• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 11:55

Detail zákazky Z202016869

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 11:55

Základné údaje

Z202016869

OF-215820

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4889574

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Dodávateľ

36013439

HELVET, s.r.o.

Mládežnícka 326, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Farba, balotina a riedidlo na vodorovné dopravné značenie

farba na vozovky, náterové látky, balotina, riedidlo

  • 44811000-8 - Farba na vozovku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44832200-3 - Riedidlá
  • 34922110-0 - Sklené guličky na označovanie vozovky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Farba na vodorovné dopravné značenie (VDZ)
Funkcia
1. Dodanie náterovej farby, balotiny a riedidla pre aplikáciu vodorovného dopravného značenia na pozemných komunikáciách .
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Vizuálne požiadavky:
- VDZ musí byť viditeľné vo dne aj v noci. Viditeľnosť materiálov používaných na výrobu VDZ a aplikovaných VDZ vo dne udáva koeficient jasu pri difúznom osvetlení Qd alebo koeficient jasu β a chromatickosť. Viditeľnosť materiálov používaných na výrobu VDZ a aplikovaných VDZ v noci je daná koeficientom vratného odrazu RL.
- materiál na realizáciu VDZ musí mať hodnoty koeficientu jasu β, hodnoty koeficientu jasu pri difúznom osvetlení Qd (reflexia za denného svetla, ale aj pri osvetlení PK), hodnoty koeficientu vratného odrazu RL (retroreflexia VDZ pri osvetlení prednými svetlami vozidla) a hodnoty protišmykovej odolnosti S podľa STN EN 1436.
2. Materiál na realizáciu VDZ musí zodpovedať:
- STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách,
- STN EN 1436 Materiál na dopravné značenie pozemných komunikácií,
počas celej funkčnej životnosti v zmysle STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách
 2. Farba na vodorovné dopravné značenie
Funkcia
Akrylátová rozpúšťadlová farba, farebný odtieň biely, červený, žltý
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Akrylátová rozpúšťadlová farba, farebný odtieň biely, LINER HS príp. ekvivalent. tona 104
2. Akrylátová rozpúšťadlová farba, farebný odtieň červený, LINER HS príp. ekvivalent kg 600
3. Akrylátová rozpúšťadlová farba, farebný odtieň žltý, LINER HS príp. ekvivalent kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba na VDZ - biela, červená a žltá použiteľná do značkovacieho stroja HOFMANN
- merná hmotnosť: 1,55 – 1,65 g.cm-3
- viskozita: 78 – 88 KU
-obsah sušiny: 70 – 80 %
Podmienky pre aplikáciu: Nanášanie na čistý suchý asfaltový alebo betónový povrch.
- použitie riedidla: iba v prípade nárastu viskozity farby, napr. nízkou teplotou (5-10 0C) a aj to iba v malom množstve max do 2% váhových
- nanášanie farby pri teplote okolia a povrchu 5 – 35 0C a vlhkosti vzduchu do 80%
- doba zasychania pri teplote vzduchu cca 20 0C a pri optimálnych podmienkach max. do 30 min.
- trvanlivosť farby: minimálne 90% po 12 mesiacoch
- balenie: plechovka, resp. iná pevná uzavretá nádoba o hmotnosti maximálne 35 kg
 3. Balotina - reflexná úprava
Funkcia
Balotina na dodatočný posyp akrylátových, rozpúštadlových náterových látok na VDZ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Balotina Mikrokulki 100-600 H príp. ekvivalent tona 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- doporučená podľa výrobcu farby
- použitie: zabezpečenie reflexnosti náteru
- farba: biela
- zrnitosť: 100 – 600 mikrometrov
- doporučené množstvo dávkovania: max. 300 g/m2
- balenie: vrecia, resp. pevne uzavreté balenie o hmotnosti 25 kg
- trvanlivosť: min. 12 mesiacov
 4. Riedidlo
Funkcia
Riedidlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toluénové riedidlo l 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- trvanlivosť: min 12 mesiacov
- balenie: pevne uzavreté nádoby o objeme max. 20 litrov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia - Trnava, Senica a Dunajská Streda.
Trvanie rámcovej dohody 12 mesiacov.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru. Ponukové jednotkové ceny uvedené v rozpise budú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto rámcovej dohody. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesta plnenia, vrátane naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu čiastkových objednávok, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov na predmet plnenia do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť technické listy na predmet plnenia do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa preložiť vyhlásenie o parametroch resp. certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z. ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov na predmet plnenia, alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto rámcovej dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe čiastkových objednávok predmet plnenia, ktorým je dodávanie tovarov – Farba na vodorovné dopravné značenie, balotina, riedidlo s prepravou na miesto dodania, vrátane jeho naloženia a vyloženia, a záväzok objednávateľa za dodaný tovar zaplatiť dodávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený za podmienok dohodnutých v tejto rámcovej dohode vystavovať čiastkové objednávky, ktorých predmetom bude dodanie tovarov špecifikovaných a ocenených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu v kvalite vyhovujúcej STN, STN EN a právnym predpisom platným v SR.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto rámcovej dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v predpokladanom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá tovaru v zmysle tejto rámcovej dohody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody.
Požadovaný dátum spotreby dodávaného tovaru je 12 mesiacov od dátumu dodania (doba expirácie).
Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platiteľ DPH, je iba osoba registrovaná pre daň podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní do dňa exspirácie uvedeného na obale tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr do 2 pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa tiež na vlastné náklady.
Objednávateľ nesmie uzatvoriť rámcovú dohodu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
V zmysle Čl. IV.Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy OPET-u, ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Podľa Čl. XVIII Ukončenie zmluvy OPET-u, bod 18.2 písm. w) Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dunajská Streda (Bratislavská 10), Trnava (Bulharská 39), Senica (Hurbanova 516), Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie

255 159,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.07.2020 09:06

28.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 487
 80
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2020 13:16 - Vstupná ponuka 255 120,00 € Cena s DPH
28.07.2020 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka 251 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS