípade poruchy počas prevádzky zariadenia. Napájacia kabeláž musí byť súčasťou dodávky, konektory typu C13-C14 pre pripojenie do rack PDU
Záruka a servis Záručná doba minimálne 36 mesiacov, možnosť prijatia servisnej požiadavky 24x7, reakcia do 4 hodín, doručenie náhradného dielu najneskôr nasledujúci pracovný deň od identifikácie poruchy.
Záruka a servis Na prijímanie servisných požiadaviek musí dodávateľ disponovať vlastným systémom na nahlasovanie požiadaviek a porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky alebo e-mailom.
Kvalita dodávky Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení, nebude akceptovať používané alebo repasované zariadenia
Montáž a konfigurácia Súčasťou dodávky musí byť doprava, montáž, inštalácia, konfigurácia zariadenia, rozšírenie diskových priestorov pre aplikačné servery, aktualizácia dokumentácie a prevzatie do záruky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa.
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností vrátane kalkulácie ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrenej v eurách
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e_mailové adresy alebo telefonický kontakt pre nahlasovanie porúch.
Súčasťou dodávky je doručenie predmetu plnenia, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými zamestnancami dodávateľa do existujúceho prostredia.
Dodávateľ preukáže, že disponuje kompetenciami na implementáciu a integráciu dodávaných zariadení do produkčnej prevádzky Objednávateľa a to minimálne v oblasti NetApp a VMware, vzhľadom na existujúcu inštalovanú bázu Objednávateľa.
Vyžaduje sa, aby súvisiace služby boli poskytované dodávateľom, ktorý je držiteľom certifikátov/osvedčení na riadenie kvality ISO 9001 a ISO 27001.
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy overiť skutočnosť, že Dodávateľ disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch.
Dodanie predmetu plnenia je požadované do 20 kalendárnych dní od doručenia výzvy Objednávateľa o pripravenosti vlastnej infraštruktúry na inštaláciu a implementáciu predmetu plnenia.
V prípade, ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave a to do 3 dní od doručenia výzvy Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vykonal porovnanie parametrov ním ponúkaného tovaru s technickou špecifikáciou to znamená, ku každej položke technickej špecifikácie uvedie parametre ponúkaného tovaru. Uvedené sa požaduje pre všetky položky opisného formulára. Nepredloženie tohto porovnania sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ vo svojom vlastnom návrhu plnenia predmetu zmluvy ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požiadavkám Obstarávateľa podľa tohto opisného formuláru a ten nebude zodpovedať špecifikácii, Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní zmeniť svoj návrh plnenia tak, že nový tovar bude plne zodpovedať požiadavkám obstarávateľa podľa tohto opisného formuláru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo vyrubiť Dodávateľovi pokutu vo výške 5 000 EUR za každé jednotlivé porušenie zmluvných podmienok a odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy objednávateľa.
Nárok na úhradu faktúry vzniká podpísaním preberacieho protokolu bez výhrad oboma zmluvnými stranami. Súčasťou faktúry bude preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 pracovných dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chlumeckého 2, 820 12 Bratislava 212, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

18.08.2020 09:52 — 31.12.2020 09:59

1,00 celok

168 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2020 08:58

13.08.2020 10:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2020 11:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 543
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2020 11:45 - Vstupná ponuka 168 000,00 € Cena s DPH
13.08.2020 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka 166 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS